AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har møtt en mann. Vi fungerer fint sammen, og begge er tydelig på interessen for den andre. dilemmaet her er at han må flytte. Han skulle egentlig flytte lengre unna før vi møttes, men han vurderer nå å heller flytte dit jeg bor. Hvordan vinne ham? Hvordan få han til å lande på å flytte dit jeg bor? Jeg trenger å få han trygg på at jeg virkelig vil satse med han. La han være sikker på at det er han jeg vil ha. Å si «Det er DEG jeg vil ha. Det er DEG jeg vil være med» er ikke grunnlag nok til at avgjørelsen hans om hvor han skal flytte. Jeg skjønner jo at å flytte til ett sted for å være med noen er ett stort steg og ikke en avgjørelse man tar lett. Hjelp meg å lage ei kjærlighetshistorie. Anonymkode: 265a1...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har møtt en mann. Vi fungerer fint sammen, og begge er tydelig på interessen for den andre. dilemmaet her er at han må flytte. Han skulle egentlig flytte lengre unna før vi møttes, men han vurderer nå å heller flytte dit jeg bor. Hvordan vinne ham? Hvordan få han til å lande på å flytte dit jeg bor? Jeg trenger å få han trygg på at jeg virkelig vil satse med han. La han være sikker på at det er han jeg vil ha. Å si «Det er DEG jeg vil ha. Det er DEG jeg vil være med» er ikke grunnlag nok til at avgjørelsen hans om hvor han skal flytte. Jeg skjønner jo at å flytte til ett sted for å være med noen er ett stort steg og ikke en avgjørelse man tar lett. Hjelp meg å lage ei kjærlighetshistorie. Anonymkode: 265a1...319 Kan du ikke bare si det til han da? Anonymkode: 6209e...60b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Gi han nøkkel til boligen din og gi han tiden han trenger på å finne ut av om han bør overvinnes eller ikke? 😉 Anonymkode: 90507...42a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Det er han som må ville det, betyr ingenting hva du vil.....jeg ville aldri ha flyttet til min kjære, uansett hvor mye HAN ville...heldigvis er vi utstyrt med egen fri fri vilje 💪 Anonymkode: 543fe...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå