AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #1 Skrevet 22. februar 2025 Skal på min første mammografi og jeg gruer meg. Gruer meg ikke for at det kan bli vondt, men pga brystene er store og henger. Har komplekser. Men vet at det er viktig å gjennomføre dette Anonymkode: 4640d...baa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #2 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal på min første mammografi og jeg gruer meg. Gruer meg ikke for at det kan bli vondt, men pga brystene er store og henger. Har komplekser. Men vet at det er viktig å gjennomføre dette Anonymkode: 4640d...baa Det kommer til å gå kjempe fint! De som jobber der er 100% profesjonell, og har sett tusenvis av ulike former og størrelser. De bryr seg ikke i det hele tatt. Det er som du sier, viktig å gjennomføre dette. Lykke til 🫶 Anonymkode: cca01...53c 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #3 Skrevet 23. februar 2025 Kan man få faktura på sykehuset ved mammografi? Anonymkode: 4640d...baa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #4 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan man få faktura på sykehuset ved mammografi? Anonymkode: 4640d...baa Det kommer sikkert an på hvor du skal, men jeg fikk i Stavanger fordi jeg ikke hadde fysisk kort med. Anonymkode: 9331a...fe6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #5 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan man få faktura på sykehuset ved mammografi? Anonymkode: 4640d...baa Jeg få bare sms med betalingsinfo, kan trykke på motta faktura der. Dette går kjempefint, jeg gruet meg jævlig også, men de er profesjonelle, snille, tålmodige og har sett alt. Anonymkode: 8e28e...d91
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #6 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg få bare sms med betalingsinfo, kan trykke på motta faktura der. Dette går kjempefint, jeg gruet meg jævlig også, men de er profesjonelle, snille, tålmodige og har sett alt. Anonymkode: 8e28e...d91 Takk for det 🙂. Anonymkode: 4640d...baa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #7 Skrevet 23. februar 2025 Når jeg var yngre likte jeg heller ikke mammografi. Brystvortene mine stikker ut, og jeg syntes det var flaut på mammografi. Vi har alle ulike ting vi er bekymret for med brystene og kroppene våre. Det er lite sannsynlig at den som undersøker deg tenker noe over det, ettersom de har sett alle mulige varianter av bryster tidligere. Jeg har også bare gode erfaringer med mammografi. selv om jeg gruet meg. Lykke til! Anonymkode: 3f825...d99
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #8 Skrevet 23. februar 2025 Jeg har store bryster. De løftet ikke øyebrynet engang når jeg kom med mine. Over på fem minutter. Anonymkode: 5441a...e63
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #9 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har store bryster. De løftet ikke øyebrynet engang når jeg kom med mine. Over på fem minutter. Anonymkode: 5441a...e63 Det er ikke akkurat størrelsen jeg er flau over, men at etter 2 barn, så henger de langt ned Anonymkode: 4640d...baa 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #10 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er ikke akkurat størrelsen jeg er flau over, men at etter 2 barn, så henger de langt ned Anonymkode: 4640d...baa Om noe så gjør det undersøkelsen mye lettere, jeg har små bryster og det var litt styr å få de inn mellom de platene, måtte litt akrobatikk til, hadde gått så lett å bare legge de på. Anonymkode: 8e28e...d91 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå