AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Er henvist av gynekolog til sykehus for evt fjerning av livmor pga blødninger. Men er redd jeg ikke får kikkhull siden jeg er overvektig og stor mage.noen som har hatt kikkhull med stor mage,eller vet noe ang det? Anonymkode: 543df...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er henvist av gynekolog til sykehus for evt fjerning av livmor pga blødninger. Men er redd jeg ikke får kikkhull siden jeg er overvektig og stor mage.noen som har hatt kikkhull med stor mage,eller vet noe ang det? Anonymkode: 543df...17a Akkurat dette hjelper det deg ikke hva andre har fått gjort. Din mage må vurderes av den kirurgen som skal operere deg, for å se om han mestrer å operere deg med laparoskopi. Anonymkode: 4627b...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Du skal være ekstraordinær smellfeit for at trokarene ikke er lange nok, sannsynligvis går det fint. Men det er jo en massivt økt risiko ved operasjon og narkose om man er overvektig, så du bør virkelig legge deg i selen for å gå ned i vekt frem mot operasjon. Det kan være du ikke kan få narkose pga overvekt og må ha spinal, da blir det fjerning ved åpen operasjon eller vaginalt, for da kan man ikke bruke kikkhull. Men det avhenger som sagt av mengden overvekt og annet du evt feiler. Anonymkode: 8bc72...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg fikk fjernet livmorslimhinnen da jeg hadde BMI på 40, og da måtte jeg til "hovedsykehuset" og ikke det sykehuset de sendte flest til pga narkosen med min vekt. Men det er jo ikke kikkhullsoperasjon da.... Ville tenkt at det var narkosen de tenkte på, ikke noe annet. Ved fedmeoperasjoner bruker de jo også kikkhull (tror jeg?), og det går jo bra? Anonymkode: 3cd51...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå