Gå til innhold

Mangler menn som ligger rundt og driver med ons selvrespekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er omvendt, menn som ligger rundt har enormt med selvrespekt samt selvtillit. Det er derfor de har anledning til å ligge rundt, damene liker dem. 

Anonymkode: c7bff...dcf

Nei. De er usikre på seg selv og trenger konstant bekreftelse. 🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 0de12...768

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg prøvde å gi en forklaring på hvorfor samme handling kan vurderes ulikt avhengig av hvem som begår den.

Det er relativt lett å få seg no for damer flest. Det er betydelig vanskeligere for menn.

Jeg tror at det er den vesentligste forklaringen på at kvinnelig og mannlig promiskuitet blir bedømt forskjellig.

Anonymkode: 87eaa...8d3

Dette er usant. Det er relativt lett for mange menn å få seg ligg. Pene menn gjør det hele tiden. Det gjør også menn som sikter bredt og sjekker opp hyppig. Dette har vi snakket om hundretusen ganger før. At menn har det vanskelig på tinder er ikke et argument imot. Alt er ikke tinder. VI dømmer ikke mannlig og kvinnelig promiskuøsitet forskjellig. Du og dine likesinnede gjør det.

Anonymkode: 10cb7...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Evolusjonspsykologien har helt klart repeterbare forsøk og prediktiv kraft på sin side sammenlignet med feministisk forskning og psykologi.

Nei. Det har de ofte ikke. Det er ekstremt mye synsing blant evolusjonspsykologer. De teoretiserer, altså kommer de med forklaringer. Disse teoriene kan gjerne ha konkurrerende teorier eller teorier som komplimenterer. Samme resultat, ulik forklaring. Du kan åpenbart lite om psykologi. Og sikkert også lite om feministisk teori. Ikke at jeg lener meg på disse heller, men du bare plaprer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Det har de ofte ikke. Det er ekstremt mye synsing blant evolusjonspsykologer. De teoretiserer, altså kommer de med forklaringer. Disse teoriene kan gjerne ha konkurrerende teorier eller teorier som komplimenterer. Samme resultat, ulik forklaring. Du kan åpenbart lite om psykologi. Og sikkert også lite om feministisk teori. Ikke at jeg lener meg på disse heller, men du bare plaprer.

Jeg anbefaler å lese Steven Pinker. Og å prøve å erverve deg et litt annet språk hvis du ønsker å bli tatt på alvor.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er usant. Det er relativt lett for mange menn å få seg ligg.

Gå på den lokale baren en lørdag kl 2. Finn en helt normal 5/10 kvinne på 30. Be henne si «æ vil pul» og se hvilken respons hun får. Gjenta samme eksperiment med en helt normal 5/10 mann på 30.

Man kan gjerne lukke øyne og ører og late som om det ikke er sånn, men det endrer ikke verden. Jeg opplever at menn og kvinner jeg møter utenfor KG er nokså samstemte der, så det er kanskje en (villet?) misforståelse blant enkelte feminister?

Jeg klager forresten ikke over tingenes tilstand. Vi er som vi er, og jeg er ikke på sjekkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg anbefaler å lese Steven Pinker. Og å prøve å erverve deg et litt annet språk hvis du ønsker å bli tatt på alvor.

Jeg anbefaler deg å slutte og være en dilettant og tro at Steven Pinker er en fyr å lene seg på for kunnskap. Mennesker med interesse leser fagbøker og artikler. De lener seg ikke bare på populærvitebskap, og de leser ikke bare ting de er enig i. Det er du som ikke blir tatt seriøst. Til og med kg har bedre meninger enn dette selvrettferdige skvipet til menn som vil dømme damers seksualliv og ha sitt eget i fred eller berømmes for det. Kvalmt og falskt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gå på den lokale baren en lørdag kl 2. Finn en helt normal 5/10 kvinne på 30. Be henne si «æ vil pul» og se hvilken respons hun får. Gjenta samme eksperiment med en helt normal 5/10 mann på 30.

Man kan gjerne lukke øyne og ører og late som om det ikke er sånn, men det endrer ikke verden. Jeg opplever at menn og kvinner jeg møter utenfor KG er nokså samstemte der, så det er kanskje en (villet?) misforståelse blant enkelte feminister?

Jeg klager forresten ikke over tingenes tilstand. Vi er som vi er, og jeg er ikke på sjekkeren.

Dette har ikke noe med det jeg skriver å gjøre. Hele poenget er at mange menn med ordinært utseende kan øke antallet ditt ved å sikte bredere og sjekke opp hyppig. Dette ser man menn gjøre hele tiden, hvis man jobber i den bransjen. Det har ingenting å gjøre med hva som skjer på én kveld. Hva så om det er enklere for en dame å få seg noe en kveld med denne tilnærmingen enn en mann? Det har da ingen betydning med mindre man nettopp dyrker en verdi om at man skal ha seg så mye som mulig. At dere dyrker menn som ligger med masse damer har ingenting med denne innsikten deres å gjøre, for den er platt. Dere gjør det fordi liggekvantitet er status for dere. Dere tror det symboliserer ferdigheter fordi dere overdriver vanskeligheten. Og dere forveksler lyst med statusbehov og usikkerhet slik kvinner forveksler utrygghet og forelskelse. Det er deres gruppetenkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

dette selvrettferdige skvipet til menn som vil dømme damers seksualliv og ha sitt eget i fred eller berømmes for det. Kvalmt og falskt.

Ok, jeg prøvde å føre en voksen diskusjon med deg om sak, men jeg orker ikke å bruke tid på sånt tull. Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg prøvde å føre en voksen diskusjon med deg om sak, men jeg orker ikke å bruke tid på sånt tull. Ha en fin søndag.

Du tror gjerne selv at du fører en voksen diskusjon, men du unnlater å svare på fornuftige respondenter og blir barnslig når andre blir barnslig, ikke særlig voksent. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Menneskers evolusjon har vel ikke sluttet. Så kan ikke oppføre oss på en bestemt måte bare fordi det tidligere var den sterkestes rett å bestemme..

Anonymkode: c9c79...db7

Evolusjon fortsetter selvsagt men vi har ikke endret oss særlig genetisk på 1000 eller 10000 år så hvis mennesker oppfører seg annerledes (eller burde gjøre det) i 2025 sammenlignet med 1925 så er det ikke evolusjonen som har endret oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nekinn@ skrev (Akkurat nå):

Du tror gjerne selv at du fører en voksen diskusjon, men du unnlater å svare på fornuftige respondenter og blir barnslig når andre blir barnslig, ikke særlig voksent. 

Kan du henvise til noe konkret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En voksen diskusjon presiserer argumenter. Og en voksen diskusjon forutsetter at man ikke pisser på disipliner man ikke kan noe om bare fordi andre gjør det og det er blitt populært.

Ha en fin søndag du også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du henvise til noe konkret?

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Evolusjon fortsetter selvsagt men vi har ikke endret oss særlig genetisk på 1000 eller 10000 år så hvis mennesker oppfører seg annerledes (eller burde gjøre det) i 2025 sammenlignet med 1925 så er det ikke evolusjonen som har endret oss.

I forhold til respekt for kvinner har det endret seg enormt bare siden 80 tallet!! De unge blir jo sjokkskadet av å se på filmer fra 80 og 90 tallet med hensyn til kjønnsroller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om kvinner og menn mangler selvrespekt.. Men jeg tror de mangler respekt, takknemlighet, og evnen til å skape gjensynsglede med andre?🤔
Jeg har hatt ca like mange damer som min egen vekt x2, men har bare opplevd 5 ONS i ung alder😅Jeg har iallefall bunnsolid respekt og omsorg for kvinner, så jeg forguder kvinner som vil meg godt🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å ha respekt for seg selv, og å ha god selvtillit er to veldig forskjellige ting. Når jeg hører fol si at menn som ligger rundt, at det er et forbilde, så tenker jeg at personen som sier det, også er en som sliter psykisk og burde jobbe med seg selv. Det er ganske merkelig å ha den tankegangen at en mann som ligger rundt, er en mann som presterer og jeg tenker at denne personen har en veldig dårlig forståelse om hva livet egentlig handler om, at man er ganske snever i tankegangen. 

Anonymkode: 4b7fc...c05

Jeg tenker at det er rom for mange forskjellige måter å finne seg selv på. Noen bruker 18 timer per dag på jobb. Noen har en ny sexpartner i uka. Hvem av de (om noen) har funnet meningen med livet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alltid vært fascinert av at folk legger så mye tanke og mening bare om det å ha sex. 
Moral, etikk, selvrespekt, psykiatriske diagnoser(😂) osv osv.

Tror dere ingen kan ha sex bare fordi sex er deilig og morsomt, helt uten at det ligger noe mer bak en som så? Da er du i hvert fall passe uopplyst og blendet av din egne «seksual-moral», som forøvrig mange forlot på ideologiens skraphaug for lenge siden.

Sex mellom to samtykkende voksne trenger ikke handle om hverken selvrespekt eller noen andre merkelapper seksuelt innsnevrede mennesker forsøker å klistre på en. Det handler for de fleste om at sex er godt og morsomt. Hverken mer eller mindre.

Anonymkode: 2f691...f7f

Er enig med deg. Men alt med måte. Klart det er gøy innimellom, jeg kan bli helt høy av en god ONS og leve på den lenge. Men jeg er også i stand til mer og har et 15 år langt samboerskap bak meg. Hvis man aldri har vært i et sunt og langvarig forhold og kun mestrer intimitet og nærhet hvis det er one night stands ligger det ofte noe bak. Ser du ler av psykiske diagnoser men de 2 største skjørtejegerne jeg kjenner har faktisk mye psykiske utfordringer. Han ene har vært inn og ut av rehab for rusavhengighet og han andre hatet moren så mye at han ble glad da hun døde av lungekreft. Ingen av disse mennene har vært i forhold før og har sjarmert og pult rundt i alle år, jeg kjenner de godt og begge sliter mentalt, på hver sin måte. 

Anonymkode: 09255...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nekinn@ skrev (9 minutter siden):

Hva mener du at denne posten beviser annet enn at jeg ikke ønsker å bruke tid på noen som kaller meg kvalm og falsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I forhold til respekt for kvinner har det endret seg enormt bare siden 80 tallet!! De unge blir jo sjokkskadet av å se på filmer fra 80 og 90 tallet med hensyn til kjønnsroller. 

Men evolusjonen har ikke endret oss på den tiden, som var poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gir mer honnør til personen som trosser alle odds og får seg en skikkelig karriere, enn den som uten motstand surfer inn til samme karriere.

Jeg er enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...