Den anonyme Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Vondt i hodet, vondt i ryggen, sliten og trøtt, utslett i ansiktet, må ha spesialsåpe til ditt og spesialsåpe til datt, får ikke puste av sånn lukt, og kan ikke sove i det sengetøyet… og listen går videre og videre. Min samboer har det tydeligvis helt grusomt uansett hva, og snakker om det konstant! Jeg orker snart ikke mer jeg.. Det er et helt sykt stort turn off å leve med en mann som "har det så grusomt". Jeg har sagt det til han, men dette stemmer visst ikke i følge han. Så hva gjør jeg? 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Du slår opp. Det er jo en turn-off til de grader med noen som oppfører seg så veikt Anonymkode: 6fdcd...db3 7 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Er du ikke fornøyd så går du jo. Anonymkode: 1d1d0...7f4
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Dette sier mer om deg enn om han. Anonymkode: 122b4...e40 2 5
Den anonyme Skrevet 23. februar Forfatter #5 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette sier mer om deg enn om han. Anonymkode: 122b4...e40 Jaha? Fortell meg gjerne hvorfor.
Dojakitty Skrevet 23. februar #6 Skrevet 23. februar Den anonyme skrev (10 minutter siden): Jaha? Fortell meg gjerne hvorfor. Fordi du er sammen med han? 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Skrevet 23. februar Den anonyme skrev (22 minutter siden): Vondt i hodet, vondt i ryggen, sliten og trøtt, utslett i ansiktet, må ha spesialsåpe til ditt og spesialsåpe til datt, får ikke puste av sånn lukt, og kan ikke sove i det sengetøyet… og listen går videre og videre. Min samboer har det tydeligvis helt grusomt uansett hva, og snakker om det konstant! Jeg orker snart ikke mer jeg.. Det er et helt sykt stort turn off å leve med en mann som "har det så grusomt". Jeg har sagt det til han, men dette stemmer visst ikke i følge han. Så hva gjør jeg? Han er ikke dame heller, vi er da tøffere enn dette Anonymkode: ea544...b53 3 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Skrevet 23. februar Orker du ikke mer, så går du. Anonymkode: c5c6d...20d
Hengebuksvinet Skrevet 23. februar #9 Skrevet 23. februar Jeg ga opp en ellers hyggelig fyr, pga lignende problemstilling. Innså plutselig at det var like mye styr for å gjøre han fornøyd, som for å ta med bestemoren min på 84 på noe. Og hun var dessuten mer takknemlig for bryderiet. 13 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar #10 Skrevet 23. februar Den anonyme skrev (25 minutter siden): Vondt i hodet, vondt i ryggen, sliten og trøtt, utslett i ansiktet, må ha spesialsåpe til ditt og spesialsåpe til datt, får ikke puste av sånn lukt, og kan ikke sove i det sengetøyet… og listen går videre og videre. Min samboer har det tydeligvis helt grusomt uansett hva, og snakker om det konstant! Jeg orker snart ikke mer jeg.. Det er et helt sykt stort turn off å leve med en mann som "har det så grusomt". Jeg har sagt det til han, men dette stemmer visst ikke i følge han. Så hva gjør jeg? Trodde kvinner ville ha menn som snakket om følelsene. Anonymkode: ee63f...184 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11 Skrevet 23. februar Du vet at samboerskap er valgfritt? Og at man ikke trenger flytte sammen med en man ikke liker? Anonymkode: 106e1...517 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #12 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trodde kvinner ville ha menn som snakket om følelsene. Anonymkode: ee63f...184 Dette er ren syting, ikke å snakke om følelser. Anonymkode: fb662...7e8 8 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar #13 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du slår opp. Det er jo en turn-off til de grader med noen som oppfører seg så veikt Anonymkode: 6fdcd...db3 Oppfører seg som en dame, mener du? Anonymkode: f34ff...cb9 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #14 Skrevet 23. februar Tenker du det er damete å klage og ha det vondt? 🤨 Ditt syn på kjønn er kjipt for begge kjønn. Å fronte at Store gutter Ikke gråter er en utrolig trist holdning Anonymkode: 169ab...d2a 5 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #16 Skrevet 23. februar Han trenger hjelp. Dette er jo navlebeskuelse fra hans side. Ikke greit for han å ha det slik, men jammen ikke greit for andre heller. Dette er en voksen mann som må ta ansvar for eget liv. Det er ikke din oppgave å redde ham her. M Anonymkode: e4cc9...4c2 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar #17 Skrevet 23. februar Ja typisk kvinnfolk det der ja Anonymkode: 122d5...d1d
cherma Skrevet 23. februar #18 Skrevet 23. februar personligheten og hvordan man er får man ikke endret hos noen så da hadde jeg gått. men dårlig vaner kan man endre på. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #19 Skrevet 23. februar Høres ut som han trenger en venninne å klage sammen med 🙂 Anonymkode: e0560...223
AnonymBruker Skrevet 23. februar #20 Skrevet 23. februar Leter du etter en unnskyldning for å gjøre det slutt? Kan tenke meg at det ikke stemmer med den betegnelsen fra mannen sin side. Gjør det slutt men du trenger ikke å rakke ned på vedkommende. Anonymkode: 262d6...563 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå