AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Så typen og jeg var på en fest i går. Vi er 27 år begge 2 om det har noe å si. På festen var ei jente som han hadde møtt på fest ved et par anledninger tidligere da jeg ikke var med. Etter at typen hadde fått i seg en del drikke fortalte han meg at sist gang han var på fest med henne så følte han at hun hadde prøvd seg på han, og at han følte at hun også hadde prøvd seg på han i kveld selv om jeg også var på festen og hun visste vi var sammen. Han sa at hun sist gang hadde kommet bort til han og fortalt at han så veldig bra ut. Jeg spurte da hva han sa til det, og han sa at han sa noe sånt som «takk, du også». Tenkte at det hadde holdt med et takk, men sa ikke noe på det. I dag snakket vi litt mer om det men han hadde tydeligvis glemt hva han fortalte i går, fordi i dag var historien hans annerledes. Hun hadde kommet bort og fortalt at han så bra ut og da hadde han bare sakt «takk», men så følte han seg litt dum som bare sa takk, så et par timer senere samme kvelden så gikk han bort til henne og komplimenterte henne og sa hun så bra ut (eller noe i den duren). Han så at jeg reagerte litt på det han fortalte så han fortsatte med å si at det har bare vært en vennskapelig tone mellom de og at dersom han hadde mistenkt at hun var interessert så hadde han selvfølgelig bare sakt takk, og latt det vær med det…nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger, overtenker jeg det her? Anonymkode: 5dff3...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Ja, jeg synes du overtenker. Han synes sikkert hun ser bra ut og ble sikkert glad for oppmerksomheten, men det er helt normalt og ikke det samme som utroskap. Masse fysisk kontakt og vill flørting er ikke ok, men "du ser også bra ut" er helt greit i min bok. Man er ikke blind selv om man er i et forhold og ikke har planer om å være utro. Anonymkode: 15c85...6e3 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Ser nå at jeg har skrevet i feil kategori ts Anonymkode: 5dff3...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Du overtenker. Å kunne gi folk et kompliment er en hyggelig egenskap. Anonymkode: 603e8...34f 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du overtenker. Å kunne gi folk et kompliment er en hyggelig egenskap. Anonymkode: 603e8...34f Joda, men når han så på det som at hun flørtet med han når hun fortalte det så flørter jo han tilbake med henne når han senere går å forteller henne hvor bra hun ser ut. Hadde det vært bare en vennskapelig tone hadde det ikke vært et problem i det hele tatt. Og hvis han kunne vært konsekvent og ærlig om hva som egentlig skjedde, så det gikk an å stole på det han fortalte. ts Anonymkode: 5dff3...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Jeg ville reagert.. Anonymkode: 0c9de...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Han må ikke få lov til å dra på fest der hun er uten deg. Ev du må spørre hvem som kommer. Og deretter nekte han eller tillate han å dra utfra hva han svarer. Anonymkode: 902d2...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg ville reagert mest fordi historien har endret seg. Og det er lov til å syntes at andre enn partneren ser bra ut, inni seg. Hva er det man prøver å oppnå med å annonsere det for den det gjelder? Det er flørting. Og for meg hadde det ikke vært greit. Anonymkode: f2482...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Typen din vil bare gjøre deg sjalu, og håper på en catfight for hans gunst. Noen menn er slike kjerringer , akkurat som mange kvinner som vil at mennene deres skal slåss med andre for dem. Anonymkode: f0d11...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Det kommer helt ann på kjønn, setting og relasjon man har til dette menneske. Kjempehyggelig om en god venn eller venninde sier dette, men her stusser jeg litt. At han gikk tilbake for å fortelle henne det samme virker litt rart. I mine øyne vil han gjerne ha henne "litt på kroken" uten at det trenger bety at han ønsker å gå noe lenger. Jeg ville tatt imot gode råd, reflektert litt over dette og tatt opp samtalen en gang til med han. Også får du selv bestemme hva slags svar og reaksjoner du verdsetter eller ikke. At man skal gnage på dette vil uten tvil tære på deg og tilslutt forholdet. Husk at tillitt er kjempe viktig i et forhold. Det kommer ikke av seg selv, og begge må jobbe for å oppnå dette. Kommunikasjon er også desidert viktig. Og det blir nøkkelen til din nåværende frykt. Alle kan gjøre "feil" og snuble litt. Og det er vel ikke til å gjemme under en stol at med alkoholinntak blir impulskontrollen svekket hos de fleste. Du bør derfor ta litt høyde for hvordan du ellers synes dette forholdet "ligger ann". Det vet du best selv. Masse lykke til! ❤️ Anonymkode: 26071...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han må ikke få lov til å dra på fest der hun er uten deg. Ev du må spørre hvem som kommer. Og deretter nekte han eller tillate han å dra utfra hva han svarer. Anonymkode: 902d2...681 Nei! Det der funker når man er 16, ikke 27! Man bygger et forhold på tillitt og skal ikke måtte begrense sin egen eller sin andres frihet. Det blir ikke et funksjonelt og sunt forhold i lengden. Brannslokking er aldri en god løsning. Anonymkode: 26071...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du overtenker. Å kunne gi folk et kompliment er en hyggelig egenskap. Anonymkode: 603e8...34f Dette er ikke en hyggelig egenskap når relasjonen til dette menneske gjør det slik at det oppfattes som flørting! Men hvor går grensa på flørting kan man selv spørre seg da... alle mennesker og forhold er forskjellig. Viktig at man tar den praten og blir "enige" om hva som er akseptabel flørting eller ikke. Ønsker man et forhold til dette menneske er det faktisk slik at man må akseptere den "grensa". Hvis ikke kan man like godt takke for seg. Anonymkode: 26071...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Du overtenker dette. Å gi et kompliment er IKKE et tillitsbrudd, og det er vanvittig kontrollerende å kreve at noen skal være kalde og blinde mot andre mennesker bare fordi du er usikker på deg selv. Voks opp. Anonymkode: f4bed...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du overtenker dette. Å gi et kompliment er IKKE et tillitsbrudd, og det er vanvittig kontrollerende å kreve at noen skal være kalde og blinde mot andre mennesker bare fordi du er usikker på deg selv. Voks opp. Anonymkode: f4bed...57a Hun spør om råd, ikke nedlatende kommentarer!! 💔 Jeg kaller det sneversynt å skulle kalle dette "vanvittig kontrollerende å kreve at noen skal være kalde å blinde". Og hva vet du om hennes usikkerhet på seg selv...? Hver snille med hverandre ❤️ Det kan da ikke være så forbanna vanskelig? Anonymkode: 26071...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde latt det gå, men holdt øyne og ører åpne i fremtiden for at noe mer kunne utvikle seg på den kanten (feks kontakt på sosiale medier osv). Anonymkode: df96a...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han må ikke få lov til å dra på fest der hun er uten deg. Ev du må spørre hvem som kommer. Og deretter nekte han eller tillate han å dra utfra hva han svarer. Anonymkode: 902d2...681 Jeg håper inderlig du troller. Anonymkode: 6a92a...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde latt det gå, men holdt øyne og ører åpne i fremtiden for at noe mer kunne utvikle seg på den kanten (feks kontakt på sosiale medier osv). Anonymkode: df96a...719 Og la det gå betyr ikke at man skal være detektiv. Kommuniser!! ❤️ Alt annet vil verken gagne deg eller forholdet. Velger du å la det gå, velger man å stole på denne personen, 100%. Altså, ingen øyne eller øre skal ekstra oppmerksomme da. Anonymkode: 26071...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei! Det der funker når man er 16, ikke 27! Man bygger et forhold på tillitt og skal ikke måtte begrense sin egen eller sin andres frihet. Det blir ikke et funksjonelt og sunt forhold i lengden. Brannslokking er aldri en god løsning. Anonymkode: 26071...4cc Sleng på denne emoji inn på kommentaren du siterte Anonymkode: b6dbf...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sleng på denne emoji inn på kommentaren du siterte Anonymkode: b6dbf...20b Det er enkelte jeg velger å definitivt ikke ta et råd fra. Anonymkode: 26071...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Sorry men det å si at noen ser bra ut er typisk sånt folk med høy selvtillit/trygg selvtillit sier til andre uten at man tenker så dypt rundt det. Er i alle fall min erfaring. Anonymkode: bc166...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå