Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

typen og jeg var på en fest i går. Vi er 27 år begge 2 om det har noe å si. På festen var ei jente som han hadde møtt på fest ved et par anledninger tidligere da jeg ikke var med. Etter at typen hadde fått i seg en del drikke fortalte han meg at sist gang han var på fest med henne så følte han at hun hadde prøvd seg på han, og at han følte at hun også hadde prøvd seg på han i kveld selv om jeg også var på festen og hun visste vi var sammen. Han sa at hun sist gang hadde kommet bort til han og fortalt at han så veldig bra ut. Jeg spurte da hva han sa til det, og han sa at han sa noe sånt som «takk, du også». Tenkte at det hadde holdt med et takk, men sa ikke noe på det.

I dag snakket vi litt mer om det men han hadde tydeligvis glemt hva han fortalte i går, fordi i dag var historien hans annerledes. Hun hadde kommet bort og fortalt at han så bra ut og da hadde han bare sakt «takk», men så følte han seg litt dum som bare sa takk, så et par timer senere samme kvelden så gikk han bort til henne og komplimenterte henne og sa hun så bra ut (eller noe i den duren). Han så at jeg reagerte litt på det han fortalte så han fortsatte med å si at det har bare vært en vennskapelig tone mellom de og at dersom han hadde mistenkt at hun var interessert så hadde han selvfølgelig bare sakt takk, og latt det vær med det…nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger, overtenker jeg det her?

Anonymkode: ce764...425

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du overtenker. Hvis noen hadde sagt til meg at jeg så bra ut hadde jeg nok sagt "takk, du og" selv. Samme det vel. 

Anonymkode: 1e86b...d91

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, du overtenker. Hvis noen hadde sagt til meg at jeg så bra ut hadde jeg nok sagt "takk, du og" selv. Samme det vel. 

Anonymkode: 1e86b...d91

Joda, og det var det han sa først at han hadde gjort og da sa jeg ikke noe på det. Men når han endrer historien til at han gikk bort til henne senere for å fortelle at hun sa bra ut etter å ha fått oppfatningen av at hun flørtet med han da synes jeg ikke det er helt greit lenger

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å si at andre ser bra ut.

Det er bare hyggelig.

Det er lov å synes at noen ser bra ut, det er også lov å bare si det for å være høflig selv om man ikke mener det.

Det er ganske mange damer den typen din helt fint kunne både liggi med, datet, flørtet med og blitt sammen med.

Og han kommer til å treffe slike iblant.

Helt uten at man gjør noe med det!

Anonymkode: 883e2...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller være sammen med en som har vanlig normal høflighet, enn en som vokter hvert eneste ord for å ikke gjøre kjæresten opprørt....

Anonymkode: da48d...fa1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er lov å si at andre ser bra ut.

Det er bare hyggelig.

Det er lov å synes at noen ser bra ut, det er også lov å bare si det for å være høflig selv om man ikke mener det.

Det er ganske mange damer den typen din helt fint kunne både liggi med, datet, flørtet med og blitt sammen med.

Og han kommer til å treffe slike iblant.

Helt uten at man gjør noe med det!

Anonymkode: 883e2...fe6

Men du ser forskjellen på å bare si tilbake at hun også så bra ut, og denne situasjonen eller?

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du overtenker. Selvsagt er det greit å si til et annen menneske at det ser bra ut. Det får være grenser for overdreven sjalusi.

Anonymkode: 17048...ae7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, du overtenker. Selvsagt er det greit å si til et annen menneske at det ser bra ut. Det får være grenser for overdreven sjalusi.

Anonymkode: 17048...ae7

Som jeg allerede har skrevet, så var det helt ok når det var bare det at han sa det tilbake, og jeg sa ikke noe på det. Men når han begynner å endre på historien og kommer med usannheter så reagerer jeg jo

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

typen og jeg var på en fest i går. Vi er 27 år begge 2 om det har noe å si. På festen var ei jente som han hadde møtt på fest ved et par anledninger tidligere da jeg ikke var med. Etter at typen hadde fått i seg en del drikke fortalte han meg at sist gang han var på fest med henne så følte han at hun hadde prøvd seg på han, og at han følte at hun også hadde prøvd seg på han i kveld selv om jeg også var på festen og hun visste vi var sammen. Han sa at hun sist gang hadde kommet bort til han og fortalt at han så veldig bra ut. Jeg spurte da hva han sa til det, og han sa at han sa noe sånt som «takk, du også». Tenkte at det hadde holdt med et takk, men sa ikke noe på det.

I dag snakket vi litt mer om det men han hadde tydeligvis glemt hva han fortalte i går, fordi i dag var historien hans annerledes. Hun hadde kommet bort og fortalt at han så bra ut og da hadde han bare sakt «takk», men så følte han seg litt dum som bare sa takk, så et par timer senere samme kvelden så gikk han bort til henne og komplimenterte henne og sa hun så bra ut (eller noe i den duren). Han så at jeg reagerte litt på det han fortalte så han fortsatte med å si at det har bare vært en vennskapelig tone mellom de og at dersom han hadde mistenkt at hun var interessert så hadde han selvfølgelig bare sakt takk, og latt det vær med det…nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger, overtenker jeg det her?

Selvsagt overtenker du. Det er jo ikke slik at du er den eneste kvinnen i verden som ser bra ut i hans hode. Du må slutte å være sjalu. Seff vet jeg at det er ufattelig mange som er penere en meg, men så lenge min partner finner meg "god nok" er det det som teller.

Anonymkode: 0cb8d...212

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt overtenker du. Det er jo ikke slik at du er den eneste kvinnen i verden som ser bra ut i hans hode. Du må slutte å være sjalu. Seff vet jeg at det er ufattelig mange som er penere en meg, men så lenge min partner finner meg "god nok" er det det som teller.

Les kommentaren over så jeg slipper å skrive det samme til hver eneste person som kommenterer her

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Les kommentaren over så jeg slipper å skrive det samme til hver eneste person som kommenterer her

ts

Ser det, men du må la det ligge, man er jo naiv om man ikke tror partner synes noen andre ser hot, sexy, deilig ut etc 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser det, men du må la det ligge, man er jo naiv om man ikke tror partner synes noen andre ser hot, sexy, deilig ut etc 

Helt greit å mene det, men er noe helt annet å gå bort til en jente som du føler er interessert i deg og fortelle henne hvor bra du synes hun ser ut

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har lov å være ærlig om følelsene dine og si at dette stakk litt hos deg. At du håper at han ikke kjører slik flørtende tone med andre damer igjen fordi det sårer deg.

Syns samtidig du skal være takknemlig for ærligheten hans. Han hadde ikke trengt å dele noe av dette med deg, men bare holdt det bak ryggen din. Det er nesten verre. Kanskje han ønsket du skulle bli litt sjalu også, men likevel. Ærlighet og åpenhet er en god ting.

Så jeg ville tatt det her i fra. Nå vet han hva som sårer deg og er han en bra mann gjør han det ikke igjen.

Du kan jo spørre ham om han hadde likt om du gjorde/sa det samme med en mann som flørtet med deg. Han hadde antagelig ikke likt det han heller.

Anonymkode: e0100...45d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får rive av han ballene så slipper du å tenke at han kan være utro. 

Anonymkode: cb127...e4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt greit å mene det, men er noe helt annet å gå bort til en jente som du føler er interessert i deg og fortelle henne hvor bra du synes hun ser ut

ts

Ja uansett hvordan en vrir og vender på dette så var dette åpenlys flørting med denne dama og det er ikke greit når man er i et forhold. Men ville likevel latt det gå for denne gang. Det er ikke uvanlig å kløne seg til litt i starten av et forhold når man er ung. Man må føle seg frem til hva som føles rett og galt. Hva trofasthet, lojalitet, respekten og tilliten innebærer. Han trenger ikke være en dårlig mann fordi han dreit seg it og flørtet litt. Han er derimot en dårlig mann om han gjør det igjen…og igjen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får rive av han ballene så slipper du å tenke at han kan være utro. 

Anonymkode: cb127...e4b

Den kommentaren var bare teit 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Som jeg allerede har skrevet, så var det helt ok når det var bare det at han sa det tilbake, og jeg sa ikke noe på det. Men når han begynner å endre på historien og kommer med usannheter så reagerer jeg jo

ts

Så han innså at han var uhøflig i sin respons til henne, og så gikk han å rettet opp i sin uhøflighet. Og nå er du sur fordi han innså sin feil og rettet det opp?

Greit nok, så har han kommet med noe mer detaljer nå i edru tilstand. Kan det være for å unngå at det ble laget masse drama rundt det i går på festen? Kan det være at han foretrekker ta slikt privat, ikke på fest? Kan det være han ikke orker bli stilt til veggs på en fest?

Det er snakk om en filleting, helt normal høflighet, og du overtenker ikke bare kommentaren hans, men også hele situasjonen. Du sier det hadde vært helt greit om han bare hadde sagt det tilbake. Men hvis det hadde vært så greit for deg, så hadde dette ikke vært ett samtaleemne i dag, og heller aldri mer... For det er så filleting at hvis det hadde vært så greit for deg som du påstår, så hadde du glemt hele greia før hodet ditt traff puta i går.

Anonymkode: da48d...fa1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er da stor forskjell på,å finne andre mennesker attraktive og løpe rundt og flørte med dem. Dersom man er i et forhold bør man respektere partneren sin og ikke drive å flørte rundt med andre.

AnonymBruker
Skrevet

Men du ser forskjellen på å bare si tilbake at hun også så bra ut, og denne situasjonen eller?

ts

Om du er så usikker på deg selv og så sjalu burde du informere kjæresten din om det slik at han får muligheten til å ta et valg rundt om dette er et forhold han ønsker å satse fullt på.

Anonymkode: 79839...141

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja uansett hvordan en vrir og vender på dette så var dette åpenlys flørting med denne dama og det er ikke greit når man er i et forhold. Men ville likevel latt det gå for denne gang. Det er ikke uvanlig å kløne seg til litt i starten av et forhold når man er ung. Man må føle seg frem til hva som føles rett og galt. Hva trofasthet, lojalitet, respekten og tilliten innebærer. Han trenger ikke være en dårlig mann fordi han dreit seg it og flørtet litt. Han er derimot en dårlig mann om han gjør det igjen…og igjen.

Når ble det å si at noen så flott ut ensbetydende med åpenlys flørting?

Anonymkode: 79839...141

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...