AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Jeg er 39år og har aldri farget håret før. Nå har jeg funnet et par grå hår strå og kjenner at jeg vil farge det (hos frisør). Hva må jeg tenke på, har dere noen tips? Ikke si at grått er fint, jeg vil ikke bli grå så jeg skal farge det. Jeg er naturlig brunette/mørk blond. Anonymkode: 94631...1e5 1
Stor pike Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Frisøren hjelper deg med råd om farge. Du kan tenke gjennom om du vil beholde den fargen du har, bare dekke til det grå. Eller om du vil pimpe opp den fargen du har. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Stor pike skrev (2 minutter siden): Frisøren hjelper deg med råd om farge. Du kan tenke gjennom om du vil beholde den fargen du har, bare dekke til det grå. Eller om du vil pimpe opp den fargen du har. Farger man hele håret eller bare deler av det? Hva er vanlig? Er frisøren vant med sånne kunder som meg som virkelig ikke kan hårfarging? Anonymkode: 94631...1e5
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Har du aldri vært hos en frisør? Anonymkode: 0b07e...b87
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du aldri vært hos en frisør? Anonymkode: 0b07e...b87 Jo. Jeg klipper meg hos frisør tre ganger i løpet av året. Klipper meg på 45min. Men jeg har aldri farget håret, og leser bla i annen tråd under her om en som fikk feil farge hos frisør (man må si mørk blond og ikke brun, fikk hun beskjed om) etc. Så tenkte det vil være greit å få noen tips om hva jeg skal si første gang jeg farger håret hos frisøren. Vil jeg farge alt? Stripe det? Skal man komme med nyvasket hår eller er det dumt? Etc. Skal jeg farge nær min egen farge eller litt lysere? Eller mørkere? Jeg vil jo egentlig ikke farge håret, har null behov for forandring fra min egen farge så ønsker ikke noe som må vedlikeholdes for ofte, men jeg vil ikke ha grå hår så farging blir det. Ønsker bare tips fra andre som farger håret og det ser jeg at de aller fleste gjerne vil dele☺️ Anonymkode: 94631...1e5 1
Stor pike Skrevet 23. februar #6 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Farger man hele håret eller bare deler av det? Hva er vanlig? Er frisøren vant med sånne kunder som meg som virkelig ikke kan hårfarging? Anonymkode: 94631...1e5 Det bestemmer du, og ja, frisøren har helt sikkert hatt nybegynnere som kunder før.
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jo. Jeg klipper meg hos frisør tre ganger i løpet av året. Klipper meg på 45min. Men jeg har aldri farget håret, og leser bla i annen tråd under her om en som fikk feil farge hos frisør (man må si mørk blond og ikke brun, fikk hun beskjed om) etc. Så tenkte det vil være greit å få noen tips om hva jeg skal si første gang jeg farger håret hos frisøren. Vil jeg farge alt? Stripe det? Skal man komme med nyvasket hår eller er det dumt? Etc. Skal jeg farge nær min egen farge eller litt lysere? Eller mørkere? Jeg vil jo egentlig ikke farge håret, har null behov for forandring fra min egen farge så ønsker ikke noe som må vedlikeholdes for ofte, men jeg vil ikke ha grå hår så farging blir det. Ønsker bare tips fra andre som farger håret og det ser jeg at de aller fleste gjerne vil dele☺️ Anonymkode: 94631...1e5 Det er veldig lurt å ta med seg eit bilde eller 2 av korleis du ynskjer å sjå ut på håret. Viss ikkje du vil la alt vere opp til frisøren Anonymkode: f1c45...e95 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå