AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Hei jeg er en kvinne på 36 som alltid har drømt om å ha sex med en kvinne. Men det har ikke vært enkelt å få til🫣🤭 noen som vet no tips? og håper det er noen som ikke har noe i mot en kvinne med litt ekstra kilo, som har gjort det utrolig vrient å møte nye mennesker. så om det er no chatte siden som kan anbefales setter jeg pris på det Anonymkode: 5989d...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 13.06): Hei jeg er en kvinne på 36 som alltid har drømt om å ha sex med en kvinne. Men det har ikke vært enkelt å få til🫣🤭 noen som vet no tips? og håper det er noen som ikke har noe i mot en kvinne med litt ekstra kilo, som har gjort det utrolig vrient å møte nye mennesker. så om det er no chatte siden som kan anbefales setter jeg pris på det Anonymkode: 5989d...678 Jeg har dessverre feil kjønn for deg men jeg er på gaysir.no med bruker felie54. det er mange lesper og homo der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokjenta Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar Viss du har lyst å utforske dæ selv, sjekk ut Fetlife eller lignende sider, de e en fin start spesielt me å finne ting som skjer. Kan hende du møte nån gjennom det ଘ(✿˵•́ ᴗ •̀˵) fet har åsså grupper bare for lesbiske/bifile kvinner viss du vil bli mer kjent me andre~~ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar Du kan legge ut forespørsel på Jodel. Kanalen sextreff. Helt anonymt. Lykke til. Anonymkode: 78a37...c1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar Tinder. Anonymkode: 311b1...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå