Sparkling_Pink Skrevet 23. februar #21 Skrevet 23. februar Jeg pleier å være tydelig på mine ønsker og hvordan det er aktuelt å ta det videre etter å ha pratet med noen i noen timer. Mange mannfolk spør jeg direkte hva de ser for seg når de nå har fått samtalt med meg, jeg får fine og ærlige svar av dette spørsmålet. Jeg går ikke fra en date og lurer på hvordan dette skal utvikles. 1
no shame Skrevet 23. februar #22 Skrevet 23. februar Havspeil skrev (3 timer siden): Det er mannens glede å kurtisere . Ikke foreta deg noe. Hæ? På hvilken måte er det "mannens glede",? Hvorfor skal en kvinne som skjenner på lyst til å møtes igjen, avstå fra å uttrykke det? Dersom han er så preget av usikkerhet eller eldgamle og utdaterte kjønnsroller, er det kanskje greit å finne ut det først som sist. 2 1
Havspeil Skrevet 23. februar #23 Skrevet 23. februar no shame skrev (1 minutt siden): Hæ? På hvilken måte er det "mannens glede",? Hvorfor skal en kvinne som skjenner på lyst til å møtes igjen, avstå fra å uttrykke det? Dersom han er så preget av usikkerhet eller eldgamle og utdaterte kjønnsroller, er det kanskje greit å finne ut det først som sist. Nei .
AnonymBruker Skrevet 24. februar #24 Skrevet 24. februar Hvis jeg skulle sendt en melding, ville den bare blitt å takke for sist, og si at jeg likte ham godt. Jeg ville ikke ha pushet på med når kan vi møtes igjen, og den slags. Når han får en sånn melding vet han at det bare er å ta initiativ til å møtes, om han ønsker det. Jeg tror forresten også at han høyst sannsynlig ville ha spurt om å treffes igjen like etterpå hvis han virkelig var interessert, men som en skrev - det kan hende han sjonglerer med flere og ønsker å bruke tid på hvem han skal velge. Da er det kanskje like greit å la fyren være. Anonymkode: 1b443...0c6
AnonymBruker Skrevet 24. februar #25 Skrevet 24. februar Havspeil skrev (9 timer siden): Nei . Hva da "Nei"? Anonymkode: ed876...8d7 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #26 Skrevet 24. februar Hvis du er ny i dating så husk dette til neste gang du går på dage med noen, det kan være lurt å avklare videre kontakt før man går fra daten. Typ om begge synes det var hyggelig, lyst til å treffes igjen, ringes eller hva… Anonymkode: 1246f...29e
AnonymBruker Skrevet 24. februar #27 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du er ny i dating så husk dette til neste gang du går på dage med noen, det kan være lurt å avklare videre kontakt før man går fra daten. Typ om begge synes det var hyggelig, lyst til å treffes igjen, ringes eller hva… Anonymkode: 1246f...29e Jeg er uenig i dette. Jeg vil gå hjem og kjenne etter hva jeg synes. Er jeg usikker på daten, så vil jeg absolutt ikke avtale noen ny date. Anonymkode: 962ff...d3b 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #28 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis du er ny i dating så husk dette til neste gang du går på dage med noen, det kan være lurt å avklare videre kontakt før man går fra daten. Typ om begge synes det var hyggelig, lyst til å treffes igjen, ringes eller hva… Anonymkode: 1246f...29e Vel, hvis man er litt usikker, og får "kniven på strupen" og må svare på spørsmål der og da, så tror jeg en god del vil sette opp en positiv mine for ikke å skuffe sånn rett i ansiktet på den andre, og så fader de heller ut stille og rolig etterpå (eller sier fra på melding). Men hvis begge er veldig "på" når en skal ta avskjed, og begge vet at dette var skikkelig bra, så avtaler man nytt møte med en gang. Så jeg tror dessverre at han TS møtte ikke er like gira som henne. Anonymkode: 1b443...0c6
dame8 Skrevet 25. februar #29 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 16.31): dette er en spørreundersøkelse, når synes du det er passe tid å ta kontakt etter første date?" Hva svarte han? 🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 28. februar #31 Skrevet 28. februar Når jeg og kjæresten datet, så ble vi begge enige om at vi ville treffes igjen før vi gikk hvert til vårt på første date. Det gjorde vi egentlig på alle datene. Andre jeg har date tidligere, har det vært begge deler. Jeg har sendt en melding, eller mannen har sendt en melding. Det er ikke fasit. Føler du for å ta kontakt, så ta kontakt. Kjedelig om dere begge sitter og venter på at den andre skal ta kontakt, og så blir det ikke noe videre fordi ingen tørr Anonymkode: 14bc6...031
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå