AnonymBruker Skrevet 24. februar #21 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Altså, tjukke er ikke mindre intelligente 😅 Anonymkode: 50ee4...e8d Det sier jeg heller ikke, men man blir blind på egen kropp på godt og vondt. Ved å kalle noe ekstra, ekstra stort for M så normaliserer man det ekstra, ekstra store. Det er plass til alle, men jeg tror sånne størrelser kan være med å normalisere fedme på en usunn måte. "Man er jo midt på treet". Det gjelder andre veien også, med en "M" som åpenbart er en XS. Jeg skulle hvert fall ønske at størrelser var noe som var standardisert og likt for alle butikker. Hva som står på lappen er jo uvesentlig, den er det bare jeg som ser, men JEG synes det hadde vært enklere å vite at en M her også er en M der. Anonymkode: 6a06f...2bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #22 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): nei for noe tullball!! Herregud, fat shamin går virkelig aldri av moten for enkelte av dere... vet du hva, vi har også speil!!!! Vi skjønner jo hvor store vi er, men ærlig talt - skal man ikke få ha på seg fine klær for det? Vi skjønner forskjellen på M i zizzi verden og M i vero moda, for å si det sånn. Anonymkode: 4920f...bb7 Nå handler vel dette om at man hvertfall bør informeres om at str. er annerledes da. På Zizzi VET man jo at S ikke er samme som S i andre butikker...Mens careless informerer så vidt jeg vet ikke om dette. Hørt om mange som har kjøpt feil str pga dette, og tabellen stemmer vist heller ikke alltid. Ellers så kan man vel ha fine klær om man er XXL er jo ikke det dette handler om. Og jeg har vært en XXL selv. Anonymkode: 4c3d6...116 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #23 Del Skrevet 24. februar Anonym_x skrev (4 timer siden): Skjønner at det kan være vanskelig for de som ikke har “normalvekt” å finne passende klær, men det må vel kunne gå ann å lage klær i større størrelser uten å jukse med størrelsene?🤷🏼♀️ Dvs at en S i Careless tilsvarer en XL i f.eks. Lindex? (Uten at jeg påstår at det gjør det - det er et eksempel!) Men dette gjelder flere merker - blir gal av at S i ett merke ikke er S i et annet🙄 For øvrig - ut fra de kommentarene jeg har lest (har ikke kjøpt Careless eller prøvd det selv) så virker det som om variasjonen her er større enn hos andre merker… det er ikke og jukse med str i så fall da gjør alle butikker det, jeg selv har klær alt fra m til 5xl jeg liker veldig godt at careless og zizzi har di str dem har for da føler man seg ikke så feit når man kjøper klær Anonymkode: a42ce...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #24 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Careless er det bare å holde seg unna ja. I tillegg til helt syke størrelser så er kvaliteten kjempedårlig. Kundeservice og retur er helt sjanseløst. Det finnes nok av andre butikker med pene klær hvor man kan handle. Anonymkode: 03529...72d jeg har noen fra careless og vakset det flere ganger\brukt mye mens klær fra for eks cubus ble ødelagt i vask med en gang Anonymkode: a42ce...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #25 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå handler vel dette om at man hvertfall bør informeres om at str. er annerledes da. På Zizzi VET man jo at S ikke er samme som S i andre butikker...Mens careless informerer så vidt jeg vet ikke om dette. Hørt om mange som har kjøpt feil str pga dette, og tabellen stemmer vist heller ikke alltid. Ellers så kan man vel ha fine klær om man er XXL er jo ikke det dette handler om. Og jeg har vært en XXL selv. Anonymkode: 4c3d6...116 jeg er ening i at careless kunne ha skrevet noe om det på siden dems at di er store i str men når det er sakt så er det ingen garanti på at klærne passer i en nettbutikk\ klesbutikk Anonymkode: a42ce...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_x Skrevet 24. februar #26 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): det er ikke og jukse med str i så fall da gjør alle butikker det, jeg selv har klær alt fra m til 5xl jeg liker veldig godt at careless og zizzi har di str dem har for da føler man seg ikke så feit når man kjøper klær Anonymkode: a42ce...e66 Ja, og om du leste hele innlegget mitt så skrev jeg nettopp det du også sier - det er flere butikker som gjør det: Men dette gjelder flere merker - blir gal av at S i ett merke ikke er S i et annet🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #27 Del Skrevet 24. februar Anonym_x skrev (1 time siden): Ja, og om du leste hele innlegget mitt så skrev jeg nettopp det du også sier - det er flere butikker som gjør det: Men dette gjelder flere merker - blir gal av at S i ett merke ikke er S i et annet🙄 det er du ikke alene om Anonymkode: a42ce...