AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Min bror har møtt ei dame fra Ukraina som har bodd i Norge i 10 år. Hun ser typisk øst europeisk, med mye sminke og ser veldig kvinnelig ut som mange Øst europeiske damer er. Han sier hun har gode verdier og er interessert i henne. Jeg lurer da på om ukrainske kvinner er sjefete og veldig opptatt av å ha alt på stell? Anonymkode: 65b36...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden O lord. De er som oss alle andre damer. Vi er forskjellige individer. Noen er kravstor og norn ikke. Slik er det i alle land. Anonymkode: d3e72...962 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Hun ene jeg kjenner er virkelig verdens snilleste. Aner ikke om det er representativt. Tidligere hadde jeg en litt forutinntatt holdning om at Øst-Europeiske damer var litt eiesyke og næggete Anonymkode: 0da4a...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden jeg kjenner egentlig bare til en dame fra ukraina og hun er utspekulert, lyver for egen vinning, har flere menn på gang samtidig og er generelt like utro i jobb som privat ved at hun fører regnskap på si som revisor og jonglerer kunder svart og hvitt om hverandre. Hun skylder penger til alle eksene sine som jeg vet om, og noen eks venninner, hun har en venninne som fortsatt er der som også er ukrainsk og alle de nye menn eller venner får samme historie om hvor kontrollerende og umulige eksen er eller hvor dårlig den venninnen var, noe de gjerne viser Jeg håper være siden hun har lurt dem. Det er spill fra ende til annen og datteren brukes som en brikke ved behov på samme måte som hennes gamle foreldre gjør, men jeg håper virkelig hun er et unntak.. Anonymkode: d5bfb...da6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Hvis hun har bodd i Norge i 10 år så er man i hvert fall ikke stresset av flyktningsituasjonen. Jeg har ingen personlig erfaring, men tror de er mer åpent opptatt av materialisme og ambisjoner enn norske. De er også mer temperamentsfulle og forventer at menn står på pinne for dem. En bekjent av meg var sammen med en ukrainsk flyktning i lang tid. Han var helt knust etterpå og slet med depresjon. Hun var sjarmerende som bare det, men krassere og krassere mot ham og maste konstant om giftemål. Alt de gjorde skulle være dyre greier. Osv. Det er farlig å generalisere, men det blir sagt at sånn er kulturen der borte. Jeg ser det har blitt mange ukrainske damer på Tinder etter hvert, og alle skriver at de er "ute etter noe seriøst" og "ikke kast bort tiden min" osv. Jeg har den historien litt i bakhodet da. Anonymkode: efddb...886 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Jeg er dessverre forutinntatt, men ønsker ikke å være det. Hun hadde skrevet til han på Tinder at hun var troende og at sex tilhørte forlovelse/ekteskap, men ønsket å kline med en gang han møtte henne på kafe, men da hadde de chattet om hverdagslige ting i noen dager. Han ble veldig paff over hvor frempå hun var ts Anonymkode: 65b36...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg kjenner egentlig bare til en dame fra ukraina og hun er utspekulert, lyver for egen vinning, har flere menn på gang samtidig og er generelt like utro i jobb som privat ved at hun fører regnskap på si som revisor og jonglerer kunder svart og hvitt om hverandre. Hun skylder penger til alle eksene sine som jeg vet om, og noen eks venninner, hun har en venninne som fortsatt er der som også er ukrainsk og alle de nye menn eller venner får samme historie om hvor kontrollerende og umulige eksen er eller hvor dårlig den venninnen var, noe de gjerne viser Jeg håper være siden hun har lurt dem. Det er spill fra ende til annen og datteren brukes som en brikke ved behov på samme måte som hennes gamle foreldre gjør, men jeg håper virkelig hun er et unntak.. Anonymkode: d5bfb...da6 Denne damen har jo en klassisk personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 6f83a...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Vil bare minne folket om at Ukraina er/var et av verdens mest korrupte land. Det har forøvrig ikke noe med krigen mot Russland å gjøre Anonymkode: 11ec3...02a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Bør nok advare norske menn om at mange av dem er her og lever for å kunne sende månedlige større eller mindre beløp til hjemlandet. Forståelig nok. Kanskje er de også gift med barn der hjemme uansett hvor single de sier at de er her, og hvis krigen tar slutt... Det er ikke sikkert du blir førsteprioritet, eller en prioritet i det hele tatt, satt opp mot situasjonen og alle dem de føler seg forpliktet til å støtte i hjemlandet. Men så klart, hvis du er rik og ikke trenger mer enn sex, go for it! Anonymkode: 32c55...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden De er like beinharde som russiske damer. Lykke til! Anonymkode: 0ceca...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg kjenner egentlig bare til en dame fra ukraina og hun er utspekulert, lyver for egen vinning, har flere menn på gang samtidig og er generelt like utro i jobb som privat ved at hun fører regnskap på si som revisor og jonglerer kunder svart og hvitt om hverandre. Hun skylder penger til alle eksene sine som jeg vet om, og noen eks venninner, hun har en venninne som fortsatt er der som også er ukrainsk og alle de nye menn eller venner får samme historie om hvor kontrollerende og umulige eksen er eller hvor dårlig den venninnen var, noe de gjerne viser Jeg håper være siden hun har lurt dem. Det er spill fra ende til annen og datteren brukes som en brikke ved behov på samme måte som hennes gamle foreldre gjør, men jeg håper virkelig hun er et unntak.. Anonymkode: d5bfb...da6 Korrupsjonslandet Ukraina og ja, det gir i såfall mening. Anonymkode: 7dede...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Mange øst-europeiske damer er opptatte av kjønnsrollemønster, så her må mannen være klar for å bla opp lommeboka. Ofte er det en forventning om at mannen skal forsørge kvinnen, og mange er high maintenance, med jevnlige besøk i skjønnhetsklinikker, shoppingturer osv. Men til gjengjeld er de ofte opptatt av å holde hus og hjem i orden, lage mat osv. men dette er selvsagt også helt avhengig av hva slags personlighet kvinnen har, akkurat som norske kvinner. Noen er mer moderne. Anonymkode: ae1c1...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden Mange av de er vel som Natalie fra 90 Days, å forholdene hennes er ikke ukompliserte for å si det sånn... Anonymkode: 94bad...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden Anbefales ikke! De er kyniske kalkulerte og veldig sjefete. Mange kommer fra skada oppvekst og har noen issues! Jeg har ikke møtt en eneste «normal» dame fra øst Europa. Fucked up hele gjengen! Anonymkode: 294c1...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Ganske mange fra østeuropa/gamle sovjet her jeg bor. Og dem holder seg veldig for seg selv. Ukrainere holder seg med ukrainere. Polakker holder seg med andre polakker. Latviere henger bare med andre fra Latvia etc. Russere holder seg med andre russere. Virker som dem er veldig på det her jeg bor i alle fall. Litt som Norske folk i Spania, holder seg for seg selv. Så kanskje ikke så annerledes en andre mennesker. Anonymkode: 381dd...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Jeg har møtt enkelte i ulike sammenhenger, og mitt inntrykk er at de er langt mer kalde og kyniske enn nordmenn flest. Veldig opptatt av det materielle, ja. Mye sminke, og opptatt av hva menn kan tilby økonomisk. Dominerende. Ikke redde for å si fornærmende ting. Lite respekt for de svake i samfunnet. Selvsagt finnes det kvinner derfra som har fine personligheter også, men mitt inntrykk er at generelt er de langt mer beregnende og opptatt av det overfladiske. En del har også vært lenge i Norge, men behersker det norske språket bemerkelsesverdig dårlig. Anonymkode: 89c88...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå