rummyking Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Til kvinner som bruker anale sexleketøy ved onani. Hva gjør dere? Bare statisk som buttplug, eller penetrerende med dildo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Del Skrevet 24. februar Du har google.com Anonymkode: 472c6...60b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 25. februar Forfatter #3 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du har google.com Anonymkode: 472c6...60b Spørsmålet her var vel mer om personlige preferanser enn hva Google sier da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar Tror ikke det er mange kvinner som er i nærheten av analen under onanering… Anonymkode: 960de...9c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar Vet ikke hvor vanlig det er, men har aldri fristet meg å bruke noe analt ved onanering. Kan ha analsex med mannen innimellom, men det er for hans skyld. Gjør ikke vondt, siden han er veldig tålmodig og varsom, men jeg har liksom ingenting der som gir meg noe særlig. Det er kun hans tenning og nytelse ved det som gir noe, og det såpass lite at det ikke skjer ofte. Mye annet som er kjekkere å gjøre. For min del hadde det gitt like mye/lite om han likte å kose med kneskålen min. Det hadde dessuten vært mindre styrete. Anonymkode: 96958...8fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar Kommer an på. Som en dildo for vagina. Anonymkode: 38a8b...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 26. februar Forfatter #7 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke hvor vanlig det er, men har aldri fristet meg å bruke noe analt ved onanering. Kan ha analsex med mannen innimellom, men det er for hans skyld. Gjør ikke vondt, siden han er veldig tålmodig og varsom, men jeg har liksom ingenting der som gir meg noe særlig. Det er kun hans tenning og nytelse ved det som gir noe, og det såpass lite at det ikke skjer ofte. Mye annet som er kjekkere å gjøre. For min del hadde det gitt like mye/lite om han likte å kose med kneskålen min. Det hadde dessuten vært mindre styrete. Anonymkode: 96958...8fb Er jo en helt ærlig sak det. Er ikke alt som er for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar Bruker av og til en statisk butplug, både alene og med mannen. Greier ikke noe inn- og ut baki der, det får jeg fnatt av. Det er direkte ubehagelig. Men en butplug liker jeg, tror at det jeg liker egentlig er at vagina føles trangere. Er ikke noe baki der som direkte gir meg nytelse. Anonymkode: 475a7...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #9 Del Skrevet 1. mars Jeg liker analsex, mannen syns det er greit, men foretrekker fitta. Når jeg onanerer er jeg aldri i nærheten av analen, men jeg kan tenke på å bli tatt i rumpa mens jeg onanerer. Min konklusjon er derfor at det som tenner meg mest med analsex er hode, tanken om tabu. Anonymkode: f7287...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå