Thyra Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Av tidligere erfaring vet jeg at røren blir alt for lite til en liten kakeform, men holder det til to? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvor små snakker vi? Anonymkode: 91240...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Du må sammenligne arealene. Areal rund kake 3.14*r×r. Hvor r er halv diameter Areal langpanne lengde * bredde Anonymkode: 2e35c...fa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Thyra skrev (58 minutter siden): Av tidligere erfaring vet jeg at røren blir alt for lite til en liten kakeform, men holder det til to? Noen som vet? Alt for lite til en liten kakeform? Og du lurer på om det holder til to? Anonymkode: c7b5e...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Thyra skrev (2 timer siden): Av tidligere erfaring vet jeg at røren blir alt for lite til en liten kakeform, men holder det til to? Noen som vet? Hvis det er for lite til én liten kakeform, så blir det ihvertfall helt sikkert for lite til to! 😂😂 Anonymkode: a2518...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå