AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Hei jeg er en kvinne på 36 som alltid har drømt om å ha sex med en kvinne. Men det har ikke vært enkelt å få til🫣🤭 noen som vet no tips? og håper det er noen som ikke har noe i mot en kvinne med litt ekstra kilo, som har gjort det utrolig vrient å møte nye mennesker. så om det er no chatte siden som kan anbefales setter jeg pris på det Anonymkode: 5989d...678
feliek54 Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 13.06): Hei jeg er en kvinne på 36 som alltid har drømt om å ha sex med en kvinne. Men det har ikke vært enkelt å få til🫣🤭 noen som vet no tips? og håper det er noen som ikke har noe i mot en kvinne med litt ekstra kilo, som har gjort det utrolig vrient å møte nye mennesker. så om det er no chatte siden som kan anbefales setter jeg pris på det Anonymkode: 5989d...678 Jeg har dessverre feil kjønn for deg men jeg er på gaysir.no med bruker felie54. det er mange lesper og homo der
bokjenta Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar Viss du har lyst å utforske dæ selv, sjekk ut Fetlife eller lignende sider, de e en fin start spesielt me å finne ting som skjer. Kan hende du møte nån gjennom det ଘ(✿˵•́ ᴗ •̀˵) fet har åsså grupper bare for lesbiske/bifile kvinner viss du vil bli mer kjent me andre~~ 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Skrevet 25. februar Du kan legge ut forespørsel på Jodel. Kanalen sextreff. Helt anonymt. Lykke til. Anonymkode: 78a37...c1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå