AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Har født to barn. Etter første barn var avføring grusomt i lang tid, blod og svært vondt. Ble noe bedre etter ett års tid. Nå etter barn nummer 2 er avføring mer enn grusomt. Vet ikke om jeg har forstoppelse eller bare sliter med å få ut avføring pga enorme smerter. Gråter ved dobesøk. Kommer mye friskt rødt blod som drypper fra endetarm etter avføring, slik at vannet blir helt rødt. Har kjent og konstatert fra jordmor at jeg har hemorider utvendig (mistenker også innvendig), og fikk beskjed om å bruke scheriproct krem og stikkpiller. men så står det: Bør ikke brukes over lengre tid uten at alvorlige sykdommer er utelukket. Hvis irritasjon eller blødning fra endetarm oppstår, skal behandlingen avbrytes og lege kontaktes Jeg har jo blødning som mest sannsynlig er pga hemorider, betyr det at jeg ikke kan bruke denne da? Ikke begynt på den enda Anonymkode: f9667...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Du må jo oppsøke lege når du blør og har så vondt at du gråter!! Anonymkode: f0f3f...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden om det "renner blod" høres det jo ut som det er mer en fra!en hemoroide, dette bør du få sjekket og evt å få mer hjelp for en sheriproct for hemoroidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må jo oppsøke lege når du blør og har så vondt at du gråter!! Anonymkode: f0f3f...148 Jeg har bestilt time men det er 2 uker ventetid og jeg orker ikke ha det slik ett sekund til så må prøve noe 😭 Anonymkode: f9667...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden monican94 skrev (Akkurat nå): om det "renner blod" høres det jo ut som det er mer en fra!en hemoroide, dette bør du få sjekket og evt å få mer hjelp for en sheriproct for hemoroidene Det renner ikke blod men drypper etter avføring, kjenner tydelig smerter i åpning når avføring går ut Anonymkode: f9667...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Mens du venter må du i alle fall bruke noe som gir mykere avføring. Anonymkode: e5043...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mens du venter må du i alle fall bruke noe som gir mykere avføring. Anonymkode: e5043...0c1 Det gjør jeg. Er det noen som kan svare på om det er farlig å prøve en kur med scheriproct siden jeg blør? Anonymkode: f9667...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå