AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Så et innslag på tv i går om hormontilskudd etter overgangsalder. Hvor lange fortsetter man med hormontilskudd? Livet ut? Anonymkode: 08624...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Fra gammelt av fikk man bare i 5 år, nå tror jeg man kan få lengre. Men vet ikke om jeg gidder å bruke 5-6000 kr i året på dette resten av livet. Utrolig at det ikke kommer på blå resept når det er potenselt plager man kan slite med i åresvis. Anonymkode: bffa6...cac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har brukt hormoner i 10 år eller mer. Prøvde å trappe ned , men fikk sånt ubehag igjen at gynekologen ba meg bare fortsette. Skjønner ikke at noen velger å la være å ta hormoner så lenge en rent medisinsk tåler det. Anonymkode: 7df6c...c2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har brukt hormoner i 10 år eller mer. Prøvde å trappe ned , men fikk sånt ubehag igjen at gynekologen ba meg bare fortsette. Skjønner ikke at noen velger å la være å ta hormoner så lenge en rent medisinsk tåler det. Anonymkode: 7df6c...c2b Lommeboken kanskje? Fint for de som råd..... Anonymkode: d218d...e70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fra gammelt av fikk man bare i 5 år, nå tror jeg man kan få lengre. Men vet ikke om jeg gidder å bruke 5-6000 kr i året på dette resten av livet. Utrolig at det ikke kommer på blå resept når det er potenselt plager man kan slite med i åresvis. Anonymkode: bffa6...cac Årsaken til at det ikke er på blå resept er fordi det er en kvinneplage. Anonymkode: 03474...3f5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Årsaken til at det ikke er på blå resept er fordi det er en kvinneplage. Anonymkode: 03474...3f5 Evt blå resept var noe av det som ble omtalt i går på tv. Jeg synes for øvrig 500 kr pr måned ikke er spesielt mye hvis man har stort utbytte av det. Endret 5 timer siden av petterm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner ikke at noen velger å la være å ta hormoner så lenge en rent medisinsk tåler det. Er det mange som ikke tåler det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå