Gå til innhold

Hva er greia med fake negler/gelnegler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
VetAlt skrev (18 timer siden):

Fake/øange negler er uhygienisk. 

Den har jeg aldri forstått.

Med mine lange negler legger huden seg opp under. Når jeg og mannen jobber i hagen ser mine rene ut bare jeg skyller med varmt vann. Med en neglebørste i tillegg er de så rene som du får dem. Mannen, derimot, har korte negler, så da har man jo denne korte kanten som sitter tett inn til huden, så han bruker mye lenger tid på å få sine rene. Krever til tider at han står der med tannpirker en stund. 

Anonymkode: 4cf05...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingenting er mer first price på en kvinne enn tykke fake negler og fake vipper.

Anonymkode: 2a69d...b16

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

De som lever i illusjonen om at man kan gjøre det samme med lange negler som med korte, burde forsøke seg på klassisk musikk på piano. Eller å holde fast akkordgrepet med venstre hånd på gitaren.

Folk med lange negler har en ting til felles: De spiller som regel ikke musikk.

Anonymkode: 8bf82...bec

Det er helt riktig at jeg ikke spiller musikk. Og det er IKKE fordi jeg har lange negler, men fordi det ikke interesserer meg. 

Ellers kan jeg gjøre alt det dere med korte negler kan gjøre. Man blir ikke automatisk handikappet bare fordi man har lange negler 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ser jo veldig kunstig ut, men noen er jo ikke så nøye på at det skal se ekte ut. Er jo in med utstående lepper, falske vipper, løshår og andre harry greier også...

Jeg prøvde en gang for mange mange år siden fordi jeg har alltid vært skikkelig misfornøyd med mine myke sprukne negler. Jeg fikk limt på falske, korte, men de så ikke bra ut. De lyste fake lang vei. Jeg fikk heller ikke noen positive tilbakemeldinger. Folk kalte neglene for klør og syntes det var morsomt. De ekte neglene mine ble også fullstendig nedfilt og ødelagt og det var ekkelt å gå med halvløse plastnegler mens jeg ventet på at de skulle falle av. Sykt dyrt også. Frister ikke å prøve det igjen.

Hvis dere vil prøve, så vær i hvert fall oppmerksom på at det tar lang tid før neglene deres vokser ut og ser normale ut igjen. Det er også veldig uhygienisk  så man kan ikke ha hendene i mat man tilbereder. 

Jeg bruker ikke neglelakk, for jeg synes det er en dårlig ide å skylle plast ned i vasken. 

Anonymkode: 3fc1f...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 13.09):

Jeg har alltid hatt sterke og jevne negler, som ikke fliser seg opp. Og er vant til å ha noen mm lengde.

Har forstått at overgangsalderen raskt fører til slutt på det... Og da vil jeg ha gel eller akryl i stedet. 

Det ser helt pent og naturlig ut. Bare gå til et skikkelig sted. 

Anonymkode: 4cf05...f2e

Det gjør jo ikke det? Hvis du kikker litt på influencernes og hollywood-stjernenes insta-bilder, så ser man fortsatt at det er fake. Og man skulle jo tro at de har råd til en dyr salong. Uansett hva man gjør, så bytter man jo ikke ut neglene med plast, man limer plasten oppå sine egne ødelagte negler. Og man kan også se kanten under. Akkurat det ser jo ikke andre folk da, og det vises jo ikke på bilder. Men pent og naturlig, er det ikke. 

Anonymkode: 3fc1f...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...