Gå til innhold

Byttet til penere bilder og alt av super likes forsvant og får ikke matcher lenger?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått mannlige og heterofile venner til å se gjennom, de var alle enige i at jeg var penest på de nye bildene. Får også til stadighet notification «it’s going down on tinder» etter jeg skiftet bilder så jeg skjønner det bare er å slette appen nå 😅Forstår meg bare mindre og mindre på menn. Så klart er innsiden viktigst, men tinder er jo bokstavelig talt basert på det ytre helt i starten. Vil det være bedre for meg å treffe noen i virkeligheten? Har vanligvis hell med det, men venninnene mine liker ikke å dra ut, så er ikke så lett å treffe menn. I tillegg er jeg litt sjenert og reservert. 

Anonymkode: 83cf4...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror menn tenker hun er pen og vil kreve sitt det er konkurranse å ligge med, mens medium ok damer for masse likes for de tenker de har en sjans til å få pult 😂 husk Tinder er en ligge app først og fremst. 

Anonymkode: 6c6e6...294

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Nyere» bilde? Som i at du ser eldre ut?

Anonymkode: 75b20...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det har dabbet av på Tinder. Er betydelig mindre likes nå enn for bare ett år siden. Tror folk går litt  lei, meg selv inkludert.

Anonymkode: aa48d...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes det har dabbet av på Tinder. Er betydelig mindre likes nå enn for bare ett år siden. Tror folk går litt  lei, meg selv inkludert.

Anonymkode: aa48d...ffa

Går vel litt i bølger det der, men er enig og kjenner meg igjen at det er nede i en tafatt periode. Det er jo så og si de samme folka som går igjen på disse appene (inkludert meg) år ut og år inn. Vanskelig å opprettholde både motivasjonen og engasjementet hele tiden. Kommer nok et oppsving igjen når man atter en gang må innse at å møte mennesker IRL er en enda mer håpløs sak

Anonymkode: 41183...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan prøve å slette og starte på nytt. Virker som om enkelte har opplevd noe liknende og at dette er rådet. Lag helt ny profil.

Anonymkode: a84c6...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...