AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Har jobbet natt i flere år. Jeg sover godt om dagen etter jobb, men merker jeg er mye trøtt/ sliten. Hele tiden! Om jeg har fri, eller jobber.. Jeg hadde mensen første uken i januar. Men så noen uker etterpå kom det mensblod på papiret da jeg var på toalettet. Litt i trusa, men ikke mye. Og sånn har det vært siden! Begynner å bli så lei! For ca 1 uke siden kom det litt mer, så jeg tenkte nå er det mensen. Men nei.. jeg tenker mye og bekymrer meg mye. Er ikke gravid, helt sikkert ikke. Ikke mens smerter egentlig. Blir så redd kreft! Noen som har hatt det samme? Anonymkode: 86269...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #2 Del Skrevet 24 minutter siden Ville ikke tenkt at det er pga. nattjobbing når du har jobbet natt i flere år og dette er nytt den siste måneden. Hvor gammel er du? Har du hatt korona nylig? Jeg ville tatt en legetime hvis det ikke gir seg raskt. Anonymkode: db3bc...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå