AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:59 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:59 "hel ved"? Anonymkode: 910b7...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:05 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:05 Solid, til å stole på. Anonymkode: e13f5...b5f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:09 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:09 Kun positivt ladet uttrykk Anonymkode: b0285...1b8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:15 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:15 Anonymkode: ab258...d59 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 11:00 #5 Del Skrevet i går, 11:00 Hadde blitt glad Det er et veldig positivt utrykk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:04 #6 Del Skrevet i går, 11:04 Åja, det er det beste komplimentet jeg kan få. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:02 #7 Del Skrevet i går, 16:02 Ts her. Da blir jeg veldig glad for det komplimentet! Og litt rørt 🤗 Anonymkode: 910b7...1b2 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Jeg synes det har gått inflasjon i uttrykket. Det er ikke måte på hvor mange som er hel ved. Så vet man at alle har sine feil, og at mange som har fått den benevnelsen har gjort både det ene og det andre av shady art, og da blir det helt malplassert. Blir som at "alle" er helter nå til dags. Det er fotballhelter osv. Jeg mener at for å bli kalt en helt skal du gjøre noe veldig stort, som å redde andre med fare for eget liv, eller ofre noe for andres ve og vel. Du er ikke en helt om du har klart å løpe fire runder rundt en bane, bake en stor kake, eller spise 30 pølser på x antall minutter. Sier ikke dette fordi du, TS, skal føle at du ikke er verdig å bli kalt hel ved, men uttrykkene har blitt veldig utvannet. Anonymkode: f033c...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Det er positivt å bli kalt hel ved. Anonymkode: dd797...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Aldri hørt det uttrykket selv Anonymkode: 665b4...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri hørt det uttrykket selv Anonymkode: 665b4...2ca Er uttrykket: "Levd under en stein" kjent for deg? 😉 Anonymkode: b37b7...781 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Det må være ett av de beste komplimentene å få 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Kjempekompliment! Anonymkode: 4044f...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden En beskrivelse jeg faktisk har fått et par ganger. Tar det absolutt som et kompliment. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fikk vite at jeg var «hel ved» av en fyr jeg kjenner. Han prøvde ved flere anledninger å flørte med meg via snap. Jeg ba han skjerpe seg siden han var gift. Da sa han beklager og at jeg var hel ved. Rett etterpå sendte han et dickpick. Jeg er hel ved nok til å slette han fra sosiale media Anonymkode: 4072e...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Ts her. Det var min leder som kalte meg det etter at jeg hadde stått i en veldig krevende jobbsituasjon over lang tid. Så det var veldig fint å høre. Anonymkode: 910b7...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå