AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hvordan merker dere lærere dette? Eller er det kanskje ikke så merkbart for dere? Tenkte på det på et møte på skolen her en uke- 100 prosent av foreldre er norsk.. er dette en fordel?? Anonymkode: 04698...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Hva mener du? Selvsagt er det merkbart om store deler av klassen strever med norskkunnskaper. Da må lærer bruke mye tid på å forklare og vise begreper og ord, i motsetning til i en klasse hvor majoriteten behersker norsk og man ikke behøver bruke tid og ressurser til det. Fordel? Nei. Enklere? Kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Absolutt merkbart. Men 100% norske,.det blir jo kanskje litt lite mangfold? Jeg ser en del nye ting rundt oppførsel, som jeg aldri har sett før. Og generelt sett mer motstand mot sunn grensesetting. Og totalt kaos om de møter en lærer som er litt løsere i kantene. Er knapt 40 nå, men tror ikke jeg klarer å stå karrieren ut på en skole med så stort mangfold som min har Anonymkode: e28da...aa4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Det er kanskje enklere, men også mye kjedeligere å jobbe på en skole med lite mangfold. Det er på ingen måte like givende for man føler i veldig liten grad at man gjør en forskjell i elevenes liv. De hadde klart seg bra uansett liksom. Anonymkode: 145e7...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #5 Del Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kanskje enklere, men også mye kjedeligere å jobbe på en skole med lite mangfold. Det er på ingen måte like givende for man føler i veldig liten grad at man gjør en forskjell i elevenes liv. De hadde klart seg bra uansett liksom. Anonymkode: 145e7...681 Her overdriver du din egen betydning. De aller fleste lærere gjør liten forskjell i elevenes liv uansett hvor barna kommer fra. Anonymkode: 00272...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå