Gå til innhold

Søke om utsettelse av utleggstrekk( skattesmell)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 
jeg har en baksmell skatt jeg desverre ikke har hatt økonomi til å betale enda..

denne har nå gått til varsel om utlegg som skal starte neste lønn som er i medio mars.

jeg har mye utgifter og står i en vanskelig situasjon med samlivsbrudd osv.. ( ikke vært gift) 

regnskapsfører sier jeg kan søke om å utsette trekket i noen mnd.. 

noen som har erfaring med dette når det har gått så langt? 
er det lang ventetid for å få behandlet søknaden?

Anonymkode: 0527a...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ingen?

Jeg tror sånne søknader er veldig vanskelige å få godkjent. Men hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg ringt skatteetaten og spurt selv i morgen. Da får du nok bedre og mer pålitelig svar enn her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får ikke utsettelse men du må være nøye med å fylle ut dokumentasjon om boligutgifter,  om du har barn, livsnødvendig medisin  etc så at du får beholde nok penger til det. 

Anonymkode: e613f...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du får ikke utsettelse men du må være nøye med å fylle ut dokumentasjon om boligutgifter,  om du har barn, livsnødvendig medisin  etc så at du får beholde nok penger til det. 

Anonymkode: e613f...011

Hvorfor får jeg ikke det? Det står på skjemaet at man kan søke om det og man kan legge inn ønske hvor mange mnd man ønsker det utsatt eller hvor mye man ønsker å betale. Det er snakk om 13.000 kr i mitt tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å vente med å søke vel? Jeg hadde søkt i dag, ingen her vet hva du vil få som svar.

Anonymkode: f5c51...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...