AnonymBruker Skrevet 26. februar #21 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 20.13): Jeg oppleves kanskje som utadvent, men er ambivert og trives nok aller best alene. Batteriet tømmes av å være med folk. Men jeg er imøtekommende, smiler og ler mye, er interessert, stiller spørsmål og speiler den andre. Har vokst opp med omsorgssvikt, så har derfor på radaren konstant når jeg er sosial for å tolke folk jeg er sammen med og gi dem det de vil ha (etter min tolkning). Har derfor blitt god på dette, men det sliter meg helt ut. Skulle ønske jeg klarte å gi mer f. Anonymkode: e2595...a61 Ekspander Dette virker veldig slitsomt 🥰 Anonymkode: 0bd5d...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 26. februar #22 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 21.53): Kunne du sagt litt mer om hvordan du går frem? Kommer dere bare tilfeldigvis i snakk eller og hva snakker dere om? Anonymkode: a5338...17d Ekspander De jeg fikk gjennom sønnens aktiviteter sier seg jo selv... en blir på en måte "tvunget" sammen (når barna er små) og må forholde seg til hverandre, etter hvert er det noen man får bedre tone med enn andre, og så utvikler det seg derfra, man må jo initiere til kontakt, være åpen og litt nysgjerrig (ikke for nysgjerrig) Samme på jobb... man blir jo kjent over tid, og når man har kjemi og "klikker", så er det lett å utvide kontakten til utenom jobb også, så ruller snøballen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #23 Del Skrevet 27. februar enkefru skrev (På 26.2.2025 den 20.52): De jeg fikk gjennom sønnens aktiviteter sier seg jo selv... en blir på en måte "tvunget" sammen (når barna er små) og må forholde seg til hverandre, etter hvert er det noen man får bedre tone med enn andre, og så utvikler det seg derfra, man må jo initiere til kontakt, være åpen og litt nysgjerrig (ikke for nysgjerrig) Samme på jobb... man blir jo kjent over tid, og når man har kjemi og "klikker", så er det lett å utvide kontakten til utenom jobb også, så ruller snøballen... Ekspander Problemer mitt er at jeg svært sjeldent møter noen det «klikker» med. Jeg er roligere, mer stille enn andre. På jobben min er omtrent alle utadvendte og selvsikker, og de går selvfølgelig godt overens. Anonymkode: 22dc5...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #24 Del Skrevet 27. februar Jeg kan anbefale Venn, Tinder men for venner:) og det er ganske bra med aktivitet på appen. Anonymkode: 53db1...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 27. februar #25 Del Skrevet 27. februar God erfaring. Men det er langt mellom dem. Mange jeg liker å omgås, men venner, det er litt som forelskelse, det. Som voksen har jeg funnet 1 på jobb og 1 på studie. Det var ganske enkelt å bli kjent på klatring. Mest sosiale sporten jeg har vært borti. Veldig inkluderende hobby, også om man begynner alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå