Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt i hodet, vondt i ryggen, sliten og trøtt, utslett i ansiktet, må ha spesialsåpe til ditt og spesialsåpe til datt, får ikke puste av sånn lukt, og kan ikke sove i det sengetøyet… og listen går videre og videre. Min samboer har det tydeligvis helt grusomt uansett hva, og snakker om det konstant! Jeg orker snart ikke mer jeg.. 

Det er et helt sykt stort turn off å leve med en mann som "har det så grusomt". Jeg har sagt det til han, men dette stemmer visst ikke i følge han. Så hva gjør jeg? 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du slår opp. Det er jo en turn-off til de grader med noen som oppfører seg så veikt

Anonymkode: 6fdcd...db3

• Liker 7
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke fornøyd så går du jo.

Anonymkode: 1d1d0...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Dette sier mer om deg enn om han.

Anonymkode: 122b4...e40

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette sier mer om deg enn om han.

Anonymkode: 122b4...e40

Jaha? Fortell meg gjerne hvorfor. 

Skrevet
Den anonyme skrev (10 minutter siden):

Jaha? Fortell meg gjerne hvorfor. 

Fordi du er sammen med han? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den anonyme skrev (22 minutter siden):

Vondt i hodet, vondt i ryggen, sliten og trøtt, utslett i ansiktet, må ha spesialsåpe til ditt og spesialsåpe til datt, får ikke puste av sånn lukt, og kan ikke sove i det sengetøyet… og listen går videre og videre. Min samboer har det tydeligvis helt grusomt uansett hva, og snakker om det konstant! Jeg orker snart ikke mer jeg.. 

Det er et helt sykt stort turn off å leve med en mann som "har det så grusomt". Jeg har sagt det til han, men dette stemmer visst ikke i følge han. Så hva gjør jeg? 

Han er ikke dame heller, vi er da tøffere enn dette

Anonymkode: ea544...b53

• Liker 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Orker du ikke mer, så går du. 

Anonymkode: c5c6d...20d

Skrevet

Jeg ga opp en ellers hyggelig fyr, pga lignende problemstilling. Innså plutselig at det var like mye styr for å gjøre han fornøyd, som for å ta med bestemoren min på 84 på noe. Og hun var dessuten mer takknemlig for bryderiet.

• Liker 13
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Den anonyme skrev (25 minutter siden):

Trodde kvinner ville ha menn som snakket om følelsene.

Anonymkode: ee63f...184

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at samboerskap er valgfritt? Og at man ikke trenger flytte sammen med en man ikke liker?

Anonymkode: 106e1...517

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trodde kvinner ville ha menn som snakket om følelsene.

Anonymkode: ee63f...184

Dette er ren syting, ikke å snakke om følelser.

Anonymkode: fb662...7e8

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du slår opp. Det er jo en turn-off til de grader med noen som oppfører seg så veikt

Anonymkode: 6fdcd...db3

Oppfører seg som en dame, mener du?

Anonymkode: f34ff...cb9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du det er damete å klage og ha det vondt? 🤨 Ditt syn på kjønn er kjipt for begge kjønn. Å fronte at Store gutter Ikke gråter er en utrolig trist holdning

Anonymkode: 169ab...d2a

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det eksem/allergi han er plaget med?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han trenger hjelp. Dette er jo navlebeskuelse fra hans side. Ikke greit for han å ha det slik, men jammen ikke greit for andre heller. Dette er en voksen mann som må ta ansvar for eget liv. Det er ikke din oppgave å redde ham her.

M

Anonymkode: e4cc9...4c2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja typisk kvinnfolk det der ja 

Anonymkode: 122d5...d1d

Skrevet

personligheten og hvordan man er får man ikke endret hos noen så da hadde jeg gått. men dårlig vaner kan man endre på.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han trenger en venninne å klage sammen med 🙂

Anonymkode: e0560...223

AnonymBruker
Skrevet

Leter du etter en unnskyldning for å gjøre det slutt? Kan tenke meg at det ikke stemmer med den betegnelsen fra mannen sin side. Gjør det slutt men du trenger ikke å rakke ned på vedkommende.

Anonymkode: 262d6...563

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...