AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Ja hvilken brus liker du best ? Drikker du brus ofte. min favoritt er cola uten sukker (coca cola zero) 😊 men går greit med Pepsi max også. Drikker cola zero hver dag. Anonymkode: 17767...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Coca Cola med sukker. Drikker det kun i helgen. Holder meg for det meste til kullsyrevann i uka. Endret 17 timer siden av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Dr. Pepper cherry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Favoritten er CB julebrus, men den drikker jeg bare til jul. Sikkert derfor den er så god. Pepsi max på boks går det et par bokser av i uka, men drikker ikke så mye brus. Foretrekker Cider, men kan ikke bælme det hele dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Drikker ikke brus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Pepsi Max lime eller sitron til middagen. Sukkerbrus kun i helgene, som egentlig er det jeg liker best. Anonymkode: be5d9...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Cola X ♥️ Synes t.o.m den er bedre enn Pepsi Max 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Den beste brusen er rabarbrabrus fra Utopia. Den er fantastisk god. Anonymkode: 95524...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Liker best first price cola, da den er passe søt syns jeg. Men har kuttet ned betraktelig på drikkinga. Nå kan det gå uker i mellom. Med før var det hver da g. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden URGE, drikker 2-3 bokser i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden Cola Zero. Drikker alt for ofte... Minst en gang om dagen. Anonymkode: 67c03...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden Cola og Urge. Drikker det altfor ofte. Anonymkode: 48476...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Urge og Solo er mine favoritter. Glad i alt som har med sitrus å gjøre. 🍋🍋🟩 Anonymkode: 8bdb5...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden Pepsi max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Pepsi Max. Drikker det flere ganger daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breeze Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden Den orginale Cola med sukker, drukket den siden 90-tallet. Men i de siste årene så blir det som en helgekos, i hverdager går det bare i vann. Så har jeg fredag å se frem til etter at husarbeidet har blitt gjort så kan jeg unne meg et kaldt glass med cola og den smaker fantastisk hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden Drikker brus ett par ganger i uken Min favoritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden Coca cola. Anonymkode: 82f8f...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden Er litt avhengig av sukkerfri brus - synes det er mer spennende drikke til mat enn vann eller f.eks. saft. Det frisker litt opp i munnen med brus. Bruker mest brus fra Rema, som Grans Cola og den Singo med sitrussmak. Appelsinbrusen uten sukker fra Coop er betst, så bruker gjerne den, om jeg ikke unner meg Solo Super. Ellers er Pærebrus fra Oskar Sylte kosebrusen. Den aller beste brusen er imidlertid Love-brusen fra Berentsens! Den er med suker, men tåler en flaske i ny og ne. I alle fall i ne. Anonymkode: c66a6...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Drikker brus en sjelden gang, kan jo ikke drikke det hele tiden, favorittene er to typer julebrus, så det blir noen fler i desember. Men ellers er det vaniljecola! Anonymkode: 882e3...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå