AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei! Vært sammen med en mann i noen måneder nå. Han er jo en typisk MANN om noen skjønner hva jeg mener. Han er alene med tre barn, og husarbeid er vel ikke hans sterkeste side. Dessuten har han en veldig krevende jobb, så skjønner egentlig godt at husarbeid blir nedprioritert Han er utrolig snill, omtenksom og det er første gang på mange år at jeg har vært sammen med noen der jeg føler vi matcher så godt kjemimessig. MEN... For noen dager siden var jeg på besøk til ham, og skulle gå på do. Da var det ikke trekket opp og masse urin og dopapir. Barna hans hadde vært til mor i flere dager da, så det var jo ikke de.. For noen dager siden lå jeg over til ham og sto opp litt etter ham. Gikk på hans side av sengen mot veggen og nattbordet, da jeg skulle se ut vinduet. Da oppdager jeg et STORT LASS med løssnus som lå i hylla på nattbordet pluss sikkert 20 tomflasker med Cola. Snusen fylte sikkert opp halvparten av hylla. Jeg kjente jeg hadde lyst til å kaste opp. Forstår jo det at dersom han er så grisete, vil dette skape utfordringer og konflikter etter hvert. Samtidig er jeg så glad i ham. Han er forresten alltid velstelt og fin i tøyet. Hva ville dere gjort? Føler meg ikke prippen heller, men kjente jeg fikk skikkelig avsmak og ble uvel. Anonymkode: 2fa8a...c4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Si han må rydde om han ikke vil at du skal dra hjem...Å ikke trives i rot er naturlig. Er du ekstra snill så hjelper du han. Anonymkode: 70681...c62 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er mann, har krevende jobb, to barn og klarer å ha det rent og ryddig hjemme. Hvis det av en eller annen grunn skulle hope seg opp et eller annet sted så tar jeg en sjau før det kommer besøk. Klarer også å trekke ned på do. Du får bare konfrontere ham med dette tenker jeg, hvis du ser for deg en fremtid med han. Og aksepterer at han snuser, ikke alle syns jo det er så stas. Anonymkode: a1b61...754 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Det med toalettet kan være forglemmelse. Det med snusen er en vane. Du må si fra. Anonymkode: ef844...ad9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er mann, har krevende jobb, to barn og klarer å ha det rent og ryddig hjemme. Hvis det av en eller annen grunn skulle hope seg opp et eller annet sted så tar jeg en sjau før det kommer besøk. Klarer også å trekke ned på do. Du får bare konfrontere ham med dette tenker jeg, hvis du ser for deg en fremtid med han. Og aksepterer at han snuser, ikke alle syns jo det er så stas. Anonymkode: a1b61...754 Hun har sikkert visst lenge at han snuser, det er de færreste av oss som reagerer på det. Å lagre brukt løssnus i hylla på nattbordet fremfor å kaste det, er noe helt annet. Det er disgusting. Men jeg er enig i at hun må si fra på en ordentlig måte om at han må skjerpe seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Det er så ufattelig lite voksent å generalisere på denne måten. Nå er jeg en voksen mann selv, med voksne mannlige og kvinnelige venner, og i de fleste tilfeller så er mannen den som holder det mer renslig og ryddig i hjemmet enn kvinnene. Samme ser jeg på arbeidsplassen. Anonymkode: e0dd1...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Æsj, da har man hushjelp evt. Lei av at penis er unnskyldning for urenslig, grisete oppførsel. Ta det opp og bør dønn ærlig. Som nevnt over, så tar ekte MENN bare på hjemmet og lærer barna å gjøre det samme. Anonymkode: ab1d9...998 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Opplevd dette tidligere selv. Gav sjanse på sjanse til forbedring og kastet bort over 2år på dette før det ble slutt. Ble verre istedenfor bedre på den tiden og jeg sto der som en mor/hushjelp etterhvert og tok igjen etter han fordi jeg selv ikke orket å leve slik. Anbefaler å droppe denne mannen og finne en du er mer kompatibel med. Dette problemet vil med all sannsynlighet bli verre med tiden når han viser den siden allerede nå. Anonymkode: 586a7...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Så utrolig ekkelt. Dette hadde jeg ikke klart å leve med! Anonymkode: 1b656...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Si han må rydde om han ikke vil at du skal dra hjem...Å ikke trives i rot er naturlig. Er du ekstra snill så hjelper du han. Anonymkode: 70681...c62 Nei, ikkje hjelp han. Då vil han forvente at TS fikser opp i framtida. "For du er jo så mykje flinkare å rydde og vaske enn meg" Anonymkode: 1dbd8...928 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Hva har husarbeid med å dra ned i doen etter man har vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherma Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden det med toalettet er ekkelt, dårlig vane:/ det med snus er bare latskap, jeg og typen snuser selv og på natta eller rett før man sovner er det lett og hive fra seg ett par snus på nattbordet. jeg er flink til og rydde de opp dagen etter men typen er ikke det. nå som vi bor sammen så rydder og vasker jeg, høres sikkert rart ut nå men jeg har støv på hjernen og det ser alltid ryddig ut hos meg. men ja jeg hiver snus på nattbordet på kvelden/natta. før jeg og typen flytta sammen så hadde han mange snus og bokser på natteborde som ikke ble ryddet vær dag men da gjorde jeg det for han. betyr ikke at man er urenslig men menn er menn selvom jeg er veldig ryddig av meg og han også er det så er det enkelte ting menn ikke ser eller tenker over. jeg personlig hadde ikke brydd meg så mye med mindre det var matrester og luktet vondt, eller dårlig selv hygiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Nei takk hadde jeg sagt. Fy fader så ekkelt. 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherma Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Trolltunge skrev (Akkurat nå): Nei takk hadde jeg sagt. Fy fader så ekkelt. 😝 så du hadde gått fra fyren eller snakket med han om det? er jo bare og ta det opp med han eller hjelpe han og rydde det bort da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Typisk mann? Jeg dauer. Dette er en guttunge, ikke en mann. Anonymkode: d9871...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Dette er ikke en typisk mann😅 men en gris Anonymkode: e1056...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Pussig at barnas mor og han ikke er sammen lenger🤮 Anonymkode: 7d4ed...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherma Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden syntes dette hele ble litt useriøst jeg, ikke rart folk ikke holder sammen i dag når man ikke tåler noenting. lykke til i jakten på den perfekte mann allesammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikkje hjelp han. Då vil han forvente at TS fikser opp i framtida. "For du er jo så mykje flinkare å rydde og vaske enn meg" Anonymkode: 1dbd8...928 Det handler ikke om det. Noen ganger trenger man en vennlig hånd bare. Betyr ikke at da blir det sånn for evig og alltid. Det går ikke. Anonymkode: 70681...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden cherma skrev (1 time siden): så du hadde gått fra fyren eller snakket med han om det? er jo bare og ta det opp med han eller hjelpe han og rydde det bort da. Nei takk! Jeg har datet en slik, og min interesse forsvant fullstendig da jeg så hvordan han bodde. Æsj!!!!! Var ikke interessert i å rydde og vaske for ham, og interesse for ham forduftet også så fullstendig at den ikke var til å hente tilbake. Vanskelig å opprettholde interesse for en person man synes er ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå