Gå til innhold

The last of us

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ser at det stadig reklameres for The last of us på Max HBO og at den kommer 14. april. Folk går helt bananas på nettet og tagger hverandre, hvorpå man skriver at man gleder seg sååååå mye. Da lurer jeg på, er dette enda en ny serie? Jeg så jo denne på Netflix for lenge siden. Er dette den samme, bare at den nå er tilgjengelig på Max eller er dette en ny?

Anonymkode: 4ee24...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kommer ny sesong av samme serie….

Anonymkode: 0cead...ea0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Serien har elementer av woke..........jeg spyr!

Anonymkode: cb969...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Serien har elementer av woke..........jeg spyr!

Anonymkode: cb969...957

Det slår aldri feil. Dette innlegget måtte selvfølgelig komme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ser at det stadig reklameres for The last of us på Max HBO og at den kommer 14. april. Folk går helt bananas på nettet og tagger hverandre, hvorpå man skriver at man gleder seg sååååå mye. Da lurer jeg på, er dette enda en ny serie? Jeg så jo denne på Netflix for lenge siden. Er dette den samme, bare at den nå er tilgjengelig på Max eller er dette en ny?

Du så den på Netflix for lenge siden..?

Altså, jeg ser veldig lite film og serier, det er svært lite som engasjerer meg, uansett sjanger, men... Last of us er faktisk et mesterverk, kommer definitivt til å se en ny sesong om det kommer.

Anonymkode: 9a6b0...289

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Google er gratis

Anonymkode: 7296e...4ff

Ja la oss legge ned hele Kvinneguiden, for vi har jo google! 🙄 Vi har jo AI også, så….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den var så skummel at jeg ikke klarte å se mer enn 1,5 episode. 🙈 Jeg ville så gjerne, men jeg klarte bare å se ti minutter i slengen før jeg måtte se på noe annet. Mannen min holdt på å bli sprø, stakkars. 

Anonymkode: 3011a...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 19.52):

Det er jo rart at du så den på Netflix? (Der har den aldri ligget, da det er produsert for HBO) og den kom ut sent i 2023..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den har aldri vært på Netflix for lenge siden ! Jeg spilte spillet først. Anbefales . Skam bra spill og serie🥰 

Anonymkode: 0671e...564

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Knottogtott skrev (På 24.2.2025 den 1.02):

Det er jo rart at du så den på Netflix? (Der har den aldri ligget, da det er produsert for HBO) og den kom ut sent i 2023..

Du har helt rett. Jeg så den på HBO og ikke Netflix. Sesong 1. Jeg husket feil. Trodde at det ikke kom flere ( antakelig fordi jeg aldri har spilt spillet), og for meg så virket det som om det ikke var naturlig med flere sesonger da hovedpersonen døde og alt ellers liksom var ferdig. Uansett, jeg har fått svar og takker for det. Jeg skal nok se sesong 2 også når den kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har helt rett. Jeg så den på HBO og ikke Netflix. Sesong 1. Jeg husket feil. Trodde at det ikke kom flere ( antakelig fordi jeg aldri har spilt spillet), og for meg så virket det som om det ikke var naturlig med flere sesonger da hovedpersonen døde og alt ellers liksom var ferdig. Uansett, jeg har fått svar og takker for det. Jeg skal nok se sesong 2 også når den kommer. 

Hvem døde i sesong 1, mener du? 

Anonymkode: 601d5...b45

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 21.33):

Du må ha sett noe annet, for det her stemmer ikke.

Anonymkode: cb44b...f70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...