AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Ja, du leste riktig. Det har seg at jeg ikke har hatt en eneste samtale med en dame på over 10 år. Siste 1 on 1 dialogen var nok ifb med gruppearbeid på VGS. Gjennom høyere utdanning hadde vi kun 1 jente i klassen da dette er en mannsdominert felt. Nå merker jeg at det begynner å bli ganske ensomt i hverdagen, spesielt i helgene og ferier, så vil jo gjerne finne meg en partner. Problemet er at jeg er en ganske introvert og sjenert type, spesielt blandt kvinner. Jeg er klar over på at det kommer til å bli mye arbeid, men hvordan/hvor kan jeg begynne å øve på å snakke med kvinner? Anonymkode: cec5d...821 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Du må bare begynne å snakke med kvinner. Hver eneste dag må du si noe til en kvinne. Ufarligjør det. Spør om råd, om tips, gi et kompliment, bare si hei. Vi biter ikke. Anonymkode: 280f7...f26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar Stikk ut og drikk øl i kveld da. Anonymkode: a7f41...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar Har du ikke jobb, er det ikke noen damer der? Øv deg i så fall der. Eller ta en type jobb der du snakker uforpliktende med kunder - kafé, butikk. Evt en ekstrajobb. Gjør frivillig arbeid, hva med Røde Kors hjelpekorps? Bli med på aktiviteter der du kan jobbe samtidig som du kommer litt i kontakt med andre. Anonymkode: ad6af...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå