AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Føler meg alltid mye bedre etter å ha trent, men sliter likevel med å motivere meg til det. Hvordan hjelper det dere (og symptomene deres), på kort og lang sikt? Anonymkode: c1634...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Har det ikke selv, men en nær venn. Dørterskelen er høy, men det hjelper å delta på gruppetimer med litt "fastere" rammer. Når vi trener på egenhånd er det litt rotete og ustrukturert, men når vi deltar på gruppetime (crossfit eller lignende) så er han veldig med og ser at han har stort utbytte av det. Hjelper å slite seg skikkelig ut. Men han trenger som sagt litt drahjelp. Har du noen rundt deg som kan være med å trene eller hjelpe til med å pushe deg litt så er nok det en stort hjelp. Anonymkode: 4979b...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden For min del er det ADHD medisinen min (tar ikke medisiner), det er det eneste stedet jeg får ro i hodet, timeout, pause, og i tillegg får skvist ut alt så jeg er skikkelig sliten etterpå. Tar gjerne doble timer med høy puls, løper langt el. Og jeg elsker jo høy puls da, tipper det er ADHD'n, men jeg blir skikkelig glad av høy puls, så jeg trenger egentlig ikke motivasjon. Det er liksom nok at jeg får pusterom, blir glad, og får energi og overskudd. Anonymkode: 8afd1...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden At jeg føler hyperaktiviteten blir litt mindre og konsentrasjonen blir litt bedre når jeg klarer minst et par harde økter i uka. Sliter med å gjennomføre men etter at en pt satte opp et program for meg er det enklere. Har også en jeg trener sammen med noen ganger - og det hjelper på dørstokkmila. Det som nok hadde hjulpet meg enda mer var å ha pt-timer med jevne mellomrom men det blir for dyrt som enslig ufør.... Kjenner du noen du kunne ha trent sammen med? Det gjør dørstokkmila mi mye mindre iallefall, han jeg trener med sliter også med dørstokkmila...så møter ikke jeg er det stor sannsynlighet at han heller ikke gjør det... Anonymkode: 17524...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå