AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden I natt hadde jeg min beste seksuelle opplevelse noen gang. Jeg er i slutten av 30-åra og har datet en mann i ca 8 måneder. Vi passer godt sammen på alle måter. Jeg har selv aldri trodd at jeg skulle tenne på å bli tatt ganske brutalt. Kjæresten min vekket meg med å ta flere fingrer inni meg, han visker si stopp om det blir for mye. Videre holder han meg nede mens han knuller meg hardt, holder også et godt grep rundt halsen, biter meg osv. Jeg ble så utrolig tent av å bli tatt sånn hardt og brutalt. Han var vill i blikket, tanken på at jeg var helt i hans makt var utrolig deilig. Så tør å prøv ut nye ting, kanskje dere blir like overasket som meg 🙂 Anonymkode: 3504e...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Gjorde dette tidlig i 20 årene. Nå som 30 åring er ikke det like digg lenger. Deilig en gang i blant, men ikke så ofte. Her kjører vi kinky sex helg der vi praktiserer stort sett nakenhet, god mat og drikke og masse sex. Funker bra 🫦 Anonymkode: 833a4...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I natt hadde jeg min beste seksuelle opplevelse noen gang. Jeg er i slutten av 30-åra og har datet en mann i ca 8 måneder. Vi passer godt sammen på alle måter. Jeg har selv aldri trodd at jeg skulle tenne på å bli tatt ganske brutalt. Kjæresten min vekket meg med å ta flere fingrer inni meg, han visker si stopp om det blir for mye. Videre holder han meg nede mens han knuller meg hardt, holder også et godt grep rundt halsen, biter meg osv. Jeg ble så utrolig tent av å bli tatt sånn hardt og brutalt. Han var vill i blikket, tanken på at jeg var helt i hans makt var utrolig deilig. Så tør å prøv ut nye ting, kanskje dere blir like overasket som meg 🙂 Anonymkode: 3504e...894 Da gjorde han deg så kåt at dette tydeligvis ikke var et problem for deg. Good for you 👏👏👏👏 Anonymkode: e8b65...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå