AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Det er dato best før april 2024. Dvs nesten et år over tiden. Jeg hadde de stående på hytta og kjører hjem i dag. Jeg vet om lukt og smak, men siden det er søndag og jeg må frakte det i bilen, får jeg ikke sjekket før jeg er hjemme. Tror dere det er brukbart eller bør jeg kjøpe nytt når jeg kjører forbi en søndagsåpen butikk? Jeg gidder ikke ut igjen når jeg kommer hjem etter å ha kjørt lenge og pakket ut av bilen. Planen er å bruke det i en rett i kveld. Den er i hermetikk boks og stått lagret i et skap på hytta. Hadde dere satset på at den er ok eller er det bare å kjøpe ny med en gang? Hermetisk mat holder seg vel en god del lengre etter best før dato? Anonymkode: a1a07...87a
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Det går helt fint- hermetisert og plantebasert - kan være litt fast men endrer seg når du blander den i retten lykke til! Anonymkode: a6be4...96f 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Hi her, da er maten laget og spist. Nesten ett år over best før dato på kokkosmelk, smakte aldeles utmerket 👍 Anonymkode: a1a07...87a 1
Daisy-love Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hi her, da er maten laget og spist. Nesten ett år over best før dato på kokkosmelk, smakte aldeles utmerket 👍 Anonymkode: a1a07...87a Godt å høre, og fint med tilbakemelding 😊 Jeg hadde tippet det gikk fint jeg også 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå