AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Runketråd - alarm!! Men bare for morro skyld. Hvor ofte? Anonymkode: fe7f9...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Tror aldri jeg «kost» med puppene mine. De er ikke akkurat noen erogene soner for min del. Anonymkode: 5fedf...23e 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar Aldri. 🤷🏻♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar Jeg har gjort det ofte når jeg onanerer. Brystvortene er ganske følsomme når jeg først blir tent seksuelt. Det er deilig å kjenne at vortene blir hardner til og strutter ut. Anonymkode: 8130d...690 3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar Veldig sjeldent, til tross for at jeg elsker at partner leker med de Anonymkode: be980...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar Aldri. Brystvortene mine er sensitive men ikke når det er mine egne hender. Det må være noen andre som tar på dem Anonymkode: af8df...f42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #7 Del Skrevet 22. februar Hver gang jeg dusjer og onanerer. Så ganske ofte... Anonymkode: 98f6a...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Del Skrevet 22. februar Aldri. for meg er det heller ikke et sensuelt område etter jeg fikk barn (som nå er store). Pupper = matfat. Anonymkode: 9b451...59f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #9 Del Skrevet 22. februar Jeg gjør det når jeg onanerer og fantaserer om at mannen min er den som tar på de. De er deilige og store, og elsker det 💞 Anonymkode: d8cf7...103 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #10 Del Skrevet 22. februar Jeg gjør det ofte. Liker uansett å kjenne på de uten at det er seksuelt også 😂 elsker at mannen holder på med puppene mine når vi har sex! Har ikke så store bryster, men er jammen glad for de veldig sensitive håndfullene jeg har! Anonymkode: da496...41f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11 Del Skrevet 22. februar Hver gang jeg onanerer, elsker å klipe litt på brystvorta. Varmer ofte opp med puppekos. 🥰 Anonymkode: ea0fb...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12 Del Skrevet 22. februar Aldri. Ikke en spesielt erogen sone for meg etter at jeg fikk barn Anonymkode: 67a67...4c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #13 Del Skrevet 22. februar Aldri, er absolutt ikke en erogen sone. Og blir alltid litt utilpass når kjæresten og andre menn har tatt og kost på de, siden det gir meg null. Men lar de nå holde på. Anonymkode: d0682...2a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 22. februar #14 Del Skrevet 22. februar Aldri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Del Skrevet 22. februar Aldri. Jeg hater at noe er borti brystvortene mine. Får fullstendig noia, det gir meg absolutt ingenting. Anonymkode: 79556...5c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar #16 Del Skrevet 22. februar Aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #17 Del Skrevet 22. februar Aldri. Anonymkode: abd5b...c61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #18 Del Skrevet 22. februar Aldri 😅 Anonymkode: f2109...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 22. februar #19 Del Skrevet 22. februar Aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherma Skrevet 22. februar #20 Del Skrevet 22. februar gir meg liksom ingenting, men mistet mye følser i de når jeg tok silikon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå