AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:11 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:11 Har fått mannlige og heterofile venner til å se gjennom, de var alle enige i at jeg var penest på de nye bildene. Får også til stadighet notification «it’s going down on tinder» etter jeg skiftet bilder så jeg skjønner det bare er å slette appen nå 😅Forstår meg bare mindre og mindre på menn. Så klart er innsiden viktigst, men tinder er jo bokstavelig talt basert på det ytre helt i starten. Vil det være bedre for meg å treffe noen i virkeligheten? Har vanligvis hell med det, men venninnene mine liker ikke å dra ut, så er ikke så lett å treffe menn. I tillegg er jeg litt sjenert og reservert. Anonymkode: 83cf4...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:41 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:41 Tror menn tenker hun er pen og vil kreve sitt det er konkurranse å ligge med, mens medium ok damer for masse likes for de tenker de har en sjans til å få pult 😂 husk Tinder er en ligge app først og fremst. Anonymkode: 6c6e6...294 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:53 #3 Del Skrevet lørdag kl 22:53 «Nyere» bilde? Som i at du ser eldre ut? Anonymkode: 75b20...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:05 #4 Del Skrevet lørdag kl 23:05 Synes det har dabbet av på Tinder. Er betydelig mindre likes nå enn for bare ett år siden. Tror folk går litt lei, meg selv inkludert. Anonymkode: aa48d...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes det har dabbet av på Tinder. Er betydelig mindre likes nå enn for bare ett år siden. Tror folk går litt lei, meg selv inkludert. Anonymkode: aa48d...ffa Går vel litt i bølger det der, men er enig og kjenner meg igjen at det er nede i en tafatt periode. Det er jo så og si de samme folka som går igjen på disse appene (inkludert meg) år ut og år inn. Vanskelig å opprettholde både motivasjonen og engasjementet hele tiden. Kommer nok et oppsving igjen når man atter en gang må innse at å møte mennesker IRL er en enda mer håpløs sak Anonymkode: 41183...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Tror du kan prøve å slette og starte på nytt. Virker som om enkelte har opplevd noe liknende og at dette er rådet. Lag helt ny profil. Anonymkode: a84c6...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tror menn tenker hun er pen og vil kreve sitt det er konkurranse å ligge med, mens medium ok damer for masse likes for de tenker de har en sjans til å få pult 😂 husk Tinder er en ligge app først og fremst. Anonymkode: 6c6e6...294 Syns det er så uendelig mange penere damer enn meg der, men huff, har lyst å møte noen på en øl og bli kjent, overhode ikke lyst å ligge med fremmede 😅 Anonymkode: 83cf4...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): «Nyere» bilde? Som i at du ser eldre ut? Anonymkode: 75b20...cba Nei, er typ 1 år gamle bilder jeg hadde så ser ingen endring i alder. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går vel litt i bølger det der, men er enig og kjenner meg igjen at det er nede i en tafatt periode. Det er jo så og si de samme folka som går igjen på disse appene (inkludert meg) år ut og år inn. Vanskelig å opprettholde både motivasjonen og engasjementet hele tiden. Kommer nok et oppsving igjen når man atter en gang må innse at å møte mennesker IRL er en enda mer håpløs sak Anonymkode: 41183...eea Dette er ganske sant egentlig. Merker jo jeg er uengasjert selv, men det er mest styrt av frykt for å møte på dårlige eller useriøse menn. Og pleide å få en del superlikes med de forsvant som sagt og får ikke matcher etter jeg byttet bilder så det gjorde meg enda mer uengasjert. Anonymkode: 83cf4...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå