Gå til innhold

En virkelig god mascara

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Damer! Hva er deres favoritt? Sett meg lei på mascaraer som flasser av så man har masse sorte prikker under øyet

Anonymkode: a73dc...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sensai 38 degrees. Ingen i nærheten!

Anonymkode: 5da99...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestiller Iglow sin sorte med volum. den er veldig god og rimelig. 

Anonymkode: d17a1...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unreal fra JanThomas er sinnsykt bra!!!

Anonymkode: ef86c...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid vært svak for MaxFactor 2000 Calorie. Såkalt «billigmascara», men lander alltid tilbake på den. Overraskende god på de fleste områder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lancome sine. Har en vannfast en (Hypnose Dolleyes) som overhode ikke sverter av. Tester nå Idole, ikke vannfast, og den sitter også veldig godt. 

Anonymkode: 96ff6...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Damer! Hva er deres favoritt? Sett meg lei på mascaraer som flasser av så man har masse sorte prikker under øyet

Anonymkode: a73dc...54e

Det er en grunn til at det selges tusenvis av populære maskaraer og alle har sin favoritt. Da ofte ikke de samme. Fordi de er tilpasset de tusenvis av ulike vippene. Du må rett og slett bare prøve deg frem på dine vipper.

Selv sverger jeg til Iduns Manga Max volume maskara. Den smitter ikke av på meg og jeg har prøvd minst 100 ulike typer maskara i løpet av mine 30 år som sminkedukke, men de fleste har smittet av i løpet av noen timer. Denne holder hos meg. Men dette gjelder ikke alle Idun sine maskaraer.

Før var det kun ulike typer maskaraer innen Lancome som gjaldt. De satt fint på, men fikk sorte maskara ringer under øynene til slutt på fest av de også. I tillegg vanskelige å vaske bort uten spesial olje.

Anonymkode: 1b6de...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Loreal Sky High er min store favoritt akkurat nå. Smitter ikke i det hele tatt. Men er som noen skriver, jeg får best resultat med stor børste, andre igjen takler ikke det.

Sensai 38 som er nevnt er også veldig god. Men for meg er Loreal sin både bedre, og mer prisvennlig, og krever mindre når du skal fjerne den. 

Anonymkode: 73eb6...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensai 38 er super, men dyr. Loreal air volume easy waterproof (blå) er litt samme gata, men billigere. 

Anonymkode: 00af4...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Loreal Sky High er min store favoritt akkurat nå. Smitter ikke i det hele tatt. Men er som noen skriver, jeg får best resultat med stor børste, andre igjen takler ikke det.

Sensai 38 som er nevnt er også veldig god. Men for meg er Loreal sin både bedre, og mer prisvennlig, og krever mindre når du skal fjerne den. 

Hvis du synes sensai 38 er vanskelig å fjerne, så gjør du det feil. Den er superlett å fjerne, litt lunka vann er alt som trengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du synes sensai 38 er vanskelig å fjerne, så gjør du det feil. Den er superlett å fjerne, litt lunka vann er alt som trengs. 

Vannet må ha minst 38 grader. Det er for varmt for huden rundt øynene, for min del. Bruker to stegs rens, og kjølig vann som er bedre for huden, og Loreal går av mye enklere og raskere enn sensai38. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...