AnonymBruker Skrevet 23. februar #21 Del Skrevet 23. februar Cola m sukker. Drikker rundt 0,5 l hver dag. Anonymkode: d3a8c...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 23. februar #22 Del Skrevet 23. februar Jeg har nå drukket 4 flasker cola. Dette sider nyttår. Dvs den siste flasken er fortsatt ikke tom. Nå har jeg kontroll. Eller oversikt. Drikker vann hele dagen. Cola drikker jeg med blodsukkerfall. Drikker da cola med sukker. Drikker egentlig ikke brus. Bare vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #23 Del Skrevet 23. februar Drikker ikke brus, kjøper det aldri. Men har smakt Oskar Sylte sin pærebrus. Den er god. Anonymkode: 77229...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #24 Del Skrevet 23. februar Drikker brus 3-4 ganger i uken. Favorittene mine er Coca-Cola original, Villa, Berntsen Julebrus, og Urge. Er ikke flink til å drikke vann, når vi ikke drikker brus,blir det Farris Frus, liker best den med Eple og Kiwi. Eller saft, den nye fra Zero ,med trippel melon var god. Anonymkode: 8b62b...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 23. februar #25 Del Skrevet 23. februar (endret) Pepsi Max, villa uten sukker og hamar og lillehammer julebrus uten sukker. Drikker ikke brus hver dag, men noen dager i uka. Liker bedre brus uten sukker enn med sukker. Endret 23. februar av GlitrendeSjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 23. februar #26 Del Skrevet 23. februar Coca Cola med sukker. Drikker omtrent 1 liter pr år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #27 Del Skrevet 23. februar Coca cola med sukker, men drikker det bare i ferier 😊 Anonymkode: 8cda8...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #28 Del Skrevet 23. februar Grans Cola X. Liker ikke Pepsi Max og coca cola zero. Anonymkode: 9a350...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 24. februar #29 Del Skrevet 24. februar Drikker brus/energidrikk hver dag. Prøver å holde meg til 2 bokser tilsammen. Akkurat nå er favorittene: Monster ultra strawberry, monster ultra peach, monster ultra watermelon 🍓 🍑 🍉 Fanta exotic zero, fanta lemon zero, Pepsi max! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 24. februar #30 Del Skrevet 24. februar Det måtte bli tonic i en GT en sjelden gang etter en varm dag. Ellers drikkes det overhodet ikke brus i huset hos oss. Men så er vi også bare voksne . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. februar #31 Del Skrevet 24. februar Frus med eple og kiwi. Jeg drikker brus 2-3 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #32 Del Skrevet 24. februar LemonSoda fra Italia https://www.snackys.no/produkt/drikke/alle-drikker/lemon-soda-lattina-330ml-1?srsltid=AfmBOoqECfVUhcCOJGbeHIsxqOTf0FKgLMeX790l4Le4qst826xL9-Rr Men av de som er enklere å få tak i her, vanlig Pepsi. Anonymkode: 8bce4...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33 Del Skrevet 24. februar Fruktsmekk med plomme og ingefær. Den koster skjorta, så drikker den kanskje en gang eller to i måneden. Anonymkode: a2794...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 24. februar #34 Del Skrevet 24. februar Solo Super, gjerne 2-4 bokser i mnd? Ellers går det kun i vann..gjerne en kakao om jeg har veldig lyst på noe søtt (den uten sukker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #35 Del Skrevet 24. februar senior skrev (10 timer siden): Det måtte bli tonic i en GT en sjelden gang etter en varm dag. Ellers drikkes det overhodet ikke brus i huset hos oss. Men så er vi også bare voksne . . . Så man er ikke voksen hvis man drikker brus? 🙄 Cola er favoritten. Vi drikker brus hver dag, men bytter på Pepsi Max, Solo, cola, og Villa. Anonymkode: 460e7...f07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #36 Del Skrevet 24. februar Pepsi Max daglig. Mye. Noen laster skal man jo ha. Jeg drikker til gjengjeld aldri sukkerbrus e.l., og nesten aldri alkohol heller. Verken røyker eller snuser, så Pepsien er min eneste last. Og den har jeg tenkt å beholde. Anonymkode: ec94c...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #37 Del Skrevet 24. februar Er ingen av dere redd for syreskader på tennene? Anonymkode: 15669...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #38 Del Skrevet 24. februar Rema sin Cola uten sukker. Drikker hver fredag/lørdag/søndag, og av og til også i ukedagene, hvis veldig trøtt på kvelden. 😅 Anonymkode: 7b396...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #39 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ingen av dere redd for syreskader på tennene? Anonymkode: 15669...7a9 jeg tror det er ganske åpenbart at nei 😅 men altså, det er forskjell for en voksen person drikker et glass brus til middag - og et barn, som sipper på brus/saft fra en flaske eller med sugerør, over lengre tid. Anonymkode: 7b396...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #40 Del Skrevet 24. februar Solo er uten tvil beste brusen. Velger solo super da jeg ikke liker å drikke kalorier. Drikker mest Cola uten sukker fordi den får man på tilbud hele tiden. Drikker flere ganger i uken. Anonymkode: b6012...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå