AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Ønsker inspirasjon Anonymkode: 50f42...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Spania ☀️ Anonymkode: 63c37...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Tenerife☀️ Anonymkode: 049e0...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Voss eller Hallingdal Anonymkode: 1ab83...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Hemsedal Anonymkode: 26ef2...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Ingenting…..som vanlig….😬 håper på sol, slik at jeg kan gå på fjellet🤞🏻🤞🏻🐣 Anonymkode: 13f8a...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Jeg skal på hyttetur på fjellet med et vennepar. Hun er en gammel venninne, og hun deler på godene for å si det sånn. Blir en deilig påsketur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Kypros ☀️ Anonymkode: 115c6...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Ingenting, deilig. Anonymkode: 33869...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Jeg skal til Roma. Anonymkode: 28242...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Jobbe Anonymkode: 09a8b...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Hyttetur på fjellet. Gleder meg, selv om påska er sein og det kanskje ikke er så mye snø igjen. Anonymkode: 10c98...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Håper å være frisk og kunne gå på turer i nær området, eller et lite stykke unna. Anonymkode: 5cbb8...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Enten hjemmepåske, eller på hytta på sørlandet (fjellet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden På jobb Anonymkode: cf29d...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Vi skal på hytta på fjellet med barna Anonymkode: 3e250...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Hjemmeferie hos familie. Anonymkode: 46fa7...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Skal til Usa. Anonymkode: 73428...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Besøke min gamle mor og andre slektninger på Vestlandet. Jeg gjør det fordi jeg synes jeg bør besøke opphavet noen ganger i året. Og påske synes jeg er bedre enn jul, for det er lysere og lettere og ikke så mange forpliktelser og tradisjoner knyttet til pynting, mat og mas. Men jeg må innrømet om jeg skulel vært helt fullstendig egoist så kunne jeg tenkt meg en rolig bypåske i helt for meg selv - det hadde jeg gjennom to pandeimår, og det var ganske herlig. Lange late dager i stille by - ferskt brød fra bakeri, litt øl og god bok på balkongen... Anonymkode: 6486d...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå