sjokoladeelskeren Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hei hei! Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva dere prioriterer og nedprioriterer når det kommer til pengebruk:) Kan starte med meg selv, jeg liker å bruke penger på: reiser, opplevelser, aktiviteter, en bedre middag ute en gang i blant Hva jeg ikke prioriterer: blomster, alkohol/festing, bil, dyre klokker/vesker/sko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer snus og mat og en og annen kulturaktivitet. Og velger vekk interiør, dyre klokker/vesker/sko Anonymkode: 46a3a...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disni Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden sjokoladeelskeren skrev (4 minutter siden): Hei hei! Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva dere prioriterer og nedprioriterer når det kommer til pengebruk:) Kan starte med meg selv, jeg liker å bruke penger på: reiser, opplevelser, aktiviteter, en bedre middag ute en gang i blant Hva jeg ikke prioriterer: blomster, alkohol/festing, bil, dyre klokker/vesker/sko Hva med sjokolade? 🤣🤣 Går det mye på sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer: Reiser, så ofte og mye som mulig Nedprioriterer: Bil, klær, frisør, alkohol Litt forenklet så prioriterer jeg å bruke lite penger hjemme og mye ute Anonymkode: 6ed6c...2bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Jeg prioriterer det som jeg synes gjør hjemmet pent og koselig. Planter og interiør (men kjøper alt på bruktbutikk, så blir ikke så dyrt). Det jeg bruker mest penger på er nok mat! Elsker å lage god mat med litt dyrere ingredienser (asparges, ferske urter, fersk fisk, eksotisk frukt ect). Det jeg ikke prioriterer er sminke og hårprodukter, klær (har ikke kjøpt meg noe nytt siden sommeren), alkohol (drikker ikke), elektronikk (headet, ny mobil ect). Anonymkode: 2fd51...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer: sjokolade, vin, hudpleie. nedprioriterer: reiser, teater/kultur, klær (utenom det som må kjøpes), vesker og sko. Anonymkode: e7695...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden God mat, sunn mat, vin, turer, trening. Bruker lite penger på klær, kroppsprodukter, gull, tobakk, strømmetjenester, nips Anonymkode: 6bb1b...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Det må jeg nesten tenke på men alkohol bruker vi nesten ikke penger på og slike jif sprayer bruker jeg ikke en krone på. Sjokolade bruker vi for mye penger på mener jeg mens gemalen mener vi kan bruke mere penger på det. Anonymkode: 75e4c...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer båt, hytte og fritidsutstyr (ski, sykler, gode soveposer osv) Nedprioriter bil, alkohol, uteliv Anonymkode: 891a7...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer mat, opplevelser, reiser, tjenester Nedprioriterer dyre klær Bortprioriterer bil og oppussing Anonymkode: cabb2...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer: god mat, god vin (ikke mye men kjøper den jeg vil ha uavhengig av pris), frisør, hudpleie, sparing til reiser Prioriterer ikke: dyr bil, dyre klær og sko, Anonymkode: a9292...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer reiser, god mat, pepsi max, snus, uteklær, treningsavgift og hund. Ting jeg bruker minst mulig på; interiør, sminke/hudpleie, blomster, elektronikk, vesker, festantrekk, alkohol. Har råd til alt dette, men ingenting på setning nr 2 har jeg interresse for. Anonymkode: 980cf...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladeelskeren Skrevet 11 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 11 timer siden Disni skrev (16 minutter siden): Hva med sjokolade? 🤣🤣 Går det mye på sjokolade? Haha! Det burde jeg nevnt! Prøver å kutte ned, men går definitivt alt for mye på sjokolade🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden Jeg prioriterer penger til hjemmelagde kjøttrike måltider til oss 4, cola til megselv, godt barnehagetøy og utstyr til barna, aktiviteter for barna, oppbevaringsløsninger til huset (flyttet i sommer) Vi nedprioriterer penger til: alchohol, tobakk, festing, reising, klær og sminke, frisør og alt som har med skjønnhet å gjøre, bytte ut interiør og møbler, trender, husdyr. Anonymkode: f04a9...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Bruker mye på reiser, teater/show og god mat/restaurantopplevelser. Minimalt på interiør, klær, bil, alkohol og konserter. Anonymkode: f0b73...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer god mat, det å kunne kjøpe det vi vil på matbutikken. Å kunne ta med barna på kino, badeland og lekeland uten at man er ruinert etterpå, eller må handle på kredittkort. Nedprioriterer velvære, interiør og klær. Anonymkode: ed4c8...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden Hytte, bil (i flertall), båt, camping og vin😄 Og spise ute. Gjerne en Michelinrestaurant en gang i blant. Prioriteres ikke: Klær, sminke, smykker og pynt. Før reiste jeg mye, men nå har jeg prioritert det ned siden jeg uansett reiser mye i jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer litt sjokolade hver kveld. Og middag. Røyker ikke, snuser ikke, drikker svært lite. Men med det ovenfor, må alt annet prioriteres bort 😅 Anonymkode: 10e0e...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer: aktiviteter med barna som kino, museum, badeland osv. til meg selv går det mest i ting jeg trenger og nettbaserte tjenester som strømmetjenester, lydbok abonnement osv. proriterer ikke: dyr mat, mye sminke, klær, sko osv, feriereiser, restaurant Anonymkode: 59e2c...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden Prioriterer: barna - de får være med på nesten alt de ønsker og får dyre gaver. Egenpleie og trening. Nedprioriterer: dyre ferier, merkeklær, spise ute. Sparer alltid opp først hvis de skal pusse opp. Anonymkode: f78cf...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå