AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg ser at det stadig reklameres for The last of us på Max HBO og at den kommer 14. april. Folk går helt bananas på nettet og tagger hverandre, hvorpå man skriver at man gleder seg sååååå mye. Da lurer jeg på, er dette enda en ny serie? Jeg så jo denne på Netflix for lenge siden. Er dette den samme, bare at den nå er tilgjengelig på Max eller er dette en ny? Anonymkode: 4ee24...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Samboeren min håper ikke du strir med andre ting i livet. Anonymkode: 6e446...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samboeren min håper ikke du strir med andre ting i livet. Anonymkode: 6e446...cb6 🤣 Anonymkode: 70e1a...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Sesong 2? Anonymkode: 3c2cd...47d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Det kommer ny sesong av samme serie…. Anonymkode: 0cead...ea0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Samboeren min håper ikke du strir med andre ting i livet. Anonymkode: 6e446...cb6 I alle dager, hva slags kommentar er det? Går det ikke an å stille spørsmål her da? Hva med å svare ordentlig i stedet på det jeg lurer på? Anonymkode: 4ee24...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Serien har elementer av woke..........jeg spyr! Anonymkode: cb969...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Google er gratis Anonymkode: 7296e...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Serien har elementer av woke..........jeg spyr! Anonymkode: cb969...957 Det slår aldri feil. Dette innlegget måtte selvfølgelig komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ser at det stadig reklameres for The last of us på Max HBO og at den kommer 14. april. Folk går helt bananas på nettet og tagger hverandre, hvorpå man skriver at man gleder seg sååååå mye. Da lurer jeg på, er dette enda en ny serie? Jeg så jo denne på Netflix for lenge siden. Er dette den samme, bare at den nå er tilgjengelig på Max eller er dette en ny? Anonymkode: 4ee24...d6e Du så den på Netflix for lenge siden..? Altså, jeg ser veldig lite film og serier, det er svært lite som engasjerer meg, uansett sjanger, men... Last of us er faktisk et mesterverk, kommer definitivt til å se en ny sesong om det kommer. Anonymkode: 9a6b0...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Google er gratis Anonymkode: 7296e...4ff Ja la oss legge ned hele Kvinneguiden, for vi har jo google! 🙄 Vi har jo AI også, så…. Anonymkode: 4ee24...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå