Gå til innhold

Kvinner og onani

rummyking

Anbefalte innlegg

Til kvinner som bruker anale sexleketøy ved onani. Hva gjør dere? Bare statisk som buttplug, eller penetrerende med dildo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har google.com 

Anonymkode: 472c6...60b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du har google.com 

Anonymkode: 472c6...60b

Spørsmålet her var vel mer om personlige preferanser enn hva Google sier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke det er mange kvinner som er i nærheten av analen under onanering…

Anonymkode: 960de...9c3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke hvor vanlig det er, men har aldri fristet meg å bruke noe analt ved onanering. Kan ha analsex med mannen innimellom, men det er for hans skyld. Gjør ikke vondt, siden han er veldig tålmodig og varsom, men jeg har liksom ingenting der som gir meg noe særlig. Det er kun hans tenning og nytelse ved det som gir noe, og det såpass lite at det ikke skjer ofte. Mye annet som er kjekkere å gjøre. 

For min del hadde det gitt like mye/lite om han likte å kose med kneskålen min. Det hadde dessuten vært mindre styrete. 

Anonymkode: 96958...8fb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer an på. Som en dildo for vagina. 

Anonymkode: 38a8b...130

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke hvor vanlig det er, men har aldri fristet meg å bruke noe analt ved onanering. Kan ha analsex med mannen innimellom, men det er for hans skyld. Gjør ikke vondt, siden han er veldig tålmodig og varsom, men jeg har liksom ingenting der som gir meg noe særlig. Det er kun hans tenning og nytelse ved det som gir noe, og det såpass lite at det ikke skjer ofte. Mye annet som er kjekkere å gjøre. 

For min del hadde det gitt like mye/lite om han likte å kose med kneskålen min. Det hadde dessuten vært mindre styrete. 

Anonymkode: 96958...8fb

Er jo en helt ærlig sak det. Er ikke alt som er for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker av og til en statisk butplug, både alene og med mannen. Greier ikke noe inn- og ut baki der, det får jeg fnatt av. Det er direkte ubehagelig. Men en butplug liker jeg, tror at det jeg liker egentlig er at vagina føles trangere. Er ikke noe baki der som direkte gir meg nytelse.

Anonymkode: 475a7...b38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker analsex, mannen syns det er greit, men foretrekker fitta. Når jeg onanerer er jeg aldri i nærheten av analen, men jeg kan tenke på å bli tatt i rumpa mens jeg onanerer. Min konklusjon er derfor at det som tenner meg mest med analsex er hode, tanken om tabu.

Anonymkode: f7287...3f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...