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #28 Del Skrevet 24. februar Hvordan ble det fatshaming at jeg klaget på at jeg som en S/M forsvant i en kåpe merket XS?? Hvorfor føler folk seg angrepet av det?? Jeg har ikke postet dette i kropp og helse, men i klær forumet! Fordi det er fuckings irriterende at en størrelsene er så falske at det ikke henger på greip engang! Hvordan kan jeg være for liten for en XS om disse størrelsene er ekte? Ingen steder på nettsiden fant jeg noe om at disse størrelsene ikke stemmer overens med vanlige butikker. Jeg kunne risikert å kjøpe kåpen i M på nett og hatt et helt ubrukelig klesplagg. Hvorfor handler det om fatshaming og ikke om klær og falsk markedsføring? Som er det jeg faktisk skulle fram til. Anonymkode: a8738...e34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #29 Del Skrevet 24. februar På omtaler fant jeg at folk skrev klærne var «true to size» til og med! Ikke rart man blir overrasket når man da prøver plagget i butikk! Anonymkode: a8738...e34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): På omtaler fant jeg at folk skrev klærne var «true to size» til og med! Ikke rart man blir overrasket når man da prøver plagget i butikk! Anonymkode: a8738...e34 det kan man bli over alt nå om dagen Anonymkode: a42ce...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #31 Del Skrevet 24. februar Mange kjøper jo samme plagg i forskjellige størrelser for å finne ut hva som passer best. Størrelsene til Careless er jo som å tippe lotto. Anonymkode: 6d15a...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #32 Del Skrevet 24. februar Størrelsene er jo basert på sjefen for Careless sjæl. Altså Sara Emilie. Careless følger ikke noen standard på sine størrelser. Anonymkode: d729d...ab1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Størrelsene er jo basert på sjefen for Careless sjæl. Altså Sara Emilie. Careless følger ikke noen standard på sine størrelser. Anonymkode: d729d...ab1 eh nei er ikke det hun bebynte og lage den kles kolleksjonen etter at hun ble gravid og følte seg ikke vel etter det og hun slet med og få bort baby vekten som sikkert mange gjør, men etter at hun meldte seg på 16 uker helvete gikk hun ned i vekt og har forsatt di store str i butikken som hun alltid har hatt det står også på siden at klærne skal man kunne tilpasse str ved og regulere stropper Anonymkode: a42ce...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 25. februar #34 Del Skrevet 25. februar Ryddet for latterliggjøring og krenkende innlegg. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #35 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): eh nei er ikke det hun bebynte og lage den kles kolleksjonen etter at hun ble gravid og følte seg ikke vel etter det og hun slet med og få bort baby vekten som sikkert mange gjør, men etter at hun meldte seg på 16 uker helvete gikk hun ned i vekt og har forsatt di store str i butikken som hun alltid har hatt det står også på siden at klærne skal man kunne tilpasse str ved og regulere stropper Anonymkode: a42ce...e66 Men hun er jo gravid igjen og derav tilbake i størrelsene sine. Så dette gir ingen mening. Anonymkode: d729d...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #36 Del Skrevet 25. februar De kan jo ikke akkurat endre størrelsen etter hvert som Sara Emilie går opp og ned i vekt 😅 Anonymkode: 50ee4...e8d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #37 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): eh nei er ikke det hun bebynte og lage den kles kolleksjonen etter at hun ble gravid og følte seg ikke vel etter det og hun slet med og få bort baby vekten som sikkert mange gjør, men etter at hun meldte seg på 16 uker helvete gikk hun ned i vekt og har forsatt di store str i butikken som hun alltid har hatt det står også på siden at klærne skal man kunne tilpasse str ved og regulere stropper Anonymkode: a42ce...e66 SE har stått kvelden før lansering å målt seg selv for å finne str jo. Anonymkode: 6d15a...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #38 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): SE har stått kvelden før lansering å målt seg selv for å finne str jo. Anonymkode: 6d15a...3fe Det er nettopp derfor størrelsene blir helt "tullete". Det står ingen steder på sidene deres at dette er store størrelser, eller at størrelsene tar utgangspunkt i SE sin kropp. Anonymkode: 6a06f...2bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #39 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): SE har stått kvelden før lansering å målt seg selv for å finne str jo. Anonymkode: 6d15a...3fe vet ikke hvor du har det fra men unsaett om hun gjorde det eller ikke så har ikke det noe og si på str på klærne, altså hvor fort tror du det går fra og designe, sy og så få klærne i butikken det er ikke gjort i lyn fart Anonymkode: a42ce...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå