AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Skrevet 22. februar Akkurat vært på date. Han var kjekk og hyggelig og praten gikk greit. Vi avtalte ikke noe mer. Var sammen i ca 3 timer. Hva pleier dere å gjøre etter en date? Jeg vil jo gjerne treffe han igjen. Må jeg bare sitte og vente på en eventuell melding fra han? Skal jeg skrive og spørre hva han tenker? Aner ikke om han vil treffe meg igjen… Er det vanlig å avtale ny date på første date? Som dere skjønner dater jeg ikke så mye…. 😅 Anonymkode: 18b51...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar Hadde han vært gira, hadde han nok avtalt en ny date. Anonymkode: cb341...d6a 2 2
Fighter83 Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Akkurat vært på date. Han var kjekk og hyggelig og praten gikk greit. Vi avtalte ikke noe mer. Var sammen i ca 3 timer. Hva pleier dere å gjøre etter en date? Jeg vil jo gjerne treffe han igjen. Må jeg bare sitte og vente på en eventuell melding fra han? Skal jeg skrive og spørre hva han tenker? Aner ikke om han vil treffe meg igjen… Er det vanlig å avtale ny date på første date? Som dere skjønner dater jeg ikke så mye…. 😅 Anonymkode: 18b51...e8c Bare å sende en melding hva du synes og at du er interessert i å treffe han igjen 👏 Spør i samme slengen om en spesifikk dag/tid passer sånn at det blir litt mer konkret. 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hadde han vært gira, hadde han nok avtalt en ny date. Anonymkode: cb341...d6a Er det vanlig? Anonymkode: 18b51...e8c
petterm Skrevet 22. februar #5 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Må jeg bare sitte og vente på en eventuell melding fra han? Skal jeg skrive og spørre hva han tenker? Hvorfor skal du vente på melding fra han? Send han en melding og si at du hadde det fint på date, og at du gjerne vil møtes igjen. Enten svarer han positivt eller negativt. 😀 20 3
norw Skrevet 22. februar #6 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde han vært gira, hadde han nok avtalt en ny date. Anonymkode: cb341...d6a Kanskje, kanskje ikke 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Akkurat vært på date. Han var kjekk og hyggelig og praten gikk greit. Vi avtalte ikke noe mer. Var sammen i ca 3 timer. Hva pleier dere å gjøre etter en date? Jeg vil jo gjerne treffe han igjen. Må jeg bare sitte og vente på en eventuell melding fra han? Skal jeg skrive og spørre hva han tenker? Aner ikke om han vil treffe meg igjen… Er det vanlig å avtale ny date på første date? Som dere skjønner dater jeg ikke så mye…. 😅 Anonymkode: 18b51...e8c Nei, du må ikke noen ting. Du KAN sende han en melding og takke for en hyggelig date og om dere skulle treffes igjen OM du svar lyst til det. Du KAN også gjøre som veldig mange damer, å la alt ansvaret for dating og interesser hvile på mannens skuldre. Før var det en «tredagers regel», nå gjør man som man vil, både menn og kvinner. Uansett har begge godt av, tror jeg, å kjenne litt på det, så tar man kontakt når man vet. Uavhengig om det er damen eller mannen som vet først. Uavhengig om man vet med en gang eller etter noen dager. Anonymkode: 96c6f...41d 1
Phitta Phjong Skrevet 23. februar #8 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Akkurat vært på date. Han var kjekk og hyggelig og praten gikk greit. Vi avtalte ikke noe mer. Var sammen i ca 3 timer. Hva pleier dere å gjøre etter en date? Jeg vil jo gjerne treffe han igjen. Må jeg bare sitte og vente på en eventuell melding fra han? Skal jeg skrive og spørre hva han tenker? Aner ikke om han vil treffe meg igjen… Er det vanlig å avtale ny date på første date? Som dere skjønner dater jeg ikke så mye…. 😅 Anonymkode: 18b51...e8c Etter en date, pleier jeg kle på meg og gå hjem. Var det skikkelig bra, blir jeg over natten og håper på mer. Men mistenker at du var på en annen type date. Hva med å invitere han hjem på middag en dag? 1
no shame Skrevet 23. februar #9 Skrevet 23. februar Når jeg har vært på vellykkede treff jeg helst vil gjenta, skriver jeg en mld. Så langt har det alltid vært gjensidig. Men uansett vil jeg heller få et avslag og gå videre, enn å gå og vente på noe som kanskje aldri kommer.. 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar #10 Skrevet 23. februar Jeg opplevde at vi begge avtalte å møtes igjen etter daten var ferdig den lille tiden jeg datet. Det var ingen tvil fra mannens side at de ønsket å møte meg igjen. Anonymkode: 66285...93d 1
Tomatplanten Skrevet 23. februar #11 Skrevet 23. februar Du kan også trå litt forsiktig: ta kontakt med han etter et døgn, si takk for sist og spør om noe konkret dere snakket om på daten «fikk du gjort X / hvordan gikk det med X». Deretter kan du føle viben. Er det god flyt på melding ville jeg lagt opp til å si «jeg hadde det skikkelig koselig, møtes gjerne igjen». Kast da ballen litt over på han, la han sette nytt tidspunkt. Er det ikke god flyt og enstavelses-svar (f.eks) kan du kanskje forvente at han ikke følte det samme som deg. Da kan du jo føle på om det er viktig for deg å få avslag eller la tiden gå og se om han tar kontakt igjen.
AnonymBruker Skrevet 23. februar #12 Skrevet 23. februar Vær forsiktig, brå bevegelser eller meldinger etter en date kan også virke skremmende på mange menn. Finn ikke på å skriv for mye nå etter daten. Dette kan en mann konvertere til "mas". Enkle et det beste. Takk for kvelden uten å legge i altfor mye følelser eller ønsker. Anonymkode: cf6ed...175 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #13 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vær forsiktig, brå bevegelser eller meldinger etter en date kan også virke skremmende på mange menn. Finn ikke på å skriv for mye nå etter daten. Dette kan en mann konvertere til "mas". Enkle et det beste. Takk for kvelden uten å legge i altfor mye følelser eller ønsker. Anonymkode: cf6ed...175 Hæ? Det syns jeg var et merkelig råd. Er mannen interessert så er det jo bare gøy med ekstra oppmerksomhet fra daten og få anerkjennelse. gjelder motsatt også forøvrig. send han melding ts😀 Anonymkode: 7118b...c0e 8 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #14 Skrevet 23. februar Det er mange måter å gjøre det på. Det avhenger litt av personlihet og tidligere erfaringer. Var en gang på date. Vi skulle bare ta en kaffe, men det ble middag og flere timer. Vi ble enige om å dra hjem og etter daten og kjenne litt på hvordan det hadde vært og sende en mld etterhvert. Jeg fikk mld etter noen få timer der vi var enige om at dette må gjentas 😊... Det er ikke farlig å sende en mld og si at det var veldig hyggelig og at du kunne treffe han igjen. Og spør han han kunne tenke seg å deg igjen? Anonymkode: 604fc...5c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #15 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vær forsiktig, brå bevegelser eller meldinger etter en date kan også virke skremmende på mange menn. Finn ikke på å skriv for mye nå etter daten. Dette kan en mann konvertere til "mas". Enkle et det beste. Takk for kvelden uten å legge i altfor mye følelser eller ønsker. Anonymkode: cf6ed...175 Hvis en fyr blir skremt bort fordi hun bare snakker og er seg selv, og oppfatter det som mas, ja da er det bort med han. Good riddance. Skulle tro det var en mus 🐭 hun hadde datet. Ingen brå bevegelser, da skremmer du han. Anonymkode: 9edbf...2f0 3 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar #16 Skrevet 23. februar Du kan avvente mot kvelden og sende en melding og takke for en hyggelig date. Du kan si at du hadde det koselig , at du liker han og at du gjerne vil møte han igjen om han kunne tenke seg det. Da gir du han en mulighet til å svare ja eller nei på en grei måte Anonymkode: 525f4...5f9 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #17 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde han vært gira, hadde han nok avtalt en ny date. Anonymkode: cb341...d6a Evig dilemma. Hvem tar kontakt først for hvor fort. For tidlig og man virker desperat eller billig. For sent og man virker uinteressert eller kald og mister daten til noen andre. En venninne med litt asperger tror jeg sendte dette til daten rett etter at de hadde hatt første date og gått hver til sitt "dette er en spørreundersøkelse, når synes du det er passe tid å ta kontakt etter første date?" Anonymkode: 42a5a...db4
AnonymBruker Skrevet 23. februar #18 Skrevet 23. februar han er i evalueringsfasen. Han har flere damer han vil treffe før han tar et valg hvem han vil gå videre med Anonymkode: 78885...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #19 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): han er i evalueringsfasen. Han har flere damer han vil treffe før han tar et valg hvem han vil gå videre med Anonymkode: 78885...f4f Hvor får du det fra? Men menn sender kjapt melding om de er interessert i å møtes igjen men du kan godt sende melding først, menn blir ikke skremt av det (om de er intr) Anonymkode: 5ca82...6fa 1
Havspeil Skrevet 23. februar #20 Skrevet 23. februar Det er mannens glede å kurtisere . Ikke foreta deg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå