AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Så ferbanna Som i helga. Dama er over 50 og går til mannen jeg er intr i for å si ting om meg som er usant mye av det eller ting sagt i betroelse. Hemorider f.eks Linedance kurs sist mnd. Vi alle brukte Cow Boyboots og hun latet som hun mistet støvla si når jeg faktisk så hun dro den halveis av så uhellet skulle skje. Skoen fikk jeg hardt i skuldra mens ho knaut seg på golvet i latterkrampe Setter ut rykter. Flørter vilt med gifte menn, også vært utro mot ei av sine nærmeste venninner vet jeg. Har prøvd å si henne i mot og stå opp for meg selv, flere jeg kjenner har også prøvd. Men ender bare opp med latterliggjøring og beskjed om at vi må kutte ut å tulle. Blir jo mektig lei. Sammensveisa gjeng å, så ikke bare å lukke kontakten... Anonymkode: dfc62...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Vart skrivefeil i overskrifta. Udriting Anonymkode: dfc62...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Ignorer det? Eller behandle henne som hun behandler deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Classy gjeng. Anonymkode: 949b2...6f1 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Sette på plass er det mest effektive. Anonymkode: 7ef16...1ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar Det er så underlig at en så slitsom person har en vennegjeng, mens en følsom person som aldri ville tråkket noen på tærne (eller kastet bootsen på de) er ensom. Verden er baklengs! Anonymkode: 64e9d...5bd 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er så underlig at en så slitsom person har en vennegjeng, mens en følsom person som aldri ville tråkket noen på tærne (eller kastet bootsen på de) er ensom. Verden er baklengs! Anonymkode: 64e9d...5bd Tenkt det samme. Derfor jeg skriver bekjent, for hun er ikke ei veninne for meg. Men fordi ho har makt i gjengen til flere av mine nærmeste og gubben har stor stilling i bygda så blir det sånn Anonymkode: dfc62...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar Hva er utriting for noe? Anonymkode: ee79f...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vart skrivefeil i overskrifta. Udriting Anonymkode: dfc62...43a Hva er det? Anonymkode: ee79f...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 23. februar #10 Del Skrevet 23. februar Sorry, jeg klarer kun å se for meg leopard-tights, fake pels, tobakk og irish coffee her. Håper det ordner seg da. For ei drittkjerring. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11 Del Skrevet 23. februar Lek bekymra. Si stille og alvorlig, at hun kanskje burde gå til lege. Da du og flere andre har observert mye rar oppførsel fra hun. Anonymkode: d4108...0e2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #12 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Lek bekymra. Si stille og alvorlig, at hun kanskje burde gå til lege. Da du og flere andre har observert mye rar oppførsel fra hun. Anonymkode: d4108...0e2 Og at det kan være tegn på begynnende demens? Anonymkode: dba8c...f5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #13 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så ferbanna Som i helga. Dama er over 50 og går til mannen jeg er intr i for å si ting om meg som er usant mye av det eller ting sagt i betroelse. Hemorider f.eks Linedance kurs sist mnd. Vi alle brukte Cow Boyboots og hun latet som hun mistet støvla si når jeg faktisk så hun dro den halveis av så uhellet skulle skje. Skoen fikk jeg hardt i skuldra mens ho knaut seg på golvet i latterkrampe Setter ut rykter. Flørter vilt med gifte menn, også vært utro mot ei av sine nærmeste venninner vet jeg. Har prøvd å si henne i mot og stå opp for meg selv, flere jeg kjenner har også prøvd. Men ender bare opp med latterliggjøring og beskjed om at vi må kutte ut å tulle. Blir jo mektig lei. Sammensveisa gjeng å, så ikke bare å lukke kontakten... Anonymkode: dfc62...43a Dette er ei dame du gir betroelser!!? But whyyy.. Anonymkode: 3862f...3bf 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #14 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er det? Anonymkode: ee79f...e5f At man driter ut andre mennesker, altså at man latterliggjør et menneske foran andre. Anonymkode: 96885...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #15 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 18.17): At man driter ut andre mennesker, altså at man latterliggjør et menneske foran andre. Anonymkode: 96885...577 Da heter det utdriting. Det heter også forbannet, ikke ferbanna. Anonymkode: ee79f...e5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 24. februar #16 Del Skrevet 24. februar Du må jo ikke betro noe som helst til dette mennesket. Og når hun sier ting, får du bare heve deg over det. Ignorer henne så godt du kan, ikke synk ned på hennes nivå ved å prøve å motsi henne osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #17 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 20.49): Da heter det utdriting. Det heter også forbannet, ikke ferbanna. Anonymkode: ee79f...e5f Så UTROLIG nyttig av deg å påpeke det, jeg hadde hatt problemer med å skjønne setninga ellers. Anonymkode: b96bb...846 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #18 Del Skrevet 26. februar Hvorfor forteller du en sånn bitch at du har hemoroider? Uansett; dere er flere som ergrer dere over henne. Da er dere mange mot én. Få henne ut av vennegjengen! Sprer hun rykter om dere hvis dere ditcher henne? Hva så? Det gjør hun jo uansett! Og enhver voksen person skjønner at det er noe riv ruskende galt med personer som sprer hemoroide-rykter om andre. Jeg hadde brutt ut i latter og spurt hva som feilet henne. Hun driter jo ut seg selv! Anonymkode: f678c...890 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #19 Del Skrevet 26. februar Fortsettelse Du kan ikke styre hva hun sier om deg, men du kan styre hvem du har i omgangskretsen din. Anonymkode: f678c...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #20 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 20.49): Da heter det utdriting. Det heter også forbannet, ikke ferbanna. Norsklærere er jævlig slitsomme, særlig på forum hvor de ikke kjenner andre. Vennligst logg av. Anonymkode: b0908...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå