hvaduikkeser Skrevet 26. februar #21 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 7.57): Vart skrivefeil i overskrifta. Udriting Anonymkode: dfc62...43a Fortsatt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #22 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 7.55): Så ferbanna Anonymkode: dfc62...43a AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 7.57): Vart skrivefeil i overskrifta. Udriting Anonymkode: dfc62...43a Hva er utriting eller udriting som du refererer til? Udriting kan jeg på sett og vis forstå, for det må henvise til u-driting; altså at man ikke driter? Anonymkode: eb1b5...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 26. februar #23 Del Skrevet 26. februar Haha. Hele dette scenariet er så fremmed for meg at jeg nesten blir litt misunnelig. Er dette litt sånn bygde-drama? Høres ut som mye spenstig action jeg gjerne skulle bevitnet, muligens litt på avstand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå