Gå til innhold

Hvilken brus er din favoritt? Drikker du brus ofte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja hvilken brus liker du best ? Drikker du brus ofte. 

min favoritt er cola uten sukker (coca cola zero) 😊 men går greit med Pepsi max også. Drikker cola zero hver dag. 

Anonymkode: 17767...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coca Cola med sukker. Drikker det kun i helgen. Holder meg for det meste til kullsyrevann i uka.

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten er CB julebrus, men den drikker jeg bare til jul. Sikkert derfor den er så god. 

Pepsi max på boks går det et par bokser av i uka, men drikker ikke så mye brus. Foretrekker Cider, men kan ikke bælme det hele dagen :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pepsi Max lime eller sitron til middagen. Sukkerbrus kun i helgene, som egentlig er det jeg liker best.

Anonymkode: be5d9...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den beste brusen er rabarbrabrus fra Utopia. Den er fantastisk god. 

Anonymkode: 95524...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best first price cola, da den er passe søt syns jeg. Men har kuttet ned betraktelig på drikkinga. Nå kan det gå uker i mellom. Med før var det hver da g. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Cola Zero. Drikker alt for ofte... Minst en gang om dagen.

Anonymkode: 67c03...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Urge og Solo er mine favoritter. Glad i alt som har med sitrus å gjøre. 🍋🍋🟩

Anonymkode: 8bdb5...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den orginale Cola med sukker, drukket den siden 90-tallet. Men i de siste årene så blir det som en helgekos, i hverdager går det bare i vann. Så har jeg fredag å se frem til etter at husarbeidet har blitt gjort så kan jeg unne meg et kaldt glass med cola og den smaker fantastisk hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er litt avhengig av sukkerfri brus - synes det er mer spennende drikke til mat enn vann eller f.eks. saft. Det frisker litt opp i munnen med brus. Bruker mest brus fra Rema, som Grans Cola og den Singo med sitrussmak. Appelsinbrusen uten sukker fra Coop er betst, så bruker gjerne den, om jeg ikke unner meg Solo Super. Ellers er Pærebrus fra Oskar Sylte kosebrusen. Den aller beste brusen er imidlertid Love-brusen fra Berentsens! Den er med suker, men tåler en flaske i ny og ne. I alle fall i ne.

Anonymkode: c66a6...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drikker brus en sjelden gang, kan jo ikke drikke det hele tiden, favorittene er to typer julebrus, så det blir noen fler i desember. Men ellers er det vaniljecola! 

Anonymkode: 882e3...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...