Gå til innhold

Sommerferie med ungdommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til gøye reisemål med store ungdommer? Tenker Europa, gjerne Italia, Frankrike eller Spania, men åpen for annet (ikke Hellas, vært det mange ganger). 

Vil gjerne kombinere sol og bad med noe aktivt. Vi er en familie som blir rastløse av å ligge ved solsengen i en uke. Tenker litt på feks Barcelona, mange år siden jeg var der sist. Da jeg var der var det fest og fyll; så er det noe gøy for ungdom 15-17 der? 
Åpen for alt mulig: gjerne mulighet for å besøke fornøyelsespark, eller sykling feks. 

Anonymkode: 33974...6bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da skal dere dra på cruise i Middelhavet. 

Anonymkode: 986da...7a4

Skrevet

Må dere være ved en strand? Hva med aktiv ferie med sykling og hiking i f.eks alpene? Bo et sted med basseng så kan dere kjøle dere ned før middag hver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Ungdom på 15-17 år har vel gjerne noen meninger om dette selv også vil jeg tro...? dere får samle dere opp noen alternativer og stemme over dem . 

Anonymkode: 8fffe...455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prat med ungdommen.  Og vær så snill hvis de ska ha sommerjobb så bør tur først bestilles etter de vet når de ska jobb.

Jævla kjedelig å egentlig ha nok folk så kommer disse ungdommen: kan ikke jobbe ska jo på ferie. Og så står arbeidsgiver uten ansatte fordi de som har fått jobben, ikke kan pga de ska bort.

Her har mine jobbet når de var i den alderen, så kun vært turer på hytta

Anonymkode: d5abc...0eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar med ungdommen til fire hovedsteder i sommer, inkludert en musikkfestival.

Anonymkode: fb054...335

• Liker 1
Skrevet

Kroatia har vært en hit med mine tenåringer, men ta dem gjerne med i planleggingen. Det gjorde vi og mine liker utflukter og dagsturer og da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser til Bangkok hver sommer.

Anonymkode: 82680...0a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...