AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Hei Jeg veide meg etter veldig lenge med samme badevekt som jeg alltid har brukt. Den viser seg at jeg har gått opp 5-6 kg. Selvom jeg ikke føler jeg har gått opp. Hadde jeg gjort det så skulle jo klærne blitt litt stramme? Eller folka rundt meg skulle ha kommentert?? Alt er som før. Bruker de samme klærne, samme undertøy, spiser som før. Og er sikker på det ikke er noe feil med badevekten . Da den blir brukt ukentlig av mannen min. Skjønner ikke hvorfor jeg har gått opp så mye. Er 37 år gammel Anonymkode: b5129...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Du kan være et sted i syklusen sin hvor du har en del vann, du kan ha litt fyll i tarmene og vipps så har du egentlig bare gått opp 2-3 kilo og det vil du jo åpenbart ikke merke på klær og utseende 🤷🏼♀️ og andre vil SELVSAGT ikke merke det… høres litt usunt ut i grunn. Anonymkode: ec60a...e99 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Du skal ha bra uhøflige folk rundt deg hvis de hadde kommentert 5-6 kg. Det er neppe nok til å merkes av andre. Men badevekter kan vise feil, og med mindre du bare bruker bukser med strikk i livet osv burde du kanskje merket noe. Gikk du plutselig opp, eller over tid? Hvor ofte veier du deg? Jeg går selv opp nærmest bare ved å lukte på mat etter overgangsalderen. Anonymkode: 68a51...c57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar 5-6 kg merkes ikke hvis du har litt å ta av fra før. Jeg har gått ned nesten 6 kg og bruker samme klær og ser ikke forskjell i speilet. Hadde 37,3 i BMI og har nå 36. Må nok ned mer før det vises så godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Så du tror vekta lyver? Anonymkode: bae40...1f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar Altså klær utvider seg uten at man merker det opp til en viss vekt. Ellers så har jo vekten noe med væske i kroppen, avføring i tarmene, mat i magen, og masse annet. Anonymkode: 5beb7...d03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar det kommer jo også ann på hvilken vekt man har, jeg er 163 og veier nå 54 om jeg gikk opp 5 kilo ville det vise mye bedre enn det gjorde når jeg var overvektig og veide 80 kilo.. Anonymkode: c6a90...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du tror vekta lyver? Anonymkode: bae40...1f0 Ikke akkurat lyver. Men jeg må jo kjenne på kroppen hvis jeg har gått opp i vekt Ts Anonymkode: b5129...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke akkurat lyver. Men jeg må jo kjenne på kroppen hvis jeg har gått opp i vekt Ts Anonymkode: b5129...81c Men du mener jo at den lyver når du nekter for at du har lagt på deg. Anonymkode: bae40...1f0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #10 Del Skrevet 24. februar Pre menopause? Mistet muskler og fått mer fett? Anonymkode: 45154...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #11 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du skal ha bra uhøflige folk rundt deg hvis de hadde kommentert 5-6 kg. Det er neppe nok til å merkes av andre. Men badevekter kan vise feil, og med mindre du bare bruker bukser med strikk i livet osv burde du kanskje merket noe. Gikk du plutselig opp, eller over tid? Hvor ofte veier du deg? Jeg går selv opp nærmest bare ved å lukte på mat etter overgangsalderen. Anonymkode: 68a51...c57 Mener du jeg er i overgangsalder? Anonymkode: b5129...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #12 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Pre menopause? Mistet muskler og fått mer fett? Anonymkode: 45154...a8c Jeg får mensen som normalt 🙂 Ts Anonymkode: b5129...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #13 Del Skrevet 24. februar Er mye som spiller inn. Salt mat trekker til seg mye vann, karbohydrater trekker til seg vann osv. Kan godt hende at du har lagt på deg 2.5 kilo og at resten er vann. 2,5 kilo merkes ikke så godt. Anonymkode: 89e38...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #14 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 12.13): Du kan være et sted i syklusen sin hvor du har en del vann, du kan ha litt fyll i tarmene og vipps så har du egentlig bare gått opp 2-3 kilo og det vil du jo åpenbart ikke merke på klær og utseende 🤷🏼♀️ og andre vil SELVSAGT ikke merke det… høres litt usunt ut i grunn. Anonymkode: ec60a...e99 Hvis man er slank og definert så viser selvsagt 2-3 kilo. På meg viser det godt de dagene jeg har 2-3 kilo vann i kroppen, både i ansiktet og på magen. Er man overvektig eller har utovermage uansett så er det sikkert vanskeligere å se. Anonymkode: 10c22...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #15 Del Skrevet 26. februar Jeg gikk opp fra 58-59 til 67 og brukte fortsatt de samme klærne, så du trenger ikke merke det. Jeg har gått tilbake til ca 60 og har fortsatt samme olabukse. Jeg må også nevne at du KAN være i tidlig overgangsalder (selv før fylte 40 år) De fleste er i det som kalles periodmenopausen i 10 år før mensen blir borte , så det er helt vanlig fra 40 år og oppover. Linn Skåber har vel vært ærlig på at hun var 38 når hun fikk dette påvist. Anonymkode: ea6e0...85c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #16 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 18.29): Ikke akkurat lyver. Men jeg må jo kjenne på kroppen hvis jeg har gått opp i vekt Ts Anonymkode: b5129...81c Ikke alltid man merker det så godt hvis det skjer gradvis, og jevnt over på kroppen. Kan også tenkes at klærne passer, men ikke sitter like godt. Anonymkode: 6ebc4...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #17 Del Skrevet 26. februar Jeg gikk ned fra 73 til 60. Bruker samme bukse, men den sitter jo mye bedre nå. Litt flaut å tenke på at jeg trodde jeg ikke hadde gått opp siden jeg brukte de samme klærne. Selvfølgelig lyver ikke vekten. Og klær utvider seg litt de også. Anonymkode: 386ce...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #18 Del Skrevet 28. februar Jeg varierer mellom 68 og 64 kilo i løpet av måneden. Jeg tror dette har sammenheng med syklus for jeg samler da mye vann uten at jeg egentlig merker det. Svært frustrerende da jeg prøver å gå litt ned i vekt, men ser på gjennomsnitt vekten min da har jeg gått ned i forhold for noen måneder siden. Jeg bruker samme klær, og mannen ser det ikke på meg. Anonymkode: 0659b...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå