Ruthven Skrevet 24. februar #41 Del Skrevet 24. februar Coca cola med sukker, men drikker det stort sett bare når jeg er hangover, og det er jeg sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #42 Del Skrevet 24. februar Solo Super eller Fanta Lemon uten sukker. Drikker en boks i uken, ellers går det i vann eller vann med isbiter. Anonymkode: cc8a5...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 24. februar #43 Del Skrevet 24. februar Den ordentlige Cola med sukker fra boks. Zero føles som en billig kopi, men iom at jeg drikker det hver dag må jeg dessverre ty til zero eller sukkefri. Livet er hardt😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #44 Del Skrevet 24. februar Coca cola zero. Drikker ca èn gang i mnd. Dvs, det kan gå mange måner også, men sånn ca... Drikker ellers vann. Anonymkode: 85e35...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #45 Del Skrevet 24. februar Jeg drikker bare Pepsi Max. En gang i blant drikker jeg et glass vann eller Cola Zero hvis jeg er veldig tørst og er hos noen som ikke har PM og kanskje et glass melk eller juice hvis jeg spiser frokost hos andre. Anonymkode: 5fbfb...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #46 Del Skrevet 24. februar https://www.berentsens.no/brus/lovepassion/#content Anonymkode: c66a6...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 24. februar #47 Del Skrevet 24. februar Cola zero koffeinfri eller Sprite Zero. Tar en boks til middag en gang i blant. Ellers går det mye i Taffel eller Farris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. februar #48 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ingen av dere redd for syreskader på tennene? Anonymkode: 15669...7a9 Nei. Har drukket sukkerfri brus hver dag i årevis og har alle tennene i behold enda 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #49 Del Skrevet 24. februar Mardina skrev (1 time siden): Nei. Har drukket sukkerfri brus hver dag i årevis og har alle tennene i behold enda 😄 Går du årlig til tannlegen og har ikke fått beskjed om at du har skader da? Anonymkode: 15669...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #50 Del Skrevet 24. februar Drikker brus veldig sjelden, da det er lite brus jeg liker. Fikk en veldig god grapefrukt brus på restaurant i sommer. Jeg er glad i sure smaker, og ikke kunstig smak. Anonymkode: 3f839...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #51 Del Skrevet 24. februar Pepsi Max. Drikker alt for mye. Flere glass hver dag. Kan også drikke Solo,men da må jeg ha den med sukker,og derfor prøver jeg å ikke drikke den for ofte. Anonymkode: 7e4df...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. februar #52 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går du årlig til tannlegen og har ikke fått beskjed om at du har skader da? Anonymkode: 15669...7a9 Nei, men er ganske sikker på at jeg har noe særlig syreskader. Og om jeg skulle ha det, så er ikke det verdens undergang 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 25. februar #53 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 20.44): Så man er ikke voksen hvis man drikker brus? 🙄 Cola er favoritten. Vi drikker brus hver dag, men bytter på Pepsi Max, Solo, cola, og Villa. Anonymkode: 460e7...f07 Egentlig var det ikke ment slik. Men når jeg tenker nærmere etter: Ja. Voksne folk går ikke og sipper brus hele dagen, med eller uten sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 25. februar #54 Del Skrevet 25. februar Pepsi max og villa uten sukker. Drikker brus hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #55 Del Skrevet 25. februar Donaldbrus Anonymkode: 5adef...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #56 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 15.24): Coca cola zero. Drikker ca èn gang i mnd. Dvs, det kan gå mange måner også, men sånn ca... Drikker ellers vann. Anonymkode: 85e35...9ae Da er jo zero bare tull. Vanlig cola er jo mye bedre. Anonymkode: 40309...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #57 Del Skrevet 25. februar Vanlig solo. Ikke den uten sukker. Anonymkode: 40309...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 7. mars #58 Del Skrevet 7. mars Tråden er ryddet for innlegg som ble postet av permanent utestengt bruker. Øvrig innhold er ikke lest eller vurdert. Skulle regelbrudd være stående oppfordres dere til å rapportere dem, slik at de vil få en vurdering. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #59 Del Skrevet 7. mars Pepsi max, drikker alt for mye. Anonymkode: dd15c...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 7. mars #60 Del Skrevet 7. mars Vera skrev (På 24.2.2025 den 13.03): Solo Super, gjerne 2-4 bokser i mnd? Ellers går det kun i vann..gjerne en kakao om jeg har veldig lyst på noe søtt (den uten sukker). Samme her (- kakoen). Liker også Kolonihagen Eple & hylleblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå