Gå til innhold

Hva er greia med fake negler/gelnegler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ikke bare sykt harry? Er mye finere å ta på vanlig neglakk? I tillegg virker det veldig upraktisk. 

Anonymkode: 65a9a...ff3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke bare sykt harry? Er mye finere å ta på vanlig neglakk? I tillegg virker det veldig upraktisk. 

Hvorfor plager det deg hva andre gjør med egne negler?

Anonymkode: b8ae8...c77

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En bruker vanlig neglelakk uansett om neglene er ekte eller kunstige. 

Anonymkode: 3bcab...af8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor plager det deg hva andre gjør med egne negler?

Anonymkode: b8ae8...c77

Godt spørsmål, men jeg lurer bare. Det plager meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker det ikke det selv men synes det ser pent ut om det ikke er for lange negler. 

Ei på jobb driver med det på si så mange på jobb som har det. Ser lekkert ut og de trenger ikke styre med neglene på en måneds tid.

Jeg gjør det ikke da jeg tror det ikke er sundt for hverken helse eller miljø. Bruker en sjelden gang i blandt negelakk, men det varer kort og på vinteren brekker neglene mine så raskt siden jeg er så tørr og for dårlig til å bruke fuktighetskrem. Tenker noen gang at det hadde vært deilig å bare få de fikset og slippe styre med det selv. 

Anonymkode: 454c5...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg assosierer det også med noe harry. Hvis man har en veldig gjennomført og overdreven stil kan det funke  Men det er så tydelig at det er akrylnegner, de står opp som om neglen er 10 ganger tykkere, og jeg synes ikke sånne åpenbart falske ting er fint. Men bryr meg ikke om at andre velger å ha det og bruke pengene sine på det. Tror de velger det fordi det holder veldig mye lenger med gellakk enn med tradisjonell neglelakk. Når jeg skal gifte meg i sommer blir det tradisjonell på meg, for synes det er 100 ganger finere. 

Anonymkode: 9941b...ee0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker builder gel på mine egne negler for at de ikke skal knekke og bli kjempe korte. Jeg har aldri negler lenger enn rett for fingertuppen, og anser det som helt normal lengde. Utfordringen med mine negler er at de er så mye og tynne, så de knekker med engang.

Anonymkode: 27a45...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg bruker builder gel på mine egne negler for at de ikke skal knekke og bli kjempe korte. Jeg har aldri negler lenger enn rett for fingertuppen, og anser det som helt normal lengde. Utfordringen med mine negler er at de er så mye og tynne, så de knekker med engang.

Anonymkode: 27a45...b67

Samme her. Det gjøres proft og vises ikke at det er bygd litt på. Ingenting harry med det.

Anonymkode: c4c4a...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har alltid hatt sterke og jevne negler, som ikke fliser seg opp. Og er vant til å ha noen mm lengde.

Har forstått at overgangsalderen raskt fører til slutt på det... Og da vil jeg ha gel eller akryl i stedet. 

Det ser helt pent og naturlig ut. Bare gå til et skikkelig sted. 

Anonymkode: 4cf05...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker gellakk fordi jeg ikke orker styre med neglelakk så ofte som det kreves for å holde de fine, og fordi jeg knekker neglene hele tiden pga hobby om det ikke er gellakk som forsterker...

Anonymkode: e9913...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...