Gå til innhold

Kvinne til (kun) kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er en kvinne på 36 som alltid har drømt om å ha sex med en kvinne. Men det har ikke vært enkelt å få til🫣🤭  

noen som vet no tips? 

og håper det er noen som ikke har noe i mot en kvinne med litt ekstra kilo, som har gjort det utrolig vrient å møte nye mennesker. så om det er no chatte siden som kan anbefales setter jeg pris på det 

Anonymkode: 5989d...678

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 13.06):

Hei jeg er en kvinne på 36 som alltid har drømt om å ha sex med en kvinne. Men det har ikke vært enkelt å få til🫣🤭  

noen som vet no tips? 

og håper det er noen som ikke har noe i mot en kvinne med litt ekstra kilo, som har gjort det utrolig vrient å møte nye mennesker. så om det er no chatte siden som kan anbefales setter jeg pris på det 

Anonymkode: 5989d...678

Jeg har dessverre feil kjønn for deg men jeg er på gaysir.no med bruker felie54.  det er mange lesper og homo der

Skrevet

Viss du har lyst å utforske dæ selv, sjekk ut Fetlife eller lignende sider, de e en fin start spesielt me å finne ting som skjer. Kan hende du møte nån gjennom det ଘ(✿˵•́ ᴗ •̀˵) fet har åsså grupper bare for lesbiske/bifile kvinner viss du vil bli mer kjent me andre~~

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan legge ut forespørsel på Jodel. Kanalen sextreff. Helt anonymt. Lykke til. 

Anonymkode: 78a37...c1e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder.

Anonymkode: 311b1...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...