AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar (endret) Vis skjult innhold Vis skjult innhold Anonymkode: b3e3d...53f Endret 23. februar av Matas Bilder lagt i spoiler. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Det ser mer ut som en blodklump da den er for sterkt farget. Et foster er lysere og mer gjennomsiktig. Anonymkode: 6174f...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Hva med en liten trigger warning først..? Anonymkode: c0b30...3ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 17.14): Hva med en liten trigger warning først..? Anonymkode: c0b30...3ed Ekspander Tittelen var ikke nok???? 😂 Anonymkode: b3e3d...53f 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Nei, det er en bit livmorslimhinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar Lorieen skrev (På 23.2.2025 den 17.18): Nei, det er en bit livmorslimhinne. Ekspander En bit?? Anonymkode: c568a...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar Ser ut som en helt vanlig flik av livmorsslimhinnen. Det er jo det mensen faktisk er. Anonymkode: 66756...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 17.14): Hva med en liten trigger warning først..? Anonymkode: c0b30...3ed Ekspander Jesus, dette får du tåle. Det er da nok. Anonymkode: c3773...997 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar Har du hatt en positiv graviditetstest? Anonymkode: 6c6d0...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #10 Del Skrevet 23. februar Nei. Det er mensen Anonymkode: e1ee7...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11 Del Skrevet 23. februar Sånne klumper har jeg ofte når jeg har mensen. Det er bare en del av slimhinnen. Hvis du googler "decidual cast" kan du se at kvinner kan oppleve mye rart dersom hormonene ikke er helt i balanse. Et foster er kjempelite de første ukene av en graviditet. Du ville antageligvis ikke kunnet se det da det er på størrelsen av et frø. Etterhvert blir det større, på størrelsen av et lite bær - men da hadde du antageligvis vært så langt på vei at du ville vist at du var gravid. Anonymkode: 39241...128 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #12 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 17.14): Hva med en liten trigger warning først..? Anonymkode: c0b30...3ed Ekspander Altså; først leste du tittelen, så klikket du deg inn på tråden, og så åpnet du skjult innhold. Når det er sagt, så støtter jeg de andre som har svart, at dette ser ut til å være mensen-slimhinner. Men jeg skjønner at ts lurte. Anonymkode: c9ac6...846 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 23. februar #13 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 17.14): Hva med en liten trigger warning først..? Anonymkode: c0b30...3ed Ekspander Hvordan kan du stave når du tydeligvis ikke kan lese? TS. Ser ut som vanlig mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #14 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 20.36): Altså; først leste du tittelen, så klikket du deg inn på tråden, og så åpnet du skjult innhold. Når det er sagt, så støtter jeg de andre som har svart, at dette ser ut til å være mensen-slimhinner. Men jeg skjønner at ts lurte. Anonymkode: c9ac6...846 Ekspander Innholdet var ikke skjult i starten. Anonymkode: b803e...e1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #15 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 15.43): Vis skjult innhold Vis skjult innhold Anonymkode: b3e3d...53f Ekspander Slik har min mensen vært i snart 25 år. Hver eneste gang. Tror ikke jeg har hatt så mange SA. Har født 2 barn og smertene jeg har når disse klumpene kommer er like vond som rier (rundt 2-3 cm åpning nivå) Anonymkode: ca8fd...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #16 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 20.36): Altså; først leste du tittelen, så klikket du deg inn på tråden, og så åpnet du skjult innhold. Når det er sagt, så støtter jeg de andre som har svart, at dette ser ut til å være mensen-slimhinner. Men jeg skjønner at ts lurte. Anonymkode: c9ac6...846 Ekspander Står det noe sted i overskriften av innlegget inneholder bilder? Nei. Det er heller ikke skjult innhold, bildene er det første man ser uten å trykke på noe som helst. Anonymkode: c0b30...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #17 Del Skrevet 24. februar Macro skrev (På 23.2.2025 den 23.31): Hvordan kan du stave når du tydeligvis ikke kan lese? TS. Ser ut som vanlig mens. Ekspander Følg med litt før du kommenterer kanskje. Innlegget har blitt redigert av moderatorene her inne. Anonymkode: c0b30...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. februar #18 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 6.01): Følg med litt før du kommenterer kanskje. Innlegget har blitt redigert av moderatorene her inne. Anonymkode: c0b30...3ed Ekspander Tittelen er veldig avslørende og du befinner deg på KVINNEguiden. Om du ikke takler tanken på mens bør du styre unna titler som dette. Du er utelukkende ute etter å lage drama i egen hverdag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå