Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som er 20 år yngre.Hva ønsker han? Forhold? Sex? 

Anonymkode: e57a2...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må du spørre han om...

Anonymkode: e6bc3...a0a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke vi vite. Kjenner et par der hun er nesten 40 og han er rett over 60, de har barn og har det kjempefint sammen. 

Anonymkode: 4ad7c...6ff

• Liker 5
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (18 minutter siden):

Gjett!

Sex? Forhold? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo snu spørsmålet også, hva gjør at yngre damer legger seg etter eldre menn, jeg har opplevd det flere ganger. Naboen som nå er  79 har stadig nye damer som er mer enn 30 år yngre, nå har han mye penger da men det har ikke jeg. :)

Anonymkode: 102d6...843

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke svært uvanlig aldersforskjell. Begge er jo middelaldrende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det samme som menn pleier å ville med kvinner. Sex. Evt forhold.

Anonymkode: 77f64...2ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær klar over at mange kvinner får utfordringer med sexlivet når de kommer inn i overgangsalderen noe som sterkt kan gå ut over sexlivet. En god del kvinner får så store problemer med menopausen at de gir opp sexlivet. Dette er ikke noe de kan noe for, men dette kan få store konsekvenser for samlivet med sin partner.

En av de største fordelene med en yngre kvinne er at hun som regel har mange aktive år igjen av sexlivet sitt. Selvsagt er det også mange kvinner som fortsetter å ha et greit sexliv også under og etter menopausen.

Anonymkode: f19ee...8dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo klart hva han vil. Spørsmålet er jo hva hun vil med han? Når hun kan finne seg en som er 20 år yngre..?

Anonymkode: 5682c...592

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vær klar over at mange kvinner får utfordringer med sexlivet når de kommer inn i overgangsalderen noe som sterkt kan gå ut over sexlivet. En god del kvinner får så store problemer med menopausen at de gir opp sexlivet. Dette er ikke noe de kan noe for, men dette kan få store konsekvenser for samlivet med sin partner.

En av de største fordelene med en yngre kvinne er at hun som regel har mange aktive år igjen av sexlivet sitt. Selvsagt er det også mange kvinner som fortsetter å ha et greit sexliv også under og etter menopausen.

Anonymkode: f19ee...8dd

Det er da minst like mange menn som sliter med å få den opp og å holde den hard i den alderen… 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (16 timer siden):

Kanskje nå. Jeg kan love deg at det er mye om 10 år.

Anonymkode: a5122...173

• Liker 1
Skrevet

Det kan være et utall grunner. Alle forhold har en unik sammensetning av mange grunner. Dersom du virkelig er interessert får d spørre.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Et forhold. Noen å være glad i. Reise sammen med. Gjøre livet meningsfullt med. Sex. Nærhet. Ha en fin alderdom med. Alder er bare et tall. 

Anonymkode: 67f2b...73d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (17 timer siden):

Man er ikke middelaldrende som 60. Man er snart pensjonist

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Selvsagt er det også mange kvinner som fortsetter å ha et greit sexliv også under og etter menopausen.

Takk for at du nevner det også, det er forskjell på oss.  Jeg er 60+ og er kåtere enn før,  har et aktivt sexliv med yngre menn.  Det er ikke bare kvinner som kan "fallere" seksuelt med alderen.  

Anonymkode: fc2c8...077

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alder på papiret er litt brutalt, det vil si at man synes folk høres veldig gamle ut naturlig nok, men de kan føle seg «unge» basert på at de kanskje er friske, spreke eller ser bedre ut enn jevnaldrende og dermed har nerver nok til å prøve seg på yngre enn dem selv. 
Så vil jo de fleste unge avvise på grunn av dette, men noen ganger kan folk finne hverandre med litt ulike aldre. Blir det 20 år så er det i det meste laget….

Anonymkode: a19b7...655

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blir det 20 år så er det i det meste laget….

Om det er forhold, så  ja.  Bare sex og kos derimot .....   

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 21.36):

M65: Jeg ser at en rekke kommentarer går på "Gjett!" "Sex!"
Hvorledes kan de som sier det være så bombastiske? Kjenner de vedkommende de snakker om? 

Hvis en kvinne som er 20 år yngre enn meg forelsker seg i meg eller vil ha et forhold med meg på turer, reiser, teater, konserter, middager eller annet sosialt - og jeg ønsker det samme - hva er da galt - selv om det inkluderer sex?

Jeg dømmer ikke på grunn av aldersforskjell så lenge begge parter er voksne og begge parter har gjensidige følelser og ønsker.

La folk trives sammen.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil selvfølgelig føle seg ung og vil at andre skal tro han er ung til sinns. Man er jo i ganske forskjellige livsfaser med så stor aldersforskjell. En 40 år gammel kvinne har sannsynligvis barneskolebarn fremdeles (gitt at alderen for førstegangsfødende er 28 år) mens en 60 år gammel mann er på vei til å bli eller har allerede blitt bestefar og nærmer seg dessuten pensjonsalderen veldig. Så om max 7 år så skal mannen tusle hjemme mens kvinnen fremdeles har mange år i et aktivt og givende arbeidsliv. Det kan fort bli utfordrende. 

Anonymkode: 3da36...647

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...