AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei! jeg har en baksmell skatt jeg desverre ikke har hatt økonomi til å betale enda.. denne har nå gått til varsel om utlegg som skal starte neste lønn som er i medio mars. jeg har mye utgifter og står i en vanskelig situasjon med samlivsbrudd osv.. ( ikke vært gift) regnskapsfører sier jeg kan søke om å utsette trekket i noen mnd.. noen som har erfaring med dette når det har gått så langt? er det lang ventetid for å få behandlet søknaden? Anonymkode: 0527a...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Søk om endring av utleggstrekk knyttet til skatte- og avgiftskrav - Skatteetaten Anonymkode: 18df7...ded 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Søk om endring av utleggstrekk knyttet til skatte- og avgiftskrav - Skatteetaten Anonymkode: 18df7...ded Takk,men jeg vet hvordan jeg gjør det lurer bare på behandlingstiden og om det er vanskelig å få det godkjent Anonymkode: 0527a...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ingen? Anonymkode: 0527a...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ingen? Anonymkode: 0527a...57a Jeg tror sånne søknader er veldig vanskelige å få godkjent. Men hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg ringt skatteetaten og spurt selv i morgen. Da får du nok bedre og mer pålitelig svar enn her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Du får ikke utsettelse men du må være nøye med å fylle ut dokumentasjon om boligutgifter, om du har barn, livsnødvendig medisin etc så at du får beholde nok penger til det. Anonymkode: e613f...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får ikke utsettelse men du må være nøye med å fylle ut dokumentasjon om boligutgifter, om du har barn, livsnødvendig medisin etc så at du får beholde nok penger til det. Anonymkode: e613f...011 Hvorfor får jeg ikke det? Det står på skjemaet at man kan søke om det og man kan legge inn ønske hvor mange mnd man ønsker det utsatt eller hvor mye man ønsker å betale. Det er snakk om 13.000 kr i mitt tilfelle Anonymkode: 0527a...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #8 Del Skrevet 32 minutter siden Ingen grunn til å vente med å søke vel? Jeg hadde søkt i dag, ingen her vet hva du vil få som svar. Anonymkode: f5c51...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå