AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Damer! Hva er deres favoritt? Sett meg lei på mascaraer som flasser av så man har masse sorte prikker under øyet Anonymkode: a73dc...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Sensai 38 degrees. Ingen i nærheten! Anonymkode: 5da99...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Jeg bestiller Iglow sin sorte med volum. den er veldig god og rimelig. Anonymkode: d17a1...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Essence I love Crazy Volume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Unreal fra JanThomas er sinnsykt bra!!! Anonymkode: ef86c...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennie Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Alltid vært svak for MaxFactor 2000 Calorie. Såkalt «billigmascara», men lander alltid tilbake på den. Overraskende god på de fleste områder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Lancome sine. Har en vannfast en (Hypnose Dolleyes) som overhode ikke sverter av. Tester nå Idole, ikke vannfast, og den sitter også veldig godt. Anonymkode: 96ff6...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden jeg sverger til chanel. Anonymkode: bd9e9...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Damer! Hva er deres favoritt? Sett meg lei på mascaraer som flasser av så man har masse sorte prikker under øyet Anonymkode: a73dc...54e Det er en grunn til at det selges tusenvis av populære maskaraer og alle har sin favoritt. Da ofte ikke de samme. Fordi de er tilpasset de tusenvis av ulike vippene. Du må rett og slett bare prøve deg frem på dine vipper. Selv sverger jeg til Iduns Manga Max volume maskara. Den smitter ikke av på meg og jeg har prøvd minst 100 ulike typer maskara i løpet av mine 30 år som sminkedukke, men de fleste har smittet av i løpet av noen timer. Denne holder hos meg. Men dette gjelder ikke alle Idun sine maskaraer. Før var det kun ulike typer maskaraer innen Lancome som gjaldt. De satt fint på, men fikk sorte maskara ringer under øynene til slutt på fest av de også. I tillegg vanskelige å vaske bort uten spesial olje. Anonymkode: 1b6de...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Loreal Sky High er min store favoritt akkurat nå. Smitter ikke i det hele tatt. Men er som noen skriver, jeg får best resultat med stor børste, andre igjen takler ikke det. Sensai 38 som er nevnt er også veldig god. Men for meg er Loreal sin både bedre, og mer prisvennlig, og krever mindre når du skal fjerne den. Anonymkode: 73eb6...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #11 Del Skrevet 44 minutter siden Sensai 38 er super, men dyr. Loreal air volume easy waterproof (blå) er litt samme gata, men billigere. Anonymkode: 00af4...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #12 Del Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Loreal Sky High er min store favoritt akkurat nå. Smitter ikke i det hele tatt. Men er som noen skriver, jeg får best resultat med stor børste, andre igjen takler ikke det. Sensai 38 som er nevnt er også veldig god. Men for meg er Loreal sin både bedre, og mer prisvennlig, og krever mindre når du skal fjerne den. Anonymkode: 73eb6...eae Hvis du synes sensai 38 er vanskelig å fjerne, så gjør du det feil. Den er superlett å fjerne, litt lunka vann er alt som trengs. Anonymkode: 00af4...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #13 Del Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du synes sensai 38 er vanskelig å fjerne, så gjør du det feil. Den er superlett å fjerne, litt lunka vann er alt som trengs. Anonymkode: 00af4...354 Vannet må ha minst 38 grader. Det er for varmt for huden rundt øynene, for min del. Bruker to stegs rens, og kjølig vann som er bedre for huden, og Loreal går av mye enklere og raskere enn sensai38. Anonymkode: 73eb6...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå