Gå til innhold

Hva/hvor mye spiser du til lunsj utenom helgen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser to knekkebrød, veksler mellom kalkunpålegg, egg, ost og leverpostei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Å beskylde alle som sier at de spiser lite for løgn. 

Anonymkode: 10002...73f

Jeg beskylder ikke alle, jeg skrev bare at jeg tror mange svarer mindre enn de egentlig spiser, fordi det er sett på som litt skamfullt å spise mye, spesielt for kvinner. Derfor svarer jeg i tråden, kan glatt innrømme at jeg spiser dobbelt så mye til lunsj som flertallet her inne, så kanskje flere også tør å skrive hva de egentlig spiser... 

Så bare godt ment, og overhodet ikke noe "kvinne er kvinne verst", som du eller en annen påstod, heller det motsatte, egentlig... Så beklager om det ble misforstått.

Endret av Uanonym bruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To husmann knekkebrød med ost og skinke og en liten grønn salat ved siden av.

Anonymkode: ad4f8...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle man lyve som anonym på et forum, egentlig? Det er nok bare veldig ulikt hva man trenger og har lyst på til de ulike måltidene. For meg er lunsj noe jeg spiser for å holde koken på jobb, jeg liker bedre middagsmåltidet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Uanonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg beskylder ikke alle, jeg skrev bare at jeg tror mange svarer mindre enn de egentlig spiser, fordi det er sett på som litt skamfullt å spise mye, spesielt for kvinner. Derfor svarer jeg i tråden, kan glatt innrømme at jeg spiser dobbelt så mye til lunsj som flertallet her inne, så kanskje flere også tør å skrive hva de egentlig spiser... 

Så bare godt ment, og overhodet ikke noe "kvinne er kvinne verst", som du eller en annen påstod, heller det motsatte, egentlig... Så beklager om det ble misforstått.

Jeg har virkelig aldri hatt behov for å lyve som anonym (og i mitt tilfelle dobbel-anonym) på et forum. Av alle steder man virkelig kan være ærlig, og skrive at man ofte tar turen innom McDonalds (om det hadde vært tilfellet..) 

Hva i alle dager får deg til å anta at vi gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brødskive med kjøttpålegg. Typisk servelat eller leverpostei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har virkelig aldri hatt behov for å lyve som anonym (og i mitt tilfelle dobbel-anonym) på et forum. Av alle steder man virkelig kan være ærlig, og skrive at man ofte tar turen innom McDonalds (om det hadde vært tilfellet..) 

Hva i alle dager får deg til å anta at vi gjør det? 

Fordi noen av måltidene som presenteres, både i denne tråden og tilsvarende, høres helt usannsynlig små ut, og fordi det - tross all mulig anonymitet - alltid er de "flinke" som svarer i alle mulige tråder, uansett tema. Spør man om hva folk gjør i helgene, er det de som driver med mye aktiviteter, er sosiale osv. som svarer, ikke de som sitter hjemme i sofaen. Ganske enkel mekanisme - de som føler de har noe bra å dele, deler, resten holder kjeft.

Og selv om man er anonym her inne, så kan man jo bli ganske hardt kritisert likevel, og mange kan synes det er tøft selv om man er anonym bak en skjerm.

Endret av Uanonym bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På hjemmekontor: havregrøt laget av 50 g havregryn og 3 dl melk, med et egg og et par brunostskiver oppi, og et par solide spiseskjeer cottage cheese, og gjerne en spiseskje peanøttsmør. 

På jobb: enten har jeg med havregrøten min og varmer opp, eller så har jeg med tre-fire skiver med proteinrikt pålegg. 

Anonymkode: 409b2...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg er på kontoret blir det varmmat i kantinen; alt fra fisk til kylling, taco, fiskeburger og med masse grønnsaker ved siden av. På hjemmekontor så spiser jeg to skiver/to hjemmelagde polarbrød med pålegg (gulost, egg, kyllingpålegg) og agurk/tomat og gjerne en frukt ved siden av. 
K 39, BMI 21,5. 

Anonymkode: 38958...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Uanonym bruker skrev (9 minutter siden):

Fordi noen av måltidene som presenteres, både i denne tråden og tilsvarende, høres helt usannsynlig små ut, og fordi det - tross all mulig anonymitet - alltid er de "flinke" som svarer i alle mulige tråder, uansett tema. Spør man om hva folk gjør i helgene, er det de som driver med mye aktiviteter, er sosiale osv. som svarer, ikke de som sitter hjemme i sofaen. Ganske enkel mekanisme - de som føler de har noe bra å dele, deler, resten holder kjeft.

Og selv om man er anonym her inne, så kan man jo bli ganske hardt kritisert likevel, og mange kan synes det er tøft selv om man er anonym bak en skjerm.

Jo, takk, det merker jeg av innleggene dine.. 

Anklager i alle retninger. 

Men det stopper meg ikke i å være ærlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...