AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #141 Del Skrevet 6 timer siden Jo mer TS skriver, jo bedre skjønner jeg at han nå blir singel. At det ikke har skjedd før, er et under. Nå har hun har nok og nå er det for sent for ts å gjøre noe. Etter flere år med mulighet til å gjøre endringer, har ts valgt å ignorere det fordi han liker det slik det har vært. Nå opplever TS FAFO. Nå må du tenke du hvilken samværsordning du tror vil passe og fordelingen av det materielle og økonomiske oppgjøret. Anonymkode: 0c1eb...48a 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #142 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal jeg tippe, så ville jeg trodd at hun hadde foretrukket at du lagde middag til hverdags en dag i uka, fremfor å kjøpe blomster på merkedager. Vil bare si på denne at å lage middag én dag i uken er altfor lite. Hvis en uke hadde hatt to dager kanskje. Og så skal han selvfølgelig kjøpe blomster disse få dagene i året og så 1-4 ganger i mnd i tillegg også. Menn slipper så lett unna. Har har ikke engang vasket do, speil, gulv, skiftet sengetøy. Han gjør INGENTING. Tipper hun får det jævlig godt nå når hun blir kvitt han. Det blir nok som å bli kvitt en stor bør. Altså en tung ryggsekk man har bært lenge på kan man endelig slenge av seg. Hun har hatt en stor baby i ikke en mann. Anonymkode: 1dc2c...3ab 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #143 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forstår veldig godt at eksen din valgte å slå opp med en mann mente at hun burde gjøre mesteparten av husarbeid og det 3. skiftet. Som i tillegg valgte jobben over familien og setter barnet sitt foran en skjerm. Tipper hun har det utrolig bra som singel og du nå vil merke hvor mye hun faktisk gjør. Kos deg med jobben din som du trives så godt med. Anonymkode: 31a08...f67 Meg igjen. Jeg blir ekstremt provosert av hva du skriver. Du spør «hvorfor kan vi ikke møtes på midten? Hvorfor er hennes behov viktigere enn mine?». Men du har jo kjørt ego-løp hele tiden. Hun må vaske ekstra fordi du ikke orker å vaske litt nøye. Hadde det ikke vært en god idé å faktisk gjøre det litt fint for kvinnen du elsker? Bidra litt i deres felles hjem? Du nekter å bytte jobb, til tross for at hun blir alene med barnet deres nesten hver helg. Du «vinner», hun er alene. Tipper hun i praksis er alenemor. Du hører ikke på henne, du nekter å diskutere skjermtid og oppdragelse. Du setter ditt barn foran en skjerm i helgene når dere skal gjøre ting sammen. Gratulerer, du vant. Nå er du singel. Anonymkode: 31a08...f67 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #144 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skriver også tidligere her at jeg leverer hver dag og henter de dager jeg jobber kveld. Rydder inn og ut av oppvaskmaskinen i helgene, går med søpla, handler på kvelden etter jobb om det er noe dama ikke fikk handlet tidligere. Det er ikke slik at jeg ikke gjør noe overhodet. Jeg fikser frokost til barnet, noen dager drar vi ut på ting, andre dager spiller vi. Dama rydder forsåvidt når hun står opp, men det handler om at vi har ulike standarder. Hun klager på for mye skjerm. Her er vi uenige. Jeg ser ikke problemet med å spille store deler av lørdag og søndag om vi likevel ikke har noe vi skal. Anonymkode: 6e307...37a Du «rydder inn og ut av oppvaskmaskinen i helgene» og «handler på kvelden etter jobb om det er noe dama ikke fikk handlet tidligere»? Også er du aldri hjemme fra jobb tidligere enn kl. 19 (dvs. omtrent ved barnets leggetid), gjør ikke din del av husarbeidet og når du er sammen med barnet så setter du ungen foran en skjerm mens du selv gamer ? Også lurer du på hvorfor du nå blir singel? AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Må si jeg sliter litt med å forstå argumentene dine for hvorfor det er jeg som må gi etter. Om jeg og barnet liker å spille sammen eller hver for oss, hvorfor kan ikke hun akseptere det da? Hva tenker hun og andre skjer om man sitter med skjerm? Hvilken skade gjør man? Man tilbringer jo fortsatt tid sammen. Husarbeid, planlegging, rutiner osv er jo ting hun fra naturens side er bedre på. Er det ikke da åpenbart at hun gjør mest av dette? Anonymkode: 6e307...37a Det er nesten så jeg tror du troller, men sakens fakta er i alle fall at det ikke finnes en eneste kvinne som har lest denne tråden og som fortsatt lurer på hvorfor samboeren din har forlatt deg. At du kan skrive de tingene du gjør uten å forstå det er en gåte. Anonymkode: 87242...4ea 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #145 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler deg å ta initiativ til en ny fordeling av husarbeid og barnestell. Skriv ned absolutt alle oppgaver, både sånt som gjøres hver dag og sånt som kun gjøres en gang i året. Når du har en komplett liste lager du et forslag til fordeling. Det er viktig at du gjør denne jobben selv, og ikke at du gjør de første 5% og så må kona gjøre resten for deg. Anonymkode: 1e3fd...3a4 Og lager man en liste må man allikevel gå i seg selv og finne frem raushet om et forhold skal overleve. Er den andre pjusk overtar man oppgavene, om den andre er bortreist står ikke oppvasken og venter til hen er tilbake. Vi skal i teorien legge ungene annenhver kveld, sånn ca. En kveld spurte mannen om jeg kunne legge, fordi han var sliten. SELVSAGT skal jeg legge. Jeg kan be om det samme når jeg trenger det. Noen ganger er det "kan du legge så jeg kan ta et glass vin med en venninne i kveld", fordi han vet at jeg TRENGER å være sosial med venner nå og da. Der er hans behov mindre, så da legger han faktisk litt mer enn meg.. så man kan ikke bli opphengt i alle slike avtaler heller, tror man blir spør og ingen har det bra. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil bare si på denne at å lage middag én dag i uken er altfor lite. Hvis en uke hadde hatt to dager kanskje. Og så skal han selvfølgelig kjøpe blomster disse få dagene i året og så 1-4 ganger i mnd i tillegg også. Menn slipper så lett unna. Har har ikke engang vasket do, speil, gulv, skiftet sengetøy. Han gjør INGENTING. Tipper hun får det jævlig godt nå når hun blir kvitt han. Det blir nok som å bli kvitt en stor bør. Altså en tung ryggsekk man har bært lenge på kan man endelig slenge av seg. Hun har hatt en stor baby i ikke en mann. Anonymkode: 1dc2c...3ab Hahaha, tipper han er syyyyykt deilig å bli kvitt! Helt oppriktig og sant. Det må være så mye bedre å gjøre alt, uten å irritere seg over å gjøre alt i tillegg. Mannfolk er en unødvendig rase, sånn egentlig.... tror det plager mange av dem. Sex vil de ha, men gidder ikke gjøre det som skal til i et forhold. Som man reder ligger man. Alene... Anonymkode: 64d34...c2c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #146 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun klager på for mye skjerm. Her er vi uenige. Jeg ser ikke problemet med å spille store deler av lørdag og søndag om vi likevel ikke har noe vi skal. Så ikke bare er du borte 5 kvelder i uken, men nå viser det seg at du også er borte/utilgjengelig på lørdager og søndager fordi du spiller. Du er i huset, men du tilbringer ikke tid med familien din fordi de likevel er hjemme. Ikke rart hun går. Ting blir bare verre og verre. Hvorfor har du samboer og barn? Liker du de i det hele tatt? Jeg forstår veldig godt at hun ble ensom. Du interesserer deg jo ikke for de i det hele tatt. Hjertet mitt knuser for din samboer, hun har nok hatt det vondt lenge. 💔 Anonymkode: 1dc2c...3ab 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #147 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun høres urimlig ut. Negativ til din jobb, ikke forståelse for at du er spontan, setter ikke pris på din standard ang rydding eller andre ting du gjør hjemme. Hvorfor fikk hun barn med deg hvis du er så håpløs liksom. Tjener du godt? Anonymkode: 5ade1...7ee Ingenting av det han har sagt viser at hun er urimelig. Derimot er alt han forteller om seg selv veldig urimelig. Du høres ut som en vanskelig person med liten erfaring med kvinner. Evig single regner jeg med. Anonymkode: 1dc2c...3ab 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #148 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Du minner om en eks av meg. Han skulle passe to barn og jeg foreslo en kinofilm som hun ene jenta hadde gledet seg sånn til å se. Han kunne ikke forstå hvorfor han skulle gå på kino med de. For HAN hadde jo ikke lyst til å se den filmen. Jeg prøvde å forklare at det handler om å gjøre noe kjekt som barna ville like. Nei, det kunne han ikke forstå for HAN hadde ingen interesse av å se den filmen. Jeg ble helt satt ut av tankegangen hans og det ble slutt. Synes synd på hun som overtok han. Anonymkode: 1dc2c...3ab Min eks var også sånn. Han har heldigvis blitt mye bedre og et mer ordentlig menneske nå, etter å ha blitt dumpet. Alt HAN ikke ville eller som ikke ga HAM noe: Nei, takk, han ville jo ikke. Hvis jeg ville noe ble det dermed avvist eller problematisert hvis han følte det minste motvilje, ubehag eller styr for hans del. Skulle jeg få viljen min igjennom måtte den samsvare med hans vilje. Det var alt fra turer, opplevelser, møte foreldre, samboerskap, nærhet, jogge, møbel. Ellers gjorde vi det han ville fordi jeg ville glede ham og tenkte det var viktig for ham. Ble han med på noe av dette etter overtalelse, (jeg måtte insistere på at det var viktig for meg) så han på det som et stort offer og 'godt nok' for en stund. Dette snakket vi om mange ganger. Han mente jeg også skulle være sånn. Han sa jeg ikke skulle si ja til ting hvis jeg ikke ønsket. Vi var for ulike, mente han. Jeg sa det til ham. Du kommer ikke til å passe med en kjeft hvis du ikke strekker deg for noen. Da må du finne deg selv i kvinnelig versjon. Anonymkode: 24e94...704 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #149 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Må si jeg sliter litt med å forstå argumentene dine for hvorfor det er jeg som må gi etter. Om jeg og barnet liker å spille sammen eller hver for oss, hvorfor kan ikke hun akseptere det da? Hva tenker hun og andre skjer om man sitter med skjerm? Hvilken skade gjør man? Man tilbringer jo fortsatt tid sammen. Husarbeid, planlegging, rutiner osv er jo ting hun fra naturens side er bedre på. Er det ikke da åpenbart at hun gjør mest av dette? Anonymkode: 6e307...37a Ahahaha. Ok, er du ikke et troll, så er du i hvert fall en svært reell kandidat til kronisk singeltilværelse. Anonymkode: 24e94...704 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 5 timer siden #150 Del Skrevet 5 timer siden Altså, unnskyld meg. Jeg ble faktisk nødt til å registrere bruker her bare for å kommentere, så gratulerer med å skape såpass mye engasjement og irritasjon hos folk, ts. Du kan da for alvor ikke mene at dette kom brått på? Samboeren din har min dypeste medfølelse, og jeg håper hun får det bedre som singel. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #151 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Også da..? Jeg skjønner ikke hva folk tenker er problemet med dette. Barnet er på skole og sfo hver dag, opptil flere ulike fritidsaktiviteter i uken og har begrenset med skjermtid i ukedagene. Anonymkode: 6e307...37a Så da er det helt OK at det sitter passivt foran en skjerm 2 av 7 dager i uken? For da slipper du å gjøre noe barnet liker som du ikke har så lyst til? Hva med å finne på noe sammen utenfor huset, som en familie, istedenfor? Så hadde du kanskje fått en gladere samboer også, og litt opplevelser sammen som familie utenom spilling. AnonymBruker skrev (1 time siden): Må si jeg sliter litt med å forstå argumentene dine for hvorfor det er jeg som må gi etter. Om jeg og barnet liker å spille sammen eller hver for oss, hvorfor kan ikke hun akseptere det da? Hva tenker hun og andre skjer om man sitter med skjerm? Hvilken skade gjør man? Man tilbringer jo fortsatt tid sammen. Husarbeid, planlegging, rutiner osv er jo ting hun fra naturens side er bedre på. Er det ikke da åpenbart at hun gjør mest av dette? Anonymkode: 6e307...37a Og jeg sliter litt med å forstå din argumentasjon med at det enten er at "du må gi etter" eller er at "hun må gi etter". Hva med et kompromiss? En samtale der dere begge argumenterer saklig for hvorfor den andre burde gjøre som dere vil, og så en konklusjon som havner et sted der begge forstår den andre, og gir litt etter begge to. (Møtes på midten, liksom.) Kanskje kan du og barnet spille en times tid på kvelden sammen, når dere har vært ute og øvd litt på "en av barnets fritidsaktiviteter", kanskje til og med sammen med noen av barnets venner, og deres fedre? Det hun og vi andre tenker at skjer når man sitter med skjerm, er at man blir fysisk passive. Det som også ofte skjer, er at man bruker mye mer tid på det enn man egentlig planlegger for, og så dropper man andre oppgaver til fordel for "lek" på skjerm. Hadde de akseptert det på jobb? At du bare spilte TV-spill noen timer, istedenfor å gjøre arbeidsoppgavene dine? For du startet i lunsjen, og så tok det litt lenger tid enn planlagt? Ikke? Hvorfor ikke? Hvorfor er det greit at du bruker din fritid på lek, og at hun skal bruke sin fritid på husarbeid, planlegging og rutiner? Og, nei, hun er ikke nødvendigvis bedre på dette fra naturens side. Hun har bare blitt tvunget til å MÅTTE gjøre dette, og dermed blitt god. Det hadde du også blitt, om du tvang deg selv til å gjøre det hver dag. Det er ingen som er naturlig medfødt gode til å støvsuge, vaske do eller sette inn i en oppvaskmaskin. Alt dette er oppgaver man lærer hvordan man gjør, og som man får til bedre og bedre med trening. AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vil bare si på denne at å lage middag én dag i uken er altfor lite. Hvis en uke hadde hatt to dager kanskje. Og så skal han selvfølgelig kjøpe blomster disse få dagene i året og så 1-4 ganger i mnd i tillegg også. Menn slipper så lett unna. Har har ikke engang vasket do, speil, gulv, skiftet sengetøy. Han gjør INGENTING. Tipper hun får det jævlig godt nå når hun blir kvitt han. Det blir nok som å bli kvitt en stor bør. Altså en tung ryggsekk man har bært lenge på kan man endelig slenge av seg. Hun har hatt en stor baby i ikke en mann. Anonymkode: 1dc2c...3ab Jeg er helt enig med deg. Han BURDE laget mat halvparten av dagene. Men nå var poenget mitt at flere av "oppgavene" han skryter av at han gjør, er helt unyttige og uviktige oppgaver, som ikke bidrar noe som helst. Og at hun hadde blitt mer glad for det om han bare bidro LITT mer, istedenfor at han kom med blomster. Anonymkode: 2b69f...a03 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #152 Del Skrevet 5 timer siden Mange single kvinner og alenemødre her. Og jeg skjønner hvorfor 😂 Sitter i samme båt selv, innser etter altfor mange år at mannen alltid kommer til å være et mannebarn. Slitsomt å føle at man til syvende å sist har ansvaret for absolutt alt. Alt mannen har ansvaret for må dobbeltsjekkes allikevel. Det er nok derfor jenta di vil snakke om skjermbruk osv i god tid, fordi ho ikke stoler på at du gjør en innsats når "dagen" kommer, som ellers i samlivet. Du og mannen min hadde nok gått skikkelig godt overens, og jeg gir jenta di masse creds som tar ansvar å gjør noe med tilværelsen 🙂 Anonymkode: 9e619...e52 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #153 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Må si jeg sliter litt med å forstå argumentene dine for hvorfor det er jeg som må gi etter. Om jeg og barnet liker å spille sammen eller hver for oss, hvorfor kan ikke hun akseptere det da? Hva tenker hun og andre skjer om man sitter med skjerm? Hvilken skade gjør man? Man tilbringer jo fortsatt tid sammen. Husarbeid, planlegging, rutiner osv er jo ting hun fra naturens side er bedre på. Er det ikke da åpenbart at hun gjør mest av dette? Anonymkode: 6e307...37a Jeg skjønner ikke hva du vil her. Tror du at du skal klare å argumentere henne til å bli? Hun vil gå. Hvis du ikke ønsker det er det du som må endre noe, uansett hvor urimelig du måtte mene at det er. Men den siste kommentaren din skriker jo troll. Anonymkode: 7bec1...490 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #154 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skriver også tidligere her at jeg leverer hver dag og henter de dager jeg jobber kveld. Rydder inn og ut av oppvaskmaskinen i helgene, går med søpla, handler på kvelden etter jobb om det er noe dama ikke fikk handlet tidligere. Det er ikke slik at jeg ikke gjør noe overhodet. Men det du gjør er jo så lite i forhold til hva som faktisk gjøres. Du skulle gjort halvparten av det andre skiftet og halvparten av det tredje skiftet. (Google hvis ikke du vet hva det betyr). Du gjør så og si null av det. Å tømme oppvaskmaskinen i helgene det er jo sånn som jeg bare gjør av meg selv når jeg besøker min mor (som er i fysisk stand til å gjøre det selv). Synes det er vanskelig å forstå at du er fornøyd med dette og så bidrar du så lite. Hvilke forventninger hadde du når du fikk samboer? Tenkte du da at det er som med din mor når du var liten. At samboer tar seg av alt, mens du bare har nok arbeid til å få litt ukelønn? Det er ingen kvinne som vil ha et barn. De vil ha en voksen partner som deler ALLE plikter og snakker sammen om viktige ting, selv om det ligger frem i tid (det kalles å være forberedt). Og som faktisk ønsker å tilbringe tid sammen med henne og mulige barn. Ikke sitte å game. Jeg tror ikke dere passer sammen likevel. Du skulle vært ærlig fra starten. Du sier selv du visste du ikke var enig med f.eks skjermtid, men istedenfor å si det så utsetter du og vil ta det når det kommer. Dette er sånt par ryker på. Du kan ikke lure henne inn og så tror hun blir når du ikke møter forventningene. Vær singel så kan du game og beholde jobben som var så viktig. Bare husk at du må vaske toalett, baderom, vask, speil, vegger, støvsuge sofa inni og under, vaske lister, vaske lysbrytere, vaske stikkontakter, vaske oppå skap, vaske inni skap, vaske utenpå kjøkkenskap, inni kjøleskap. Avrime frys, vaske klær, henge opp og brette sammen klær. Rydde på plass klær. Skifte sengetøy. Vaske støv. Lage middager. Vaske opp. Tømme oppvaskmaskinen hver dag. Støvsuge og vaske gulv. Vaske vinduer. Prøv å snu på det om du var sammen med en som tok ut søpla og tømte oppvaskmaskinen i helgene om du hadde syntes det var rettferdig. Prøv å snu på alt det din eks har klaget over og se om det virker rettferdig i det hele tatt. Dere er uansett ikke kompatibel. Hun blir nok mere glad sammen med en annen. Anonymkode: 1dc2c...3ab 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #155 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 16.21): Jeg sier plutselig fordi når hun begynte å uttrykke misnøye, hadde vi alt vært sammen i nesten 10 år. Hvorfor fant hun ikke ut av dette før? Anonymkode: 6e307...37a Mennesker forandrer seg jo med alderen. Enten har hun forandret seg, du, eller begge to. Det er sånn livet er dessverre, ting skjer som man ikke alltid kan forutse eller å ha kontroll over. Det jeg hadde gjort nå er å være den beste faren du kan være for barnet ditt, og ta tak i egen helse og kropp, og skap deg et fint liv. Da forblir du trolig ikke singel for alltid. Anonymkode: d4a2f...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #156 Del Skrevet 4 timer siden Haha...samboeren din har min fulle medfølelse. Jeg antar det ikke er en kone- for du er liksom ikke typen som frir. Alt for mye styr det. Du har nok med jobbe kveld, spille i helgene, drite i hennes ønsker og behov. Nei hun skal nok få det fint uten deg, tror jeg. Du er jo ikke noe mann! Du er jo en tenåring. Antar det ikke blir så mye gjort på dagtid, og det blir en del spilling heller? Kanskje . Hvis du ikke sover da, fordi du spiller når du kommer hjem? Se for deg ar hun møter Knut. Knut jobber dagtid. Knut har godt humør, han tar halve jobben hjemme. Eller mer. Så lager de middag sammen, snakker og ler og tilbringer ettermiddag sammen, kanskje hun kan dra ut og møte venninner om kvelden, for Knut legger barnet, tar oppvask...og når hun kommer hjem så snakker de litt og legger seg sammen. Knut spiller ikke. Han er for stødig mann til det. Han spiller spill med familien. I helgene drar de ut og står på ski, på stranda, Knut lærer barnet å fiske. De drar på bytur sammen osv osv. Tror du samboeren din brått savner han der som aldri var der om kveldene, der hun tok seg av alt, han som spilte i helgene, nektet å ta diskusjon om skjerm.. Tviler jævlig sterkt. Du er ikke dummere enn at du ser hvorfor hun vil ha er liv? Du skjønner jo alle 150 måtene du ikke holder mål? Du bare gidder ikke gjøre noe med det. .. Anonymkode: df8d7...00c 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #157 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husarbeid, planlegging, rutiner osv er jo ting hun fra naturens side er bedre på. Er det ikke da åpenbart at hun gjør mest av dette? Prøver du å være morsom, eller å provosere folk med vilje? Hva faen snakker du om, fra naturens side? Finnes ingen vitenskapelige bevis for dette. Jeg er glad hun gikk i fra deg. Du virker å være enten mindre intelligent eller bare en skikkelig drittsekk. Anonymkode: 1dc2c...3ab 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3 timer siden #158 Del Skrevet 3 timer siden Til oppmuntring for TS så kan jeg si at jeg har hatt lignende samtaler med en venn av meg når han ble dumpet av den første dama han hadde. Det kom nye muligheter i livet til vennen min, han hadde lært og han fant og damer han hadde mer felles verdier og livsførsel med. Med dette på plass ble det mer naturlig for han å være lyttende og følelsesmessig tilstede for kjæresten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #159 Del Skrevet 3 timer siden Sparkling_Pink skrev (9 minutter siden): Til oppmuntring for TS så kan jeg si at jeg har hatt lignende samtaler med en venn av meg når han ble dumpet av den første dama han hadde. Det kom nye muligheter i livet til vennen min, han hadde lært og han fant og damer han hadde mer felles verdier og livsførsel med. Med dette på plass ble det mer naturlig for han å være lyttende og følelsesmessig tilstede for kjæresten. Kommer deltagelse i stell og hus automatisk da også? 🤔 Anonymkode: b9182...26d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 2 timer siden #160 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Husarbeid, planlegging, rutiner osv er jo ting hun fra naturens side er bedre på. Er det ikke da åpenbart at hun gjør mest av dette? Anonymkode: 6e307...37a Tror du hun vasker med tissen? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